Mitt Nya Liv

Alla inlägg under juni 2011

Av Anneli Gustavsson - 30 juni 2011 23:16


Jag spelade in lite med min mobil innan när vi va på våran promenad,, men de funkar inte som det ska med ljudet så jag har printat ut lite bilder från själva filmen.. Ja de är inga speciella, jag önskar att jag hade med mig kameran istället för de va så vackert på himlen....


   På ena sidan va de strålande sol medans 

  de va mörka moln,, ja de blev visst inte så med mobilen.

  De finns hästar där oxo o han frustade till så Teddy fick världens spel.. Han har sett en häst 1 ggr tidigare så han blev väl lite fundersam.

  Här säger jag till honom att hästen är snäll =)

  Den här gården är så vacker.. Jag skulle vilja se hur de ser ut runt om huset, men även inne...

  Jag va rätt skraj att vi inte skulle hinna hem om det skulle börja åska.. Men det gjorde vi.. Långt där borta på högersidan mötte vi Freddes pappa för andra gången.. 

  Ser ni min sexiga skugga hahaha.. Jag blev så full i skratt när jag såg min skugga för de ser ut som jag har världens största kjol på mig vilket jag inte har.. De är kortbyxor som är mycket för stora... T o m Camilla sa att de va på tiden att inhandla lite nytt o de har hon så Rätt i

  Se så dom har fått "klippa" ut trädet för vägen.

 Synd att jag inte fick till bilden som de va i verkligheten. De va så vackert med det illgula huset mot den mörka himlen.

  En trött en... Han va så duktig lilleman hela vägen.. Jag vågade inte gå varken för fort eller nån längre sträcka.. Får ta igen de sen.

  Sista innan vi går in.. Jag hade tänkt cykla lite men jag har sån värk så jag hoppade över de.. Jag gick i alla fall en liten runda.

(klicka på bilderna för att få dom större)


Vet ni vad ?

Jag har gjort de igen, nåt som jag inte har gjort på många många år......


Jag har fått färg på min   M A G E   !!!


Förstår inte hurdan jag har blivit... Nu strippar jag av mig hipp som happ..

Det va andra dagen idag som jag låg o solade i mina kortbyxor o endast BH...

Jag har bränt min mage,,, min mage har fått färg o framför allt den har fått LUFT hahahaha..


Jaha tänker ni nu då,, den hon ÄR inte riktigt klok.. Sola magen är väl inget. 

Tjohoo för de är ju de... När man är FET, överviktig you name it,, så vill man Inte visa sig.  MEN de har jag gjort nu ...........


Ja jag har även bränt upp mina ögonlock,, de är Inte bra hörrni.... Va försiktiga när ni solar... Sola med måtta.. Jo jag vet att jag inte ska säga nåt,, men jag brukar alltid vara försiktig.  


Nä nu ska jag se om jag får in FattaKan ☺


Puss I Pannan  ♥

                     

Av Anneli Gustavsson - 30 juni 2011 21:14


Ja självklart gjorde jag de..........

Tränade alltså,,, en promenad... Men det blev Inte hela 3,3 km rundan för Teddy va så trött o flämtig.. Jag hade gärna fortsatt men jag vågade inte för Teddys skull.

Jag tror i alla fall att de blev 3 km.


När vi va nästan ända hemma så träffade jag på Eva, man o dotter så vi pratade en stund.. Dom är alltid så trevliga o de är så roligt att prata med dom. 


Nästa hus satt lilla Ida,,,, ja hon VAR liten,, de va hon minsann inte nu.. Jisses har har ju vuxit till sig o blivit en stor vacker kvinna... De är ju inte så konstigt för hon är ju några år äldre än då hon va ute o gick med Teddy... Jag pratade oxo med hennes mamma Camilla.. Hon är alltid så gullig,, nä jag fjäskar inte inför något utan hon är så snäll jämt.. 

Hon gör mig glad ända in i hjärtat. Hon säger alltid att jag är så duktig som har gått ner i vikt, o att jag tränar..


Tack tack för att ni alla är så gulliga mot mig ♥


Vi ska ta en promenad snart,, de ska bli skoj....


Jag gick hemifrån kl 19;45 o är hemma nu 21;10, men då slöade vi det sista.. Ja visst ja, de stod en mycket snygg kille på vägen bara sådär..

Jaha tänkte jag,, han står o väntar på bättre väder,, eller så kanske han vill följa med mig hem (önsketänkande) hahaha.. 

Nädå,,, han o en till åkte runt med en fiskebil så man kunde köpa fisk o skaldjur... Men det kostade ju oxo... De va inget för den fattige..


http://www.hemfisk.se/


Nä om jag skulle ta mig lite mat o sen in i duschen..


Puss I Pannan  ♥



Av Anneli Gustavsson - 30 juni 2011 19:25



Hola, ¿Cómo está


Ja precis, de förstod ni väl ?

Idag har jag inte gjort ett dugg, jo jag har varit lite i solen men jag har inte tränat,,,, än...........

Jag funderar starkt på om jag ska gå min runda nu när de inte är så varmt ..

De gör ju så förbaskat ont i fötterna,, men jag vill ju... 

Ska jag ?

Ska jag inte ?

Hmmm !!!


.....Asch.....


 

 

Så här ser de ut när jag ligger i solen, då ligger katten under solsängen o Teddy under bordet Om han inte oxo ligger under solsängen..


Av Anneli Gustavsson - 30 juni 2011 00:57


Dagen har varit jättebra, jag har verkligen myst när jag har tänkt på att jag faktiskt vågade bada igår,, ja ok förrgår blir de nu....


Min vikt har gjort så att jag Inte har velat visa mig bland folk, men nu är de gjort.

Jag va på väg så många gånger förra sommaren, men jag va inte redo helt enkelt.


Nä nog tjatat om mitt badande,, nu är det dags för sängen o ett besök av John Blund... 

OM jag har tur kanske jag får ännu ett besök av Hunken M  ☺


Se om ni kan gissa bilden i tidigare inlägg... 


Dröm sött, va rädda om er o ha en härlig dag.


Puss I Pannan  ♥

        


Den här goingen hade jag på altanen inatt så självklart fick den modella en stund...................   OBS klicka för större bilder.

Av Anneli Gustavsson - 30 juni 2011 00:39


 

Då va de dags igen att gissa vad bilden föreställer...


Någon som kan ???


Av Anneli Gustavsson - 29 juni 2011 20:15


Jag vet inte vad de har varit med Teddy inatt ?

Han har varit helt galen.. Han har skällt o mufflat. Väckt mig x-antal gånger för att bli klappad o kelad med..


Jag har varit så trött,, ja de blev jag väl efter badet som tog på krafterna så jag hade verkligen kunnat sova gott på natten.


Men så fort jag somnade o min hand inte gosade med honom så puffade han på mig igen o igen o igen.............


Men det gjorde inget,, klart att han oxo behöver kärlek även om de är nattetid ☺

Av Anneli Gustavsson - 29 juni 2011 19:24


Ja jag orkade inte mer än ;


Time - 32 min


Distance - 10,1 km


Calories - 368,2


Benen va som gele från början o de va lite svettigt oxo men nu är de gjort. Nu är de bara resten av veckan kvar ☺


Av Anneli Gustavsson - 29 juni 2011 18:05


Jag måste bara visa lite hur de såg ut från igår,, ja mer än på kort.. Jag filmade en liten snutt för de va så vackert,, sen ser ni Tilda oxo,, min lilla going ♥



 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards