Mitt Nya Liv

Direktlänk till inlägg 28 februari 2024

JAG ÄR SÅ OTROLIGT GLAD O LÄTTAD.

Av Anneli Gustavsson - Onsdag 28 feb 16:17


Jag fick ju en tid till MR-röntgen pga att jag halkade 2 dagar innan julafton. Jag har fortfarande ont i ryggen o får inte med mig benen ordentligt. Jag har problem. Fredagen den 23e när jag reste mig från soffan så fick jag inte med mig vä benet utan snubblade på sladden för jag laddade min laptop så både den o jag flög i golvet. Ja den sprack så det går inte att stänga locket o den är helt knäpp, går knappt att använda den =(

Den är ju bara knappt 4 år sen jag köpte den. Eller rättare sagt sonen åkte in o köpte den åt mig o jag blev så glad för den är så fri att ha med sig =) Löjligt jag vet =)

 

Hur som helst så hade jag ju fått en tid till röntgen o jag klarar inte av att ligga i den trånga tunneln, jag klarar inte ha täcket över huvudet ens.. Så när jag pratade med röntgen för ett tag sen sa dom att jag kunde få lugnande men det biter inte på mig som äter starka mediciner, jag har provat det innan o gör inte om det. 

 

Jag ringde då till VC o bad om en telefontid till min läkare o han ringde mig i dag. Jag blev så otroligt nervös när han ringde för jag visste ju inte om han skulle förstå mig. Han kanske skulle tycka att jag är fjantig o ska bita ihop o göra röntgen men nej så var det inte. 

 

Han lyssnade på vad jag sa. Ja jag hade precis gått ut med Neo o det blåste som tusan så jag frågade om han hörde mig, jag sa att jag skulle gå in till tant Rohde men då sätter sig Neo o bajsar så jag sa till läkaren att han måste vänta för jag ska plocka upp efter min hund,, han skrattade o väntade. 

 

Men vi kom fram till att jag ska AVBOKA den tiden,,, jiiiiippppiiiii, fattar ni vilken lättnad.. Jag fick sån huvudvärk o jag skakade,, tårarna kom.. Men han sa att jag ska boka en tid till min sjukgymnast så han ska kolla mig igen innan vi bokar den andra röntgen. Då går det till som så att jag ska få kontrast via ryggmärgen,, så som när man får ryggbedövning när man ska föda,, jag har aldrig fått det o jag har hört att det ska göra jätteont, men jag tar hellre det. 

 

Vi pratade vidare o sen bad jag honom skriva ut 2 mediciner så det är redan gjort. Jag suckade tungt när jag hade lagt på o Rohde kom till mig o kramade om mig, hon såg hur orolig jag var. Ja detta har varit hemskt, jag kan inte förklara hur det har tagit på mig. Men nu slipper jag tänka på det o nu kan jag slappna av.. TACK O LOV.

 

 

 

Underbart, härligt, fantastiskt =) 

 

Nu ska jag snart in till mamma o se om jag får igång hennes mejl.. 

 

Ha en fin dag   

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Gustavsson - Tisdag 16 april 20:45


      Som veterinär kallades jag in för att undersöka en 13-årig hund som hette Batuta.Familjen förväntade sig ett mirakel.Jag undersökte Batuta och upptäckte att han hade cancer och skulle dö av detta och att det inte fanns något att göra för...

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 11 april 20:45

    Den här bilden följer mig i graven. Den har jag tatuerat in på min arm =)       I dag har det varit en jobbig dag, det är det alltid den här dagen. I dag är det 9 år sen du somnade in o jag ser allt framför mig än, vilket är jobbigt....

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 4 april 21:00

  Det är så mycket att hålla reda på när man är hemma o är sjuk. Inte nog med att jag har min fibro o allt annat.. Jag går ju o bryter tån,, ja för ca 2 år sen.. Sen halkade jag ju 22a dec 23 o slog i rejält.    Men nu så har jag pratat med Fol...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 21:02


      Ja nu tjejer får vi ta fram rakhyvlarna, epilatorerna mm o se   till så att vi har lena o sexiga ben =)          ...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 20:35

  I dag har det varit skönt väder, härligt att klä sig lite lättare. I dag skulle jag även gå hem till Rohde o plocka med mig lite kläder o lite annat smått o gott.   Det är så att hon har kommit till ett korttidsboende för hon har varit sjuk. ...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards