Mitt Nya Liv

Alla inlägg under juli 2011

Av Anneli Gustavsson - 31 juli 2011 23:49


Nu har jag kämpat med att få ut alla kommentarer som jag har legat efter med. Men de är bara för att de har strulat så de kan jag inte hjälpa...


Jag satt o fixade till några bilder på Liam nu oxo som jag vill visa er. Som vanligt kan jag inte bara välja en eller fem stycken utan de blir mååånga fler =)


 

Liam o jag älskar våra vattenflaskor .. Han fick en av mig när han va ganska liten =)


 

Det första han gör när han kommer hit är att spela pianot, de spelar ingen roll hur tidigt de är på morgonen,, and i don´t care för de är ljuvlig musik.


 

Underbara trollungen ♥♥♥


 

Så här ska man blåsa fammoo.. De är min puffblåsare som jag har fått låna hem från vc för att kolla mina lungor, men de har inte blivit av än.


 

Fammoo,, nu är jag sååå buuusig


 

Kom nu då fammoo =)


 

De va gott med vinbär


 

Fammoo , kan jag få låna dom ? Kan jag de ?

Jag ändrade så dom passade till hans längd sen.


 

Vattenflaska eller glass ?


 

Här drömde han sig bort en stund som han brukar göra. Både jag o Marcus va såna när vi va små. Jag vet inte hur de va med Nina ?


 

Mmmmm 


 

De är mumsfillibabba =)


 

Det kliades i ögat på honom... 


 

När man har klabbat ner sig så måste man torka av sig,, ja de behöver man inte säga till Liam om för de gör han så bra..


Jag vill bara skriiiika ut hur glad jag är åt min familj. Min sons lilla söta familj att jag är fammoo till den här lilla rackarungen........ 


Ja de va lite bilder, de kommer fler lite senare under dagen =)



Puss I Pannan  ♥

Av Anneli Gustavsson - 31 juli 2011 22:58


Lollo,, den här kameran har jag köpt .

Den är så bra o roligt ..






Titta här får du se  ♥


   

 


Hälsa Fredrik o Dennis..


Puss I Pannan ♥

Av Anneli Gustavsson - 31 juli 2011 22:50


Helena   &  Ann-charlotte


Använd vitvins vinäger & diskmedel, ugnefär lika delar.


Jag har även använt v-vinäger - honung & vatten, men de är bättre med diskmedel... 

De är så skönt att bli av med alla bananflugor.


 

Obs - De är ännu fler flugor i glaset nu =)

Av Anneli Gustavsson - 31 juli 2011 19:52


Jag måste bara visa den här filmsnutten på Liam. Jag höll på att skratta på mig, när han säger nåt ... 

Lyssna noga,, detta är Liam i ett "nötskal"   Mitt älskade barnbarn ♥

 

Av Anneli Gustavsson - 31 juli 2011 15:17




Vissa människor betyder inget. Du gör dom till Någon.


När Du har gjort dom till något, Så betyder Du Inget !


Av Anneli Gustavsson - 31 juli 2011 13:48


Nu har jag kollat på bilderna jag tog senare igår kväll/natt. Ja sen fick jag till de lite i dag oxo, men 2 av dom blev inte bra men ändå roligt att fånga =)


När jag satt o kollade på tv;n igår kväll så kraschlandade de en "sak" på mig,, de lät nästan som "splaff" o jag hoppade högt. 

Förbenades fän till att bråka med mig jämt o ständigt. 


Härom kvällen när jag satt vid dator så kraschlandade de en "långben" rätt i pannan på mig =)


Nåja,, jag hämtade min nya kamera för jag ville se vad den gick för. Som ni vet är de Inte lätt att fota varken barn eller djur. Men man kan bara göra sitt bästa o de gjorde jag =)


Så here we go 


 

Tyvärr blev den här ganska suddig, men han försökte sticka ifrån mig den lille skiten, men jag hann =)

 

Han tog sig inte så långt, så de va bara att fortsätta att knäppa


 

Vilka fina vingar dom har


 

Visst är de väl läckert att man kan ta såna här foton ? Den va inte så stor som man kan tro.


 

Men även om den är tjusig att titta på så vill jag Inte ha den inne hos mig. Jag vet inte vart den tog vägen, jag klarade inte sat smälla den. Den i största laget för de.


Nu till suddigare bilder ;


 

Jaha o vad ser man här då ?  Att bananflugorna ska hålla på att Sexa sig i Mitt hem,, ja de fick dom en stund men den va de nog. Dom fick ställa upp som modeller innan jag "avbröt" dom sas  =)


 

Eftersom dom är så små som dom är irl så va de inte lätt att få till en bra bild. MEN jag fick dom.......


 

Så hemskt elak är jag Inte, för jag bjuder dom på en "drink". Jag vill inte att dom ska törsta ihjäl efter sin sexakt... Jag kan ju Inte rå för om dom drunknar ....


Så där ja,, de va allt för nu.. Nu ska jag iväg o handla lite...........


Puss I Pannan  ♥

Av Anneli Gustavsson - 31 juli 2011 12:59


Idag är de varmt,, lite för varmt eller ja de är inte för varmt så men det är bara de att jag har sån jädrans värk så de är väl därför som allt är så jobbigt idag.


Jag ringde till sonen innan o frågade hur Liam mådde ? Han hade inte kräkts mer, så de va "bara" den gången då dom åkte hem. Skönt för honom. Han va även piggare idag med febern. De va nog bara nåt som ville ur kroppen på honom. De blir så ibland. 


Ska åka ner o handla lite, jag får passa på medans jag har mammas bil hemma. Hon o Tilda ska åka till ,,, ja va de nu va ?  Halmstad eller Falkenberg,, ah dom ska till havet någonstans i ett par dagar =)


Ni kan aldrig gissa vad jag gör nu =)    Jaha ok ni kunde de då,, javisst dricker jag kaffe o käkar ett äpple =)


Nu ska jag se om jag får till de med kameran idag, jag tog lite kort inatt =))


Ha en bra dag, va rädda om er.


Puss I Pannan  ♥

Av Anneli Gustavsson - 31 juli 2011 02:09


Nu har jag svarat på nästan alla kommentarer, jag orkar inte med alla nu så jag tar de senare.


Jag orkar tyvärr inte titta in till er nu, gör de senare oxo.. 


Ha en härlig söndag, va rädda om er.



Puss I Pannan  ♥


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards