Mitt Nya Liv

Alla inlägg under maj 2013

Av Anneli Gustavsson - 31 maj 2013 22:25


Jag håller mina tummar stenhårt för Oscar.. 


Efter juryns poäng så leder Marko med 1 poäng. Hoppas att Svenska folket har röstat rätt,, alltså på Oscar =)


Alla deltagarna var duktiga när dom uppträdde innan. 


Dermot tror att Oscar vinner, Ann o Tony tror att Marko vinner. Jag tror fortfarande på OSCAR =)


Det skiljer 0.5% av folkets röster mellan Oscar o Marko.


Vinnaren är  Marko..


Grattis grattis.. Men det var fel, Oscar skulle vunnit ♥



Av Anneli Gustavsson - 31 maj 2013 22:17


Ja nu står det mellan Marko & Oscar.. Det är spännande för båda är duktiga. Men jag har min favorit o har haft från första programmet.. Ja jag hade två favoriter,, Maria Montazami o Oscar Zia.. Nu åkte ju Maria ut så nu finns det bara en vinnare o det ÄR  Oscar.. 


Ja, jag tror att han vinner.. Lycka till, håller tummarna ♥



Av Anneli Gustavsson - 31 maj 2013 21:45


Oj Oscar sjunger o dansar samtidigt.. Jag ryyyyyyyyyyyyser.. Det här är bara så bra. Han släger med Maria hur som helst o ja jag hittar inte orden. Han är otroligt otroligt OTROLIGT underbar o helt fantastisk.. 


Han måste bara vinna. Han ska vinna. Han kommer att Vinna ♥



Av Anneli Gustavsson - 31 maj 2013 21:05


Ja då ska vi se om dom kan showa till det.. Förstår inte vitsen med att Marko slängde sig på golvet, men det ska väl bara coolt kanske =) 

Nä jag tyckte inte att de var nåt speciellt. 


Ja nu har Marko gjort sitt o kan inte göra mer. Lycka till ♥



Av Anneli Gustavsson - 31 maj 2013 20:54


Kom igen.. Hopp hopp skutt skutt, det går ju som på räls.. Oh vad jag önskar att han ska vinna.. Det är nästan så jag skulle ställa mig upp. Hoppas juryn tycker som jag tycker. Han är bara bäst.



Av Anneli Gustavsson - 31 maj 2013 20:38


Ja den här valsen kommer han sätta till punkt o pricka..  Jag vill tacka livet,, laaalaalalaa.. 

Ja det går inte säga annat än att han är en bra dansare.  Han kommer att få höga poäng. O juryn kommer säkert att ställa sig upp igen.



Av Anneli Gustavsson - 31 maj 2013 20:14


Ja kom igen nu sötnos..


Han ser så lekfull ut, samtidigt som han förför publiken o för Maria.. Oj där blev det lite fel eller ?. Uffa jag sitter o håller andan.. Rackarns så duktig han är. O han är populär bland publiken =)

Han är sjukt duktig, helt otroligt. Jag ryser, jag vet inte vad jag ska säga.. Vinn skiten för guds skull..



Av Anneli Gustavsson - 31 maj 2013 20:01


Lycka till.. Men jag håller tyvärr på Oscar nu.. 


Han tar inte ut med armarna riktigt som jag vill att han ska göra.  Han är ryckig men han är ju faktiskt duktig. 

Juryn tycker säkert inte som jag gör =)



Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards