Mitt Nya Liv

Alla inlägg under december 2011

Av Anneli Gustavsson - 31 december 2011 23:00



Liam försöker så gott han kan o man kan inte annat än att tycka de är gulligt  ♥




 
 

Av Anneli Gustavsson - 31 december 2011 22:15


Det som är viktigast i mitt liv, som jag inte vill leva utan är min familj som ni redan vet. Jag kan inte säga de tillräckligt ofta hur glad jag är för dom. 



De spelar ingen roll vad ni säger.. Detta är världens goaste hund ♥





Teddy som alltid finns vid min sida..


 

Snobben älskar när han får rena öron.



Mammas katt Zimba som inte finns längre.... Han va alltid med på promenaderna, jag saknar de.




 

Marcus när han va liten plutt ♥ Jag saknar den tiden just NU, ja många andra gånger oxo, men de är svårast idag.


 

Ser ni nån likhet mellan Liam o Marcus ? Liam är lite äldre på bilderna.


 

Tänk att jag hade turen att få ett sånt här litet troll.. Mitt lilla barnbarn, fammoos hjärta ♥


 

De är inte alltid lätt att sitta rakt upp o ner


 

De går lika bra med golvet... Bus i blicken =)


 

Vilken tur att vi har en läkare i familjen =)


 

De finns inget mysigare än att ligga o lyssna på Liams andetag. Jag somnar alltid så gott

när han sover här.


 

Ett äppel håller doktorn borta.. 


       

Årets bästa dag. Min svärdotter blir min gifta svärdotter o de betyder att jag är en gift svärmor o mamma =)




Sanna ♥


 

Linus ♥


 

Tilda ♥


Kan de blir bättre ? 

Nä, de kan de inte. 


Jag har detta året mått så bra, otroligt bra. Jag hoppas att jag får må minst lika bra kommande år.


Jag vill ge er ett citat som jag tycker är väldigt bra. 


 "Var mot dina föräldrar så som du vill att dina barn ska vara mot dig."


Grekiskt ordspråk


Till er som inte orkar att vara vaken till 12-slaget önskar jag ett Gott Slut & Gott Nytt År..


Dröm söta drömmar, säger jag för sista gången detta året.


Sluta det gamla året o börja det nya året med vatten o ett äppel. De är bra för hälsan.


Puss I Pannan ♥

Av Anneli Gustavsson - 30 december 2011 22:45


               



Jag vill Tacka min familj, mina läsare, bloggvänner o vänner för detta underbara år. 



Tack för allt stöd jag har fått på bla min viktresa. 

Jag hoppas att jag har varit en lika bra vän till Er som Ni har varit till mig.


Önskar Er av hela mitt hjärta ett Gott Slut & Gott Nytt År 2012 samt ännu ett nytt bloggår.






   
           
  




Av Anneli Gustavsson - 30 december 2011 22:30


Nu har jag städat, tvättat några maskiner, bakat knäckebröd o fixat lite. De känns bra. 

Nyduschad som jag är ska jag om en stund krypa ner i en renbäddad säng.. Härligt härligt. 


Lite ångest ?  Ja, jo de börjar lite smått nu.. Varför ? Snart sista dagen på året.


Har precis glömt att fråga vad Marcus, Nina o Liam ska göra i morgon ?  Ja vi ska höras på telefonen i alla fall. Sen träffar jag dom på söndag, de ska bli roligt.


Innan i kväll när jag va ute i tvättstugan så va min ena granne där Marianne.. Jag la huvet lite gulligt på sne, blev lite allvarlig o frågade henne om hon kunde göra mig en tjänst ?


Marianne - Ja om jag kan ?

Jag - Vill du vara snäll o gå ut med Teddy ?

Marianne - Javisst kan jag de, tror du han följer med mig då ?

Jag - Tusen tack vad snäll du är,,, men jag skojar bara. 


Ja där ser man vilka goa grannar man har,, hon skulle gått ut med Teddy åt mig.. Jag har ingen aning om vad jag fick de ifrån,, de bara ploppar upp.. Jag vet inte riktigt vad jag har mig själv många gånger , tur är väl de.. Annars kanske jag inte skulle vågat mig ut bland folk =)


Nog med dumheter för idag. Hoppas ni har haft en bra dag/kväll.

Dröm söta drömmar. Näst sista gången detta året som jag säger så ... 


Puss I Pannan ♥



Min Webshop


BAKGRUNDER TILL DIN BLOGG ?

Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK  BLOGG RIKET   PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR   Gå Med I Blogstart



 BloggRegistret.se     Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />


Superblogs  bloggtopplista  bloggtopplista Bloggrank.se


 BlogRankers.com   PersonligtPersonligt bloggar

Av Anneli Gustavsson - 30 december 2011 19:00


Nyårsafton/helgen är en av dom värsta dagarna på året . Jag har alltid fått ångest för att de gamla året ska försvinna. 

Men även att de har varit jobbigt så har Vi har alltid haft de mysigt o Marcus  fick bestämma vad vi skulle äta o dricka o självklart vilka smällare vi skulle köpa.

Sen va de stackars jag som fick smälla dom, jag som är rädd. Självklart fick han smälla dom allra minsta men jag har alltid tyckt att de är läskigt.

MEN vad gör man inte för sitt barn ? Jo man gör allt.

Jag glömmer aldrig när jag band ihop 10 st småsmällare o skulle tända på alla samtidigt för att få en rejälare smäll. Jo tack, de gick att tända på dom .. De blev ett jädrans smällande så dom lämnade handen på mig o flög upp i håret. Håret såg ut som när en smet blir vispad med elvisp.. De fladdrade åt alla håll o kanter. Jag blev jätterädd men jag skulle inte visa Marcus nåt som stod inne o såg detta. Han skrek på mig, ja stackarn han blev oxo rädd för min skull o sa att vi aldrig mer skulle göra så. Jag lovade.. De tjöt i öronen i en veckas tid efter de... 

Att de alltid har varit jobbigt är för att ännu ett år har gått. Ett år vars blad är fullklottrat med allt mellan himmel o jord. Både bra o dåliga saker. Så de jobbiga är att åren går så fort o ju fortare den går desto kortare tid har vi i livet o tillsammans o de skrämmer mig ..

Jag vill inte ändra på nåt som jag har nu. De ger mig sån ångest.

Mitt sista år har varit otroligt bra på alla sätt o vis, jag ska inte klaga på något. Ja ok, värken.. Så nu är de färdigklagat. 

De är precis som att året som gått glöms bort. Saker man har gjort, människor man har träffat, ord som har sagts osv. Allt bleknar med tiden, ja som de gör med allt annat. 

Tiden går fort.. När jag tänker på tiden så kan jag tänka på hur många år sen de är pappa dog. Jag kommer knappt ihåg honom längre.  Han dog 92, han blev bara 46 år UNG. De är alltså 19 år sen han dog.  Nu känns de inte som han har funnits alls. 

Det nya året har en massa oskrivna blad o de kan vara så spännande men även lite skrämmande. 

Vad kommer att hända ? Kommer jag att få må så här bra som jag har gjort tills i dag ? Min familj,, huvudsaken är att dom mår bra. Mår dom bra så mår jag oxo bra.

Jag kommer att fortsätta kämpa med min vikt. Jag vet att jag kommer att röra på mig mycket mer bara våren tittar fram så jag kan ta mina promenader. Jo då, jag ska börja reda nu med träningen, de är ett mål jag har. 

Jag kan ju säga så mycket som att EN super rolig sak kommer att hända nästa år. Men jag kan tyvärr inte säga nåt än... 


Vet ni om att man ska sluta det gamla året o börja det nya med att dricka vatten o äta ett äpple för en bättre hälsa...???....

Skrock eller inte ?  Who knows ?

Vad tycker Ni om Nyårshelgen ? Får ni ångest ?

Puss I Pannan ♥

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards