Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 8 december 2011

Av Anneli Gustavsson - 8 december 2011 19:15


Jag har inte hunnit fixa med bilderna förrns nu.. Tog ju några bilder när jag va inne hos Marcus, Nina o Liam ,, sen tog jag lite kort när han va hos mig förra helgen.


 


Liam tycker oxo om att ta kort.. Här knäpper vi på varandra.

 

Mamma serverade goda "skorfor" som Liam sa.. Han åt som bara den.

 

Jag kan själv... Jovisst kan han =)

  


 

Nu ska vi äntligen börja baka pepparkakor.. 

 

Titta fammoo vilken stoooor deeeeg

 

Liam bakade jätteduktigt. Ja de va lika mycket deg på golvet som på bänken. Men de gjorde ju inget.

Efter bakandet så blev de lite lek ... Ser ni att han har nåt på huvet ? De är en sån där go massage grej.

Han älskar när jag masserar huvet på honom.

   

Här är min toffel ett garage åt hans bilar.. Ja de går med allt..

 
Herr Cooool.. Han älskar sina ringar. Han sa till mig att ta kort på honom. Han visste precis vart han skulle

sitta o hur han skulle sitta när jag knäppte..

 
Lille trollet så go han är ♥

 
Fammoo, får jag krama din blomma ? Får jag de fammoo ?

Jaaaaa de är klart att han får =)

 
Man blir törstig av bak o lek så en slurk vatten är alltid gott.

   
Här är några läckra pepparkakor som vi gjorde. Några blev brända men men dom smakade gott dom oxo..

 
Här är min lille tutte.... Han är så söt ♥


Liam ringde precis o pratade bort en liten stund.. Jag blir så glad o hjärtat slår volter när jag hör hans röst..

Han skulle snart lägga sig o sova gott.


Nu ska jag titta på Masterchef o hoppas att Christian åker UT......... Men om jag ska vara ärlig så tror jag att han vinner ...........


Av Anneli Gustavsson - 8 december 2011 17:54


Nu har jag dammsugat, plockat, gjort sallad, fruktsallad, kört en maskin disk den ska bara plockas ur o dekorerat 2 ljus...


Ett ljus till mig o ett till mamma.

Det är så enkelt o lite roligt ...


 
Jag köpte ljusen när jag va inne i stan sist på Ö&B


 
Handlade även den här fina servetten, jag ville ha den nu till Jul.


 
På med plattan o låt en/ett par skedar ligga o bli varm/a. Men akta så ni inte BRÄNNER er.

Ni får testa er fram hur länge skeden ska ligga på plattan. De beror lite på hur stor bit du

tar åt gången.. Börja med en liten bit så märker ni snart hur de funkar.


 
Här klippte jag ut servetten som jag ville ha den. Jag tog även bort dom andra lagren så

det bara blev detta kvar.   


Stryk med den varma skeden försiktigt mot servetten. Servetten ska bli "blöt" av de uppvärmda

stearinet så de kommer utanför hela servetten.
 

Här ser ni på dom båda ljusen. De till vänster har jag inte "blött" värmt igen helt som de högra. De är stearin utanpå servetten... Jag ville bara visa här hur de kan se ut... Jag fixade självklart till de vänstra oxo. 

Va försiktiga så ni inte bränner er. O va även försiktiga med att hålla skeden på ett o samma ställe för länge för de kan bränna servetten.


Varför inte göra några ljus o ge bort i julklapp =)

Good Luck  ♥

Av Anneli Gustavsson - 8 december 2011 13:22


Tänk att de börjar redan från början med snön.. När dom ändå är ute o skottar vägarna kan dom väl göra de ordentligt så dom slipper en massa strul o SNÖ.........

Nä, dom skottar lite som dom känner för de. De mesta ligger fortfarande kvar på VÄGARNA fasten dom har varit där o skottat. 

Undra hur dom tänker ?

Dom kan ju inte bli chockade av den här lilla snön som har kommit hittills .. De lär nog förhoppningsvis komma mycket mer snö. Hur ska dom hinna då ?

Har dom betalt för att sitta i sina stoooora bilar o köra bil som dom små barnen gör med brrruumm brrruuumm så läpparna fladdrar på dom ? Ja dom kanske tror att de gör deras jobb =)


Jag har varit o handlat idag .. Jag höll på att stjäla........ Japp de stämmer.. Jag höll på att snatta en gurka, en ganska stor gurka... 

Jag såg inte att den låg kvar i vagnen när jag hade lagt upp alla varorna för att betala, nää den låg kvar. Men jag visade upp den o sa att jag ska försöka att aldrig mer "stula" nåt =)

Eller så får jag sikta på lite mindre saker som går att gömma =))))


Har ringt till min frisör så jag ska klippa mig i morgon kl 14... De ska bli så skönt för jag är långhårig nu. Tänk förr älskade jag mitt långa hår,, nu vill jag har de kortare + att jag vill ha mina krullor,, de är så härligt. 


Ska dammsuga o plocka iordning lite. Sen ska jag ÄNTLIGEN göra mig en stor bytta med sallad o dressing till maten. 

Till kvällen ska jag göra min skål med skivade äpplen o päron.. Mumma..


Får se om jag bakar lite knäckebröd i kväll eller om de blir i morgon ?


Ni får ha en underbar dag. Va rädda om er när ni går ut,,, akta så ni inte drattar på ändalyktan.


Puss I Pannan  ♥




Min Webshop


BAKGRUNDER TILL DIN BLOGG ?

Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK  BLOGG RIKET   PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR   Gå Med I Blogstart



 BloggRegistret.se     Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />


Superblogs  bloggtopplista  bloggtopplista Bloggrank.se


 BlogRankers.com   PersonligtPersonligt bloggar

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards