Mitt Nya Liv

Alla inlägg under augusti 2011

Av Anneli Gustavsson - 31 augusti 2011 23:26

Jaha här har vi min lilla granne Lukas,,, eller rättare sagt så bor han inte granne med mig längre men han gillar mig så mycket så han kommer o hälsar på mig ibland.. 

Oftast handlar de om B U S  =)




Idag hörde jag nån som va lite lessen då såg jag Lukas o hans kompis L.. De va kompisen som hade slagit sig, han hade skrapat upp sig lite så han hade ont stackarn. 

Han fick ett par plåster så blev allt bra..

Ser ni vad dom har gömt i sina t-shirts ???

De är SNÖ....... De har snöat !!!  Detta är ju inte klokt... SNÖBOLLAR !!!

   

Ja titta här.. Snöbollar......... Kalla o goa snöbollar........... Bilderna är tagna idag, jag lovar....


Men jag har däremot inte sagt när jag formade snöbollarna hahahaha... Dom sparade jag i vintras för att ha lite snöbollskrig nu i sommar =))


Kan ju säga att de inte är första gången jag gör så o barnen tycker det är så roligt.... De är bara de att nu går ingen på att de har snöat längre för dom vet att jag har dom i frysen =)))




Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR


 BloggRegistret.se

 

Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" />


Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />


Superblogs

Av Anneli Gustavsson - 31 augusti 2011 22:54


Rätt svar hade ju Hea... Ja du Hea,, du är rätt van vid "vekar" hahaha.. Mycket bra gissat... 

De ser ut som en väl använd penis =)

   

Men det va ju en Rosenkalla  =))))


Av Anneli Gustavsson - 31 augusti 2011 20:23


Jag förstår ärligt talat inte varför man måste se nakna karlar i Robinson ?

Vad är vitsen med de ?


De är förnedrings tv............ Löjligt......


Av Anneli Gustavsson - 31 augusti 2011 19:44


De va länge sen jag hade en gissa bilden tjosan =)

Tänkte se om det är någon av er som kan gissa vad bilden föreställer ?


 


Nä nu är de dags för hopp o skutt in i duschen innan Robinson börjar .



Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR


 BloggRegistret.se

 

Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" />


Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />


Superblogs

Av Anneli Gustavsson - 31 augusti 2011 17:43




onsdagen 31 aug

  1. Anneli
  2. 31 augusti 2011 - 17:42
  3. Övrig träning - Gång
  4. 5,34 km
  5. 0:50:00
  6. 9:22 min/km
11499 STEG
407 KCAL

Av Anneli Gustavsson - 31 augusti 2011 15:39


Nu har jag införskaffat den ena "saken" oxo till den andra "saken" som behövs.. De roliga va att när jag va på Ica så träffade jag på en gammal vän som jag hade tänkt ringa till o be om hjälp med den här "saken"


De va roligt att träffa honom, har inte sett honom så mycket under åren som gått. Förr hängde vi ihop jämt,, men de va ju oxo i moppeåldern =)

Vi är visst något äldre nu ,, bara siffermässigt  =)


Jag ska ringa honom på fredag så ska han hjälpa mig Om inget annat inträffar. Kuvl kuvl  =)))


Jag glömde köpa nån middagsmat men jag har i frysen så de är bara för den LATE att ta ut nåt o börja kocka.. Ja idag har jag mat, men tills i morgon.


Ska dricka lite vatten sen ska jag gå ut på en liten promenix,,, längtar så. 

Måste komma ihåg att ringa Susanne sen oxo. 


Puss I Pannan ♥



Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR


 BloggRegistret.se

 

Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" />


Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />


Superblogs

Av Anneli Gustavsson - 31 augusti 2011 13:45


Vaknade med "nästan" migrän igen. Upp o ta en liten pilleknarkare, äta frukost o sova lite till..

Nu är den borta. Undra om de inte är den tiden i månaden ?!.  Detta är 3;e dagen för dunkande skalle. Nåja, de går över.


Nu börjar jag snart få  abstinens,,, allvarligt ... Detta regnande gör att jag inte har kunnat promenera som jag har velat. Visst kan jag gå ut i regnet, lite regn har ingen dött av. Men en kombination av regn o blåst är inte roligt för min fibro.. Jag ska försöka ge mig iväg snart o fixa lite o sen försöka hinna med en promenad Innan de börjar regna igen.. Just nu är jag så trött på detta vädret.. 

Abstinens nr 2 - Vattenmelon......... Jag har inte haft någon vattenmelon hemma så jag Måste till Ica o köpa hem lite...

Förr om somrarna så har jag alltid velat ha jordgubbar,, jag har nästan fått panik om jag inte har färska jordgubbar hemma. Men efter operationen så är de bara vattenmelon som gäller,, ja äpplen o banan oxo.. 


Sitter o njuter av mitt goa kaffe. Till de blev de en banan idag igen. Dom sista dagarna har jag haft lite sug efter "något" . De har jag inte känt av så innan, men de ska väl komma de oxo ..

Ytterligare en sak till att kämpa med trots op.... Ja de finns ju dom som tror att man Inte behöver kämpa ett dugg när man har gjort operationen men de är helt fel. 

Visst är de olika från person till person, men i mitt fall så är det ett evigt kämpande varje dag o på ett sätt är jag glad för de för jag Måste lära mig att välja rätt mat osv för att Jag ska må bra.

Så de är inte bara att ligga på sofflocket o småäta,,, no way !


Ska ringa till min kompis Susanne o se om jag kan komma o hälsa på henne nån dag.. 

På fredag ska jag tvätta,,, intressant va ?   =)

De är inte lätt att komma ihåg allt när man har fibro"hjärnsläpp"... 


Igår när jag skulle svara på era kommentarer så blev jag utloggad igen. Är de nån av er som har råkat ut för de ?

Jag hann in till ett par av er sen ville de inte mer då jag skulle ta kommentarerna. Jaja de är bara att ge sig på de idag igen. 


Nu får ni ha en bra dag. Nu ska jag ta med mig en "sak" för att köpa till en annan "sak" så att de passar hela "saken"... Min lilla hemlis.. De va lite svårare än jag trodde.. Men jag ger mig inte.


Puss I Pannan  ♥



Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR


 BloggRegistret.se

 

Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" />


Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />


Superblogs

Av Anneli Gustavsson - 30 augusti 2011 20:52

Idag har jag shåååpat som Liam säger =)
Jag köpte ju nåt häromdagen men så behövs de nåt mer till så att jag ska kunna få klar den saken... Jag har inte allt än, men snart har jag de så nu är de bara lite jag behöver för att få klart allt sas.
Jag köpte solcellslampor till mamma för ett tag sen men hon ville inte ha dom så jag bytte in dom mot lite annat gott..
Jag köpte bla detta ......
Jackan , shampo o balsam   handlade jag på Rusta.. När jag såg storlekarna på jackorna som hängde där så tänkte jag först inte prova nån för dom skulle vara alldeles för små.. Jag provade 2 olika, o den som jag köpte va storlek XL... Kan ni fatta ???  XL........ Min förra vinterjacka hade jag storlek 58 o då kunde jag Inte  knäppa den...... Jag blev så glad att jag kunde ha den här storleken,, visst de är inte världens snyggaste jacka men jag KAN HA DEN   =)
Handduken o de "paketet" köpte jag på Ikea.. Jo då jag åkte dit alldeles själv.. Men de blev jobbigt, jag fick lite ångest o började svettas som en gris. När jag stod i kön så kände jag hur allas ögon blev större o större ju mer dom stirrade på mig .. Jag kände mig mindre o mindre,, men jag stod kvar. Aldrig i hela livet att ångesten skulle få vinna över mig nu.. 
Detta är Mitt Liv......
JAG bestämmer o ingen jävla ångest. När jag hade betalat så såg jag Linus o hans kompis så jag pratade med dom. 
Jag köpte  mig o Linus en mjukglass, kompisen åt en korv. De va gott med en glass, men jag önskar att jag Inte kunde äta sånt.. Nu är de inte ofta som jag äter onyttiga saker så de va egentligen ingen fara. 
Dom åkte med mig hem, han är så mysig Linus (systerson).
När jag kom hem så hämtade jag Teddy inne hos mamma sen gick jag in o gjorde mig en sallad o den ska jag strax äta.. 
   
 
Titta på bilden,, de är bevis på att de ÄR storlek XL  =))))
Hur underbart är inte de ?!. 
Hmm ,, den kanske va felmärkt ?
Nä jag skojar =)  
Tänk om den är felmärkt så jag har större storlek än jag tror ?
NÄÄ klart att de inte är så. Nu ska jag inte hålla på.  Skärpning tack.
Jädrans jag skulle ju ringt till syrrans man men nu är de för sent. Jaja jag får ta de i morgon... 
Puss I Pannan  ♥

Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR


 BloggRegistret.se

 

Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" />


Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />


Superblogs

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards