Mitt Nya Liv

Direktlänk till inlägg 31 december 2011

Det Viktigaste I Mitt Liv / Foton

Av Anneli Gustavsson - 31 december 2011 22:15


Det som är viktigast i mitt liv, som jag inte vill leva utan är min familj som ni redan vet. Jag kan inte säga de tillräckligt ofta hur glad jag är för dom. 



De spelar ingen roll vad ni säger.. Detta är världens goaste hund ♥





Teddy som alltid finns vid min sida..


 

Snobben älskar när han får rena öron.



Mammas katt Zimba som inte finns längre.... Han va alltid med på promenaderna, jag saknar de.




 

Marcus när han va liten plutt ♥ Jag saknar den tiden just NU, ja många andra gånger oxo, men de är svårast idag.


 

Ser ni nån likhet mellan Liam o Marcus ? Liam är lite äldre på bilderna.


 

Tänk att jag hade turen att få ett sånt här litet troll.. Mitt lilla barnbarn, fammoos hjärta ♥


 

De är inte alltid lätt att sitta rakt upp o ner


 

De går lika bra med golvet... Bus i blicken =)


 

Vilken tur att vi har en läkare i familjen =)


 

De finns inget mysigare än att ligga o lyssna på Liams andetag. Jag somnar alltid så gott

när han sover här.


 

Ett äppel håller doktorn borta.. 


       

Årets bästa dag. Min svärdotter blir min gifta svärdotter o de betyder att jag är en gift svärmor o mamma =)




Sanna ♥


 

Linus ♥


 

Tilda ♥


Kan de blir bättre ? 

Nä, de kan de inte. 


Jag har detta året mått så bra, otroligt bra. Jag hoppas att jag får må minst lika bra kommande år.


Jag vill ge er ett citat som jag tycker är väldigt bra. 


 "Var mot dina föräldrar så som du vill att dina barn ska vara mot dig."


Grekiskt ordspråk


Till er som inte orkar att vara vaken till 12-slaget önskar jag ett Gott Slut & Gott Nytt År..


Dröm söta drömmar, säger jag för sista gången detta året.


Sluta det gamla året o börja det nya året med vatten o ett äppel. De är bra för hälsan.


Puss I Pannan ♥

 
 
Geddfish

Geddfish

31 december 2011 22:52

Åh, du goa, du fantastiska Anneli, som har varit med om så mycket, och kämpat dig fram till ett bättre liv! Du är värd all beundran, jag kanske inte skriver det så ofta... men tänker det.
Dina nära och kära är så fina, du har mycket att vara tacksam över.
Så till mig - jag har också mycket att vara tacksam över, men också något jag är ledsen för, men - allt ska bli väl, vi hoppas och tror det.
Många varma kramar denna nyårsafton! ♥♥♥ Gerd

http://gerd-geddfish.blogspot.com

Anneli Gustavsson

2 januari 2012 18:45

Tack vad gullig du är. Jag har verkligen mycket att vara tacksam för, jag är så glad för min familj..

Ja vi har båda mycket att vara tacksamma över o jag vet att ni har de svårt. Håller tummarna att de gå vägen..
Gott nytt år kram kram ♥♥♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Gustavsson - Tisdag 16 april 20:45


      Som veterinär kallades jag in för att undersöka en 13-årig hund som hette Batuta.Familjen förväntade sig ett mirakel.Jag undersökte Batuta och upptäckte att han hade cancer och skulle dö av detta och att det inte fanns något att göra för...

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 11 april 20:45

    Den här bilden följer mig i graven. Den har jag tatuerat in på min arm =)       I dag har det varit en jobbig dag, det är det alltid den här dagen. I dag är det 9 år sen du somnade in o jag ser allt framför mig än, vilket är jobbigt....

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 4 april 21:00

  Det är så mycket att hålla reda på när man är hemma o är sjuk. Inte nog med att jag har min fibro o allt annat.. Jag går ju o bryter tån,, ja för ca 2 år sen.. Sen halkade jag ju 22a dec 23 o slog i rejält.    Men nu så har jag pratat med Fol...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 21:02


      Ja nu tjejer får vi ta fram rakhyvlarna, epilatorerna mm o se   till så att vi har lena o sexiga ben =)          ...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 20:35

  I dag har det varit skönt väder, härligt att klä sig lite lättare. I dag skulle jag även gå hem till Rohde o plocka med mig lite kläder o lite annat smått o gott.   Det är så att hon har kommit till ett korttidsboende för hon har varit sjuk. ...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards