Mitt Nya Liv

Alla inlägg under november 2019

Av Anneli Gustavsson - 30 november 2019 13:47


 

Polisen misstänker att hon har utsatts för ett brott.

Grannen Susanne – som är bekant med Emilia – såg henne gå iväg med en person strax före försvinnandet.

 

Vid halv elva-tiden fredagen den 22 november gick Susanne ut från sin balkong för att röka. Då såg hon Emilia lämna sin bostad i sällskap med en annan person.



Hon hade en täckjacka och bara korta röda tights med bara ben.

 

Hjälp till att hålla ögonen öppna o håll tummarna att hon kommer hem i liv ♥

 

 


Av Anneli Gustavsson - 29 november 2019 22:35


Jag blir skogstokig när det inte funkar med min blogg. Det har strulat så länge nu o jag har bett Admin om hjälp men inte ens fått nåt svar från dom.

 

Min vän Michael har suttit med fjärrhjälp nu i 1½ timme för att kunna hjälpa mig. Han har verkligen varit som en lus o gått igenom allt o jag blir bara snurrig för jag förstår inget.

 

Han kollade hit o dit, han fixade med nytt virusprogram o ställde in hitan o ditan.. Så just nu verkar det funka med min blogg så jag kan se den.

 

Jag kunde skriva o publicera innan men såg inte inläggen o det gjorde inte han heller.. Nu hoppas jag att det ska funka så jag slipper hålla på så här.

 

Tack Michael för din hjälp, jag är så tacksam. 

 

Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar.

 

Puss I Pannan ♥

 

 

Det verkar som jag förhastade mig ,,, det är inte alla som kan läsa bloggen ... Det verkar strula ändå =(

 

 

2244072585

Av Anneli Gustavsson - 29 november 2019 21:55



Klicka up bilden så ser ni vad som står.


En vän till mig har försökt i 1 timme att hjälpa mig med min blogg. Jag kan visst skriva o publicera men jag kan inte komma in o läsa den med min dator,,, men det funkar med min mobil. 


Har även bett andra att se om dom kan kan komma in på bloggen o även läsa vad jag skriver. 


Även för dom funkar det som för mig, inte med datorn men med mobilen.


Det funkar för mig att kunna läsa andras bloggar här inne så det är konstigt. 

 

Är det nån mer som har detta problemet ??

 

Min vän hjälpte mig att skriva till Admin för jag får inte svar, så jag hoppas att han får det.

 

2244072585

Av Anneli Gustavsson - 29 november 2019 20:20



Jag vet inte vad jag ska göra, eller vem jag ska vända mig till ?? Det gör inget annat än att strula på bloggen.. 

 

FB kopplar inte.

 

Statistiken funkar inte. Men den kan jag få igång nu själv, har kommit på hur jag ska göra.

 

webadressen är INTE säker, därför kan den inte kopplas till FB..

 

Bloggen ändrar sidan själv till olika andra sidor, reklam mm.

 

Nu strular den genom att skrika att det finns hot på min blogg. Kan inte se om andra har detsamma för jag kommer ingenstans..

 

Har skrivit X-ANTAL gånger till admin men får inga svar..

 

Har nån av er där ute svar så får ni gärna höra av er..

 

Detta får jag upp nu på min blogg;

 

       

När datorn har säkrats så kommer den här sidan upp att jag inte har nåt internet men det har jag för jag kan komma in på vilken sida som helst,, men inte min blogg.

 

 

Så här ser det ut för en vän som försökte komma in på bloggen. Sidan du försökte nå finns inte.  Kul va ?

 

Jag vet inte ens om detta inlägg kommer att bli publicerat ???

 

Men, jag chansar för det kanske finns nån där ute som har svar..

 

 


Av Anneli Gustavsson - 29 november 2019 19:57


 



Hoppet är tyvärr ute nu, dom kommer inte att hitta Wilma vid liv.

 

Det är så sorgligt, det gör ont i hjärtat. Hon hade hela livet framför sig & nu valde någon att avsluta det.

 

Vem tror sig ha rätt att avsluta en annan människas liv på det sättet ?

 

Tänker på Wilma & hennes familj.

 

Sov gott lilla Du ♥

 

 

Av Anneli Gustavsson - 28 november 2019 20:57


Stress stress. Ja det var lite stressigt ett tag för jag var tvungen att få iväg ett paket innan kl 16..

 

Syrran hade mammas bil o hon slutade halv 4, hem o hämta oss o sen kör vi hem henne.

 

Ner till Ica o när jag skulle sätta på frimärkena så satte jag dom på fel. Jag satte det på mammas kuvert, såg inte att det låg där men som tur var så gick dom att ta bort o sätta dom på rätt paket.

 

Köra upp mamma till jobbet o ner till Ica igen för att handla..

 

In med varorna ,, in i duschen o ta bort alla mina plåster på fötterna, fixa till dom lite med filen o sen duscha..

 

Smörja in både händer o fötter, lägga mig i sängen en stund. Ringde till Rohde o kollade så hon mådde bra.

 

Nu har jag varit o hämtat mamma på jobbet för jag fick ju ta bilen.. Så nu ska jag äta lite soppa o se om det är nåt bra på tv;n.

 

Det regnar o är så trist väder det är så jag önskar att det kunde bli jättekallt o snö.. Jag vill inte ha detta drattlande med vädret.. Men dom säger att det ska komma lite snö på fredag så vi får se vad som händer..

 

Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar.

 

Puss I Pannan ♥

 

 

Av Anneli Gustavsson - 27 november 2019 21:45


1 okt 2003 var första dagen som jag slutade röka. Det har alltså gått 16 år o jag har inte tagit ett enda bloss efter det.

 

Tro mig, jag har varit frestad många gånger men jag har stått emot.. Jag kan än i dag känna av att jag blir röksugen o jag kan komma på mig med att vilja sträcka mig efter mitt paket om jag har ätit eller fikat, det är då det har varit som godast att röka en cigg. 

 

MEN,, jag vill inte gå o lukta som en askkopp, det stinker men det tänkte man inte på då eller märkte när man gick i det. 

 

Jag började röka väldigt tidigt o höll på i många år, det är inget jag är stolt över. Jag mådde inte alls bra dom sista åren som jag rökte men det var så svårt att sluta. Jag slutade flera gånger o en gång höll jag upp i 2 år, men föll tillbaka så den här gången har jag varit extra försiktig o rädd att trilla dit för det vill jag verkligen inte. 

 

Så, ja jag är så stolt över att jag har klarat mig så här länge. Men ni ska veta att det är svårt..

 

Men jag tänker inte trilla dit igen, aldrig nånsin !!!

 

 

Av Anneli Gustavsson - 27 november 2019 14:10




Alla dagar kan väl ändå inte vara hemska ?? Det måste ju ändå finnas något som man glädjs åt o det gör det även för mig trots all skit som jag har..


Jag har är så glad att jag har min älskade familj o dom mår bra , det är huvudsaken ♥

 

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards