Mitt Nya Liv

Alla inlägg under januari 2015

Av Anneli Gustavsson - 31 januari 2015 21:38


Varför är många så dömande ? Bara för att man inte ser ut på ett visst sätt så får man blickar o glåpord efter sig.

Men skenet kan verkligen bedra, o det gör det den här gången.


Simon Cowell är en människa som är dömande, han borde ha lärt sig att inte vara sån.. 


Titta Här

Av Anneli Gustavsson - 31 januari 2015 17:32


Vilket tråkigt väder det är. Det snöar, regnar bort o snöar igen. Det är råkallt ute så det bitar genom hela kroppen o det är inte uppskattat av mina muskler kan jag säga. 


Hoppas att det blir bättre väder snart.. Jag längtar så till våren o sommaren. Hoppas våren kommer snart ,, ja det lär dröja ett bra tag till.


Idag ska jag o Teddy dela på lite ungsbakad falukorv igen, det ska bli gott. 


Ha en bra dag allesammans. 


Puss I Pannan ♥


Av Anneli Gustavsson - 30 januari 2015 19:32


Den här passar in på mig idag då jag har ganska mycket smärta.. Jag visste att det skulle bli så eftersom jag klippte min hund igår.. Det är smällar man får ta.


Det är inte alltid att kroppen vill det hjärnan vill, ja det är ofta så att kroppen lever sitt egna liv o man kan väl inte kalla det att den "lever" direkt. Kroppen finns där o det är allt. 


Men sen har jag bra dagar oxo då jag "bara" har värk, en normal dag för mig o det är ju bra .. Vi med värk är vana att leva på ett visst sätt. Vill vi göra saker så får vi oxo "betala" efterråt. 


That´s life.


 

Av Anneli Gustavsson - 30 januari 2015 19:01


Hur kan ens pappa vägra att gå med sin dotter till altaret när den dagen kommer ?

Det kanske inte är så illa som man tror ? ....


Kolla HÄR

Av Anneli Gustavsson - 30 januari 2015 17:41


Ja äntligen fick jag svar så nu ska bloggen fungera. En av deras servrar strulade. 


Nu är det bara filmerna som jag inte kan ladda upp från mobilen =/


Tack för svar. O snabbt var det oxo.

Av Anneli Gustavsson - 30 januari 2015 17:29


Jag har några gånger mailat till supporten här på bloggplatsen men får inga svar. Jag har velat ladda upp filmer från min mobil hit men det funkar inte o har aldrig funkat. Det är bara bilder som går att ladda upp. 


Nu har jag skickat iväg ett mail igen, får se om jag får nåt svar nu..


Hela min blogg är upp o ner o det går inte läsa den. Så tröttsamt !


 

Av Anneli Gustavsson - 29 januari 2015 20:27


Idag har jag klippt Teddy. Det tog lite drygt 1½ timme, men det gick jättebra o Teddy var så duktig. Ja han tyckte att det var jobbigt sista halvtimmen o jag förstår honom. Han är gammal (snart 14år) o det är jobbigt o stressande. Men nu är han fin, nu ska han bara bada lite oxo men det tar vi i morgon eller övermorgon. 


Nu har vi varit ute så han fick ha sin täckjacka på sig så han inte skulle frysa, han är ju nästan som en nakenhund nu.. Sen har han ätit kvällsmat o fått lite godis. Han fick även ett dentastix som han ville ha hjälp med att bädda ner i min säng. Så allt är som det ska. Han ber alltid mig om hjälp när han ska gömma det =)


Precis när jag hade klippt klart honom så ringde det på dörren. Där utanför står min granne o jag blev så glad att han har fått komma hem.. Jag kramade om honom, så nu är det som det ska vara igen. Ordning på torpet =)


Här är min lille snuttis, nyklippt o fin. Precis som en liten valp ♥


 

Av Anneli Gustavsson - 28 januari 2015 23:56


Jamen visst ska den starta om. Den har bara stängt ner 3 ggr idag. Lite frustrerande för att säga att jag blir ganska trött på detta..


Min dator sjunger på sista versen, snart sitter jag väl helt utan. Ja de är bara att gilla läget.


Varför stänger den ner så här ?


 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards