Mitt Nya Liv

Alla inlägg under december 2011

Av Anneli Gustavsson - 30 december 2011 14:03


Idag blir de städning o dom få tomtarna jag har ska UT...... Granen o stakarna får vara kvar ett tag till. De blir så rörigt o mycket.. Ändå har jag en stor låda med tomtar ute i förrådet som jag inte har ställt fram.


Min byrå tänker jag ha kvar för den blev ganska stabil trots allt, o skulle den börja vingla så finns de dunder klister.


De va ledigt i tvättstugan så nu tvättar jag upp mitt nya badlakan o mina nya sängkläder så de ska bli så skönt att krypa ner i helt nytt till natten. Ja, självklart ska jag ju oxo vara ren =)


Ska baka lite knäckebröd sen oxo, de va ett tag sen jag gjorde de.. Är så sugen på dom nu.. De är så gott att ha o "små" duttelutta lite med dom framför tv;n..  De är Braveheart på fyran ikväll, den är riktigt bra.


Jag älskar att skoja med dom jag känner, ja även dom jag inte känner oxo för den delen. Innan så ringde mamma in o frågade om jag hade skrivit kondomer på hennes inköpslista ?

Jag började skratta, jag hade glömt bort att jag hade gjort de för de va några dagar sen jag skrev de.. Synd bara att de är mamma som ser listan hahaha...


Nä dags att göra lite nytta. Ha en bra dag go vänner.


Puss I Pannan ♥



Av Anneli Gustavsson - 30 december 2011 00:05


Ja då va detta året snart slut. Den värsta helgen på hela året är på G... 

Trots att jag inte gillar helgen så har jag i år ett nyårslöfte .. 

Tidigare har jag haft som löfte att Inte ge några löften, bra va =)


NU blir de ett löfte o detta ska Inte brytas.. 


Träning.. Jag måste sätta fart med min träning. Jag har tänkt zumba + motionscykel till att börja med. Ja promenader oxo om vädret tillåter..  Mer vill jag inte lova för jag vill hålla de jag har lovat mig själv. 


Har NI gett några nyårslöften ?


Har NI några planer för helgen ?


Jag ska in till mamma på söndagen, då kommer Marcus m familj o syrran m familj. De ska bli trevligt. Jag fick även en ibjudan till Helena m familj men tackade nej.. Tusen tack vännen ♥



Nu är de dags för sängen.. Hoppas ni har haft en bra dag / kväll. 


Dröm söta drömmar.


Puss I Pannan ♥

Av Anneli Gustavsson - 29 december 2011 21:44



"Framtiden tillhör de som förbereder sig för den idag."
Malcolm X


Min Webshop


BAKGRUNDER TILL DIN BLOGG ?

Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK  BLOGG RIKET   PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR   Gå Med I Blogstart



 BloggRegistret.se     Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />


Superblogs  bloggtopplista  bloggtopplista Bloggrank.se


 BlogRankers.com   PersonligtPersonligt bloggar


Av Anneli Gustavsson - 29 december 2011 19:34


Jag va inne på Jysk o köpte en sak.. Den här saken ska sättas ihop o de är Inga problem OM allt funkar som de ska.. 

Men när de Inte funkar som de ska blir jag lite småsur.....................

Lite förbannad så här efter en stund,,, närmare bestämt 1 timme. I vanliga fall hade de tagit va 15 min. Men när de är snett så funkar de inte att få till alla skruvar som dom ska vara utan att jag måste bända o ha mig o de är f-n inte det lättaste...........


När jag väl har fått ihop de som är snett så ska jag dra ihop allt o de funkar hur bra som helst TILLS jag kommer till dom sista skruvarna som bara står o drrrrraaaarrrrrr .. Gängorna är slut, de finns inget att dra fast skruvarna i.


Jag vill bara säga en sak,,, eller kanske tre saker.



Förbannat oxo,,,,,,,,,,, nu måste jag åka in med skiten.. Hade de blivit stabilt ändå så hade jag inte brytt mig !!!


Av Anneli Gustavsson - 29 december 2011 18:58


Fick precis ett sms det står ;


Tja, jag blir lite sen här varit o tränat. José


Jag svarade självklart honom ;


Låter roligt, du är välkommen. Hoppas träningen gick bra... Men vem är du ? 


Undra vad han tänker nu när han fick svar från mig hahaha.. Min mobil är nu tyst =)






Av Anneli Gustavsson - 29 december 2011 15:29


Jag fick jobb inom äldreomsorgen , jag blev jätteglad för de är ett nattjobb. Samtidigt så hade ju jag o mamma köpt Shell Torsvik. Jag valde att behålla namnet , de hette så när jag först jobbade där.

På bensinstationen fanns de även en resturang + en kiosk.. Vi tyckte att vi skulle utöka o de har gått jättebra.


Min kassa apparat strulade lite o sladden ville inte riktigt räcka till men jag vred den till höger så gick de bättre. 

Framför kassan fanns de en liten smytt ,, de fanns en moppe o några resväskor som va till salu.. De enda som jag inte va nöjd med va att vi inte hade GB;s glass så de skulle jag ordna med.


En kväll skulle vi fira så vi satt o åt o drack lite gott.. När vi hade som roligast ringde min telefon o de va vården som ringde in mig för de fattades personal. De va bara att pallra sig dig, men jag tänkte inte på att jag va onykter.. De kom jag på när jag väl va på jobbet. 

Jag försökte dölja de men de gick inget vidare. Jag kände mig som en liten skolflicka som fick smäll på fingrarna o jag skämdes.. 

Men vad skulle jag göra ,, jag fick ju inte gå hem. 


Jag va tvungen att jobba dagen efter oxo som straff så jag visste inte hur jag skulle lösa mitt pass på macken ?

Vem skulle kunna hoppa in för mig ?

Jag kom på en gammal vän Uffe som jobbar inom vården så jag ringde honom, han tog mitt pass hos dom äldre o jag åkte till macken.. 


Ja, vad ska man säga.?.

Hopplösa drömmar. Dom är meningslösa. Jag är bara så trött när jag vaknar.


OJJ vad det stormar,, Teddy blev jätterädd så han sitter o skäller nu.. Han talar om för mig att de är nåt på G.

De är snöblandat regn här i Taberg,, de va de inte inne i stan när jag va på Jysk för där regnade o blåste de bara.


Ja de är lika bra att ge sig ut i stormen. Kaffet vilar gott i magen nu =)


Ha en mysig kväll.


Puss I Pannan  ♥

Av Anneli Gustavsson - 28 december 2011 23:43


Ja då har jag gjort klar skinka nr 2.. De blir ingen bild på den, men jag kan lova att den är exakt lika sexig som skinka nr 1   =)


Nu är de snart spöktimme så de är lika bra att jag stänger ner innan dess så jag inte får in några hemska spöken till mig =)


Jag säger som Liam - Fammoo de finns inga spöken ,, de är bara på film.  

Vilken tur att jag har honom  så han kan berätta de för sin gamla fammoo.


Hoppas dagen har varit snäll mot er. 


Dröm sött, va rädda om er o varandra..


En repris av ett av dagens citat som jag tycker är mycket bra.


"Var mot dina föräldrar så som du vill att dina barn ska vara mot dig."
Grekiskt ordspråk

Puss I Pannan ♥

Min Webshop


BAKGRUNDER TILL DIN BLOGG ?

Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK  BLOGG RIKET   PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR   Gå Med I Blogstart



 BloggRegistret.se     Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />


Superblogs  bloggtopplista  bloggtopplista Bloggrank.se


 BlogRankers.com   PersonligtPersonligt bloggar


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards