Mitt Nya Liv

Alla inlägg under oktober 2015

Av Anneli Gustavsson - 31 oktober 2015 18:19



Nu har min lilla familj åkt hem till sitt igen.. Liam hade varit på kalas innan han kom hit o det hade varit roligt.

Det är spännande för dom när dom får börja gå på kalas till sina vänner. 


Hur som helst så verkade det som att maten blev lyckad. Den smakade inte skunk som jag var rädd för att den skulle göra =)


Mamma bjöd på fika o barnen fick en liten godispåse oxo. Dom skulle till sin granne Cilla när dom kom hem för lite

bus eller godis =)


Annars har det varit lugnt nu. Ska strax ute med Teddy, han är rätt trött nu så han kommer att somna gott 

när vi har varit ute.


Ha en fin kväll. Puss I Pannan ♥

Visst kan man ligga tre i fammoos soffa =)


   

Oj så mycket gott. Hmm fika & godis =)


 

Ja man kanske blir lite galen med allt gottis =)


 

Min fina lilla familj. Jag älskar er ♥


Av Anneli Gustavsson - 31 oktober 2015 14:26


Sitter o väntar på att sonen med familj ska komma hit på lite mat. Sen väntar jag på att potatisen ska koka klart, det är nåt galet med spisen för det tog sån tid innan det började koka. Det är väl så typsikt när man har tider att passa så ska det strula. 


Ville bara önska er en härlig lördag, var rädda om er o varandra. Puss I Pannan ♥

Av Anneli Gustavsson - 30 oktober 2015 13:43



Jag sitter o tittar runt lite på nätet när jag kommer till en bra sida. Något som jag har varit på väg att köpa länge är
termosmuggen. Jag har sett så många som går omkring med den o jag som älskar kaffe o gärna vill ta med mig det när jag går är detta perfekt.
 
Den funkar ju även bra när man sitter vid datorn, då behöver du inte vara rädd för att spilla . Jag kan vara ganska klantig så den är prefekt. 
 
Den finns även i min färg samt att du kan välja tryck, dom har bra priser oxo. Ju fler desto billigare.
 
Gå in på sidan så hittar du säkert nåt du gillar oxo. 

 

Av Anneli Gustavsson - 29 oktober 2015 15:21


Igår eftermiddag åkte jag o sonen in till netonnet o köpte en ny dator.. Den är nu igång o allt verkar funka som det ska. Nu är det bara jag ska ska fixa allt jag vill ha som mina ritprogram osv.. Jag har fått så jag kan välja windows 10 men jag vet inte om jag ska ta det ? Jag har lärt mig lite om hur 8;an funkar nu.. Ja vi får se hur jag gör, jag vill veta lite hur den kommer att se ut. Nu gäller det bara att jag ska få tillbaka mina pengar från den jag köpte på cdon, annars ligger jag risigt till.


Det var mysigt för jag fick lite egentid med honom igen, det saknar jag så mycket.. 


Jag hade inte klarat det utan sonen, det är mycket som ska till med inställningar osv. Så tack för hjälpen ♥


Puss I Pannan <3

Av Anneli Gustavsson - 28 oktober 2015 15:30


Sitter o väntar på att sonen ska höra av sig från jobbet.. Han ska följa med mig in till stan o kolla på en dator, just nu har jag bara en dålig laptop som jag sitter vid. 


Hoppas att vi hittar en superbra o billig dator, han har redan kollat ut en men vi kanske ser nåt ännu bättre när vi är där. 


Håll tummarna att jag blir "förälskade" i en bra dator =)


Puss I Pannan ♥

Av Anneli Gustavsson - 27 oktober 2015 19:09


Tänk att det ska behöva strula så.. Ja, datorn som jag köpte hos cdon funkade inte alls, inte ens musen funkade utan hackade.. Nu när jag sitter med min laptop funkar den utmärkt. 


Cdon ringde till mig innan dag o jag sa att jag var missnöjd o ville inte ha datorn. Jag var beredd på att få tjata, böna o be men det var inga problem. 

Jag frågade hur jag skulle göra med den för jag har ju laddat ner grejer för att komma igång så jag har ju använt den, men han sa att det inte var några problem. Dom kör om den igen så den ska bli som ny.. Så när vi hade lagt på så tänkte jag på det han sa,, dom kör om den så den blir som ny. Jaha,, det är kanske så dom redan har gjort med den här ?!. 

Ja det skulle inte förvåna mig, vi vet inget om vad dom gör med sakerna vi köper. 


Nu har sonen varit hos mig ikväll o packat ihop den. Han skulle fixa till min gamla så jag kunde sitta vid den men den funkade inte alls nu. Han tog ut den i köket o kollade upp den. Medans han stod o dammsög den lite skrek jag till, ja det var för att skrämma honom så  blev han så rädd så han vrålade tillbaka hahahaha, synd bara att jag inte filmade honom.. 

Han sa att det är mitt fel att Liam oxo gör så hahaha.. Ja, det tar jag på mig .. 


Tillbaka till datorn, den gick inte alls att rädda. Den dödde väl helt när den kopplades ur så nu sitter jag med min laptop o tangenten, knapparna är ju inte som på mitt andra bord. Men det är inga problem, jag har ju tillgång till nätet ... 


Ev ska sonen o jag in till stan i morgon o köpa en ny dator, får se så han inte jobbar över. Annars får det bli ganska snart.


Nu har sonen varit o lämnat den på ica så den skickas i morgon, skönt de. Hoppas att pengarna kommer in snart sen kan jag glömma allt detta. 


Ha en fin kväll allesammans. Puss I Pannan ♥

Av Anneli Gustavsson - 26 oktober 2015 18:43


Jag blev så glad innan idag när telefonen ringde.. Det var Liam som ringde till mig. Han berättade vad han hade gjort o att han har lov nu. Det tyckte han var skönt.

Jag sa till honom att han kunde skriva sin önskelista till mig så jag vet vad jag kan köpa till honom i julklapp. Så jag ska få den listan sen. Han skulle även hjälpa lillebror. Han är så duktig nu, han läser o räknar matte.


Sen efter en stund fick jag prata med Jackieboy.. Han hade mycket att berätta, bla att pappa jobbar. O han vet varför man måste jobba annars får man inte ha kvar huset dom bor i, då måste man bo ute annars .. 

Han vet väldigt mycket den lille skiten, o han har mycket att lära mig hahaha.. Vi pratade i en halvtimme så nu mår mitt hjärta bra. 


Jag älskar mina små skatter ♥   Dom betyder så mycket för mig ♥

Av Anneli Gustavsson - 25 oktober 2015 21:43


För ett tag sen köpte jag en ny dator på cdon o nu verkar den inte funka som den ska. Jag har problem när jag ska se på film, i början är det oftast svart o pixlat för att sen bli helt normalt.  Likaså med bilder, dom pixlas eller så fattas det "bitar" på själva bilden. Men scrollar du så övergår det till normalt.. 

Jag printade lite innan på ett ungefär hur det ser ut.

I fredags ringde cdon till mig o sa att verkstan ringa till mig i morgon eller på tisdag, så jag får se vad dom säger. Jag har fått ett mail från dom med lite uppgifter så jag kan skicka tillbaka datorn men det är inte det första jag vill göra , utan jag vill kunna lösa det utan att behöva skicka tillbaka den. 

Jaja, det blir som det blir. Det är lite tråkigt för jag har suttit o pulat med datorn i ganska många timmar nu för att få till det som jag vill ha det med allt. Men det är väl bara att börja om igen antar jag =)


Hoppas att ni har haft en bra helg. Ny vecka nya utmaningar.. 


Var rädda om er o varandra. Puss I Pannan ♥


 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards