Mitt Nya Liv

Alla inlägg under september 2011

Av Anneli Gustavsson - 30 september 2011 18:35



HJÄLP ......... JAG ........... HAR ............. PANIK ..

 



Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR

Gå Med I Blogstart

 BloggRegistret.se   


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />




Superblogsbloggtopplista 

bloggtopplista 


Bloggrank.se




  BlogRankers.com 





 








Av Anneli Gustavsson - 30 september 2011 17:15


Laaala lala lalaaaa laaaaa osv  =)


Liam sitter,, står,,, ligger eller kryper o ser på film just nu... Pippi Långstrump är de som hörs ifrån vardagsrummet. Här i sovrummet där jag sitter så hör jag knapprandet av tangentbordet + Teddy som äter mat.. Han smaskar nåt så galet mycket ibland... 


Liam har varit så duktig o ätit middag 2 ggr idag. 


Nu blev de tyst från vardagsrummet så jag smög på honom. Han står på min motionscykel o ska precis börja trampa... 

Han trodde inte att han fick cykla så han var på väg ner igen, men jag sa att han gärna få cykla bara han är rädd om sig.


2 ggr har han letat reda på min mobil o suttit o knapprat på den. Tur att han inte har skickat iväg nåt =)


De kliar i fingrarna på honom som bara den,, men de är roligt för vi skrattar så..


Nu Ni,,,,, är de snart Lördag............ Ni missar väl inte de  =))))


Puss I Pannan ♥


Av Anneli Gustavsson - 30 september 2011 12:32


Ja de är allt jag kan erbjuda just nu.... Jag menar de är fullt upp.. Jag har precis betalat mina räkningar så nu är jag fattig på riktigt. Usch o fy... 


Liam kom vid 10-tiden o han är både o där o han är min heeeela helgen.. Oj nu kom han in så jag skulle pussa på hans ben. Han slog sig lite, men de va inte värre än att ett par pussar botade de onda =)


Han går till kylen o hämtar mosterdricka o saft. 


Liam - Jag kan själv.

Jag - Nää inte nu..

Liam - Oki.............


Just nu sitter han o säger oj oj oj o spelar piano,, de låter så vackert. Undra om han inte har nåt armband som klinkar med,, de låter så..


Liam - Fammoo jag ska vara jättelänge hos dig.

Jag - Ja de ska du.

Liam - Ja faktiskt.


Nu ska vi snart äta middag o sen ska vi ut med Teddy........... 


I morgon är det Lördag heeeeela da  ´n...........Tjohoooo..... 


Ha en underbar dag go vänner.


Puss I Pannan ♥


Liam - Gå ner därifrån...

Liam - Gå ner därifrån.......

Liam - Gå ner därifrån annars kommer nån o tar dig.....

Liam - Kanske de locket. 

Liam - Jag säger till Teddy att han inte får vara på fönstret.

Liam - Annars säger jag till han på skarp (skarpen)

Jag - Han får sitta i fönstret.

Liam - Nä de får han inte

Liam - Annars kommer den farliga gubben

Jag - De finns ingen farlig gubbe

Liam - Joo på Ronja Rövardotter

Liam - Få jag se på stenen ( jag har en sten där de står att farmor är bäst)

Liam - Jag är hungrig

Jag - Oh vad bra,, nu äter vi..

Liam - Jaaaaaaaaa...

Av Anneli Gustavsson - 30 september 2011 00:51


Har precis duschat så jag ska strax lägga mig för snart kommer Liam... Sen är de full rulle precis hela helgen o de ska bli så roligt.


Innan i dag åkte jag o shåååpade lite mer kläder, ljus o lite annat smått o gott..

Jag hann sola ikväll oxo, men jag blev lite rädd för jag vet ju inte hur länge dom har öppet.. Bemanningen hade "stängt" .. Dom stängde kl 21 men de gick att sola ändå.

Tänk om jag hade blivit inlåst o fått stanna där hela natten =)  Jag hade glömt min mobil hemma.. 

Nä då,, de gick bra o de va skönt.


De lär inte bli nåt mer flygplans övningar med trollet,, för fy fasen vilken värk jag har ... Men de va roligt så länge de varade =)


Jag tittar in till er i morgon eller idag rättare sagt, jag orkar inte de nu. Såg att jag hade några kommentarer oxo,, tar dom lite senare. 


Dröm söta drömmar.. Trevlig helg. 


Puss I Pannan ♥



Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR

Gå Med I Blogstart

 BloggRegistret.se   


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />




Superblogsbloggtopplista 

bloggtopplista 

Bloggrank.se


  BlogRankers.com 


Av Anneli Gustavsson - 30 september 2011 00:00


Ville bara testa o se hur de funkar med förinställda inlägg  =)


Jag har fortfarande PANIK !!!

Av Anneli Gustavsson - 29 september 2011 20:52



Playa del lá Solari´um   =)

Av Anneli Gustavsson - 29 september 2011 19:08


Nu har jag precis kommit innanför dörren o är helt slut. 

Ska plocka upp matkassarna, äta lite sen ska jag sätta mig i lugn o ro o fundera lite över livet o bloggen =)


Puss I Pannan ♥



Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR

Gå Med I Blogstart

 BloggRegistret.se   


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />




Superblogsbloggtopplista 

bloggtopplista 

Bloggrank.se


  BlogRankers.com 


Av Anneli Gustavsson - 29 september 2011 13:15


Jag ringde till mamma inatt vid halv 3 o hörde efter så som hade landat ordentligt o de hade dom. De hade varit en "hoppig" hemresa för dom, men mamma hade kunnat koppla av lite ändå. 


Jag somnade gott efter de,, ja jag fick ta mig en imigran för jag kände hur migränen va på G..... 


Sen klockan 5 ungefär så ringer min telefon o jag blir rädd o får hjärtklappning, jag vet knappt var jag är någonstans.. Då är de mamma som kommer på att hon inte har sin nyckel in till huset eller lgh... Både hon o jag hade precis glömt bort att den skulle "läggas" ut till henne så de va bara att traska upp o öppna dörren. 

Teddy blev jätteglad, han har ju inte träffat mormor på 1 hel vecka o de är lång tid må ni tro =)

Teddy är oxo ett litet barnbarn ,, fast en lite mer luden sådan =)


Sitter just nu o mumsar på mitt goa kaffe,, jag har börjat dricka så mycket mer än jag har gjort innan. Jag förstår inte de ?


Mamma ringde nu, hennes dator strular igen. Den bara stängde ner. De är dags att spara över henne bilder till min dator så dom inte går förlorade. Sen måste jag fortsätta att ta hand om ALLA mina tusentals bilder i min egna dator så de inte händer nåt här. DE skulle Inte bli roligt.... 


Nä nu ska jag dricka klart, fixa till mig o sen åka till A6 o shåååpa,,,,,, igen ...


De är underbart väder ute, 20 grader varmt så kanske att jag hinner med en liten promenad sen ?  Ehh jag får se förresten... De är lite mycket just nu.


Ha en underbar dag, va rädda om er o varandra.


Puss I Pannan ♥


Ps........... Glöm inte bort Lördagen =)))



Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR

Gå Med I Blogstart

 BloggRegistret.se   


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />




Superblogsbloggtopplista 

bloggtopplista 

Bloggrank.se


  BlogRankers.com 


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards