Mitt Nya Liv

Alla inlägg under april 2012

Av Anneli Gustavsson - 30 april 2012 23:19


 


Har suttit o fixat lite med bilderna som jag tog i helgen.. Men de strular så med nätet så jag tar de i morgon,, ville bara önska er en god natt..


Min helg har varit underbar på alla sätt o vis. O jag saknar Liam jättemycket nu.


De har varit så mysigt att få godnatt pussar o kramar av honom, jag Älskar Honom så mycket ♥


Ha en bra 1;a Maj


 


Av Anneli Gustavsson - 30 april 2012 20:16



"Livet är en massa ögonblick. De flesta dåliga men ibland kommer det som är bra."
 Okänd

Av Anneli Gustavsson - 30 april 2012 17:57


Är de någon som kan gissa vad bilden föreställer ?

De kanske är för enkelt =)


 


Av Anneli Gustavsson - 30 april 2012 10:18


God morgon.. Hoppas natten har varit bra.. 


Liam somnade gott igår kväll men vaknade till 2 ggr o hade ont i sitt öra. Jag ringde o pratade med en gullig tjej på barnakuten o hon sa att vi va välkomna om de skulle bli värre o om de inte hjälpte med alvedon o ipren.. 


Jag skulle ge Liam 1 ipren sup kl 00 o sen skulle han få 2 alvedon sup kl 03 ,, o de fick han.. Han märkte inte ens att jag gav honom sista gången ,, han sov som en stock tills han vaknade vid halv 8 i morse.


Jag ringde till hans vårdcentral o pratade med dom där så han ska få en tid. Dom skulle ringa tillbaka till mig om de snart. 

Han har öroninflammation för nu i morse va han geggig i vä öra men han har ingen feber..  Jag har inte tagit febern men känns så sval så jag behöver inte de.


De värsta har nog varit för honom nu, men dom ville som sagt va kolla upp de ändå..


Ni kan aldrig gissa vad jag gör ?!....


Jo,,, jag pimplar kaffe... Frukosten är ju redan avklarad så nu blir de kaffe m mjölk.


De finns inte ett moln på himlen, hoppas att de håller i sig de fina vädret hela dan.


Jag önskar er alla en Trevlig Valborg


Puss I Pannan ♥

Av Anneli Gustavsson - 29 april 2012 22:02


Liam tycker att de är roligt att se ut som pappa i håret, så han vill ju fixa o trixa även han med lite wax.. Men jag har inget wax utan jag har skum så de kletade vi i håret på honom o han blev supernöjd o tyckte att han va coolast i hela världen.. Självklart tycker ju fammoo de oxo så här kommer de coola lilla trollet.. Igen .....



 

Av Anneli Gustavsson - 29 april 2012 20:52


Jaha så har söndagen tagit slut för trollet, han ligger o sover gott nu. Några timmar kvar för min del innan jag gör mitt svanhopp =)


Vi har haft en härlig dag, vädret har varit på vår sida så vi har varit ute o busat lite. Liam hjälpte även Neta i trädgården o rensade lite orgäs.. 


Ja som vanligt så har de varit bus/lek, gos, promenader o skratt.. Ja även lite gråt måste jag ju säga.. Stackars Liam har bitit sig i tungan 2 gånger så jag har fått blåsa på lilla tungan o vips så blev de bra igen. Hade han fått sin vilja igenom så hade han gärna satt en plåsterlapp på tungan =)


Ja ni lär ju se i filmen som vi gjorde till mamma Nina o pappa Marcus att han har sitt öra i bandage.. Han fick lite ont i örat så han ville stoppa i ett plåster där men jag sa att de skulle bli så tokigt o att de kunde fastna så jag tog en bomullstuss o lite plåster över örat istället så han blev så nöjd o örat kändes lite bättre.

Han har problem med sina öron,, de är nog mest vänster öra. Men vi får hoppas o hålla tummarna att han slipper gå till läkaren o att han slipper antibiotika ... Vi får se hur natten blir.


Här mamma o pappa kommer en liten godnatt hälsning från eran underbara coola kille... 


Jag vill bara säga att den här helgen har sprungit iväg, ja jag vet inte vart den har tagit vägen. Trots massor med värk så har jag mått så bra i själen... 


Puss I Pannan ♥



 

Av Anneli Gustavsson - 29 april 2012 14:38


Nu har jag, Liam o Teddy varit ute på en ganska lång promenad. Han är duktig Liam på att gå med utan att gnälla.. Vi gick o hälsade på hos syrran men hon låg o vilade men Tilda träffade vi en stund innan vi gick vidare.


Plockade även lite vitsippor till Neta o sen blev de middag till Liam. Mums o slurp sa de o sen tog de slut. Jag ska inte äta riktigt än o de blir för ovanlighetens skull en omelett =)))


Ska ta mig lite kaffe igen, blev sugen på de.


Puss I Pannan ♥


Visste du att ; Under ett år sväljer du ca 15 insekter medan du sover...



Av Anneli Gustavsson - 29 april 2012 09:03


God morgon. 

Ördie bördie säger min pirat,, ja både min lilla gubb-pirat men även Liam =)


Inatt har vi sovit gott båda två.. De va så skönt att lägga sig i går o lätt att somna så jag längtar nästan tills i kväll, men då kan jag väl inte sova =)


Vi har ätit frukost o jag dricker mitt kaffe nu.. Ska snart ut med Teddy, ja han har fått kissa av sig i trädgården så de går ingen nöd på honom..


Liam kollar på Marcus gamla filmer,, super mario bros bla... Filmen är så gott som söndertittad ,, men dom funkar än.


Jag hade en film som hette Draken Elliot när Marcus va lite, men den o många andra filmer är borta. Dom kanske har gått sönder eller så är dom på vift...  Men bla draken Elliot älskade Marcus när han va liten. 


Hoppas ni har sovit gott.. Ha en bra dag...


Puss I Pannan ♥


Visste ni att ;  Kvinnor blinkar nästan två gånger så mycket som män.



Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards