Mitt Nya Liv

Alla inlägg under maj 2014

Av Anneli Gustavsson - 30 maj 2014 21:09


 

Himmel o pannkaka så nervös     jag är nu.

 

Men jag längtar   jättemycket...... 


I morgon gäller det !!!!



Av Anneli Gustavsson - 29 maj 2014 21:29


Jisses nu börjar jag bli nervös,, riktigt nervös.. Det är bara i morgon oxo sen är det lördag, tiden har gått så fort. Jag trodde inte att jag skulle våga göra en sån här sak, ja det har vi ju inte sett än OM jag vågar eller inte. 


Det är lite att tänka på, får inte glömma bort något, varken stora eller små ting.. Ett nummer som är viktigt o som jag bara inte får glömma bort då ligger jag illa till. 


Det kan bli ganska jobbigt, men det kan ju oxo, nää jag vet inte. Jag vet att värken kommer att säga ifrån ganska snart. 


Idag har jag solat lite, haft tvättstugan, dammsugit o torkat golven så det är klart i alla fall. I morgon måste jag fixa med handling o lite annat smått o gott. 


2x33  1x1,,, 500,,,, eller mer ? Hmmm ja allt måste med... 


Hoppas att jag kan sova dom sista nätterna nu, jag behöver verkligen min sömn för att orka. 


Jag önskar er alla en trevlig helg, var rädda om er o varandra. Vi ses när vi hörs..


Puss I Pannan ♥



Av Anneli Gustavsson - 26 maj 2014 22:11



"Livet är enklare än du tror; det gäller bara att acceptera det omöjliga, klara sig utan det oumbärliga och uthärda det outhärdliga."
 
Kathleen Norris
 
 

Av Anneli Gustavsson - 20 maj 2014 22:04


Ja i morgon är den första roliga saken som kommer att hända............

Kan ni gissa vad det är ? 

Nä eller ja det kanske ni kunde =)


Jag ska ha mina små vitaminpiller från onsdag till måndag. Ja förutom lördag natt till söndag eftermiddag , då ska mormor o morfar ha barnen.


Jag har ju dom ganska ofta så jag är inte ett dugg nervös att jag inte kommer att klara av dom för det vet jag att jag gör. 

Dom som kommer vara nervösa är nog Marcus o Nina när dom lämnar barnen så länge. Ja jag har sagt till dom att dom ska slappna av o släppa allt här hemma o bara njuta för dom kommer snart hem till vardagen igen. Då kan det vara skönt med lite nya krafter..


På eftermiddagen ska jag o Liam till hans dagis, det är nån föreställning som dom ska göra så det ska bli spännande att se dom. 


Nu är det hopp o skutt in i duschen.. Dröm söta drömmar. Var rädda om er o varandra. 


Fortsättning med nedräkning nr 2.. Dagen D är om 11 dagar,, mmm spännande värre =)



Av Anneli Gustavsson - 17 maj 2014 23:03


Jag har två saker som jag räknar ner nu.. 


Det första är om 3 dagar, ja 4;e dagen gäller det o det är nåt superskoj som kommer att hända då =) Jag har längtat efter detta riktigt länge =)


Sen är det en sak till o till den saken är det 14 dagar kvar, den saken är jag nervös för,, riktigt nervös men det mesta är ordnat inför det.. 


Idag har det varit jättefint väder, o gissa vad jag har gjort ? Jo jag vaknade halv 3 inatt o fick ta en migräntablett så jag har legat däckad .. Jag känner att det smyger sig på lite nu så jag ska stänga ner datoriet o försöka sova lite. 


Hoppas att ni alla har en bra helg.. Var rädda om er o varandra. Dröm sött ♥


Puss I Pannan ♥


Av Anneli Gustavsson - 13 maj 2014 22:36




Nej, inget elbolag debiterar din mobil när du svarar

Etiskt tveksamma metoder är inte helt ovanliga bland telesäljare, men det här slår nog det mesta: I ett Facebook-inlägg som spridits på nätet varnas abonnenter för ett elbolag – som debiterar din telefon bara du svarar när de ringer. Men i själva verket är det tekniskt omöjligt.

I flera veckors tid har det förekommit uppgifter på nätet om att företaget Konsument El fakturerar de som svarar när deras säljare ringer. Det här Facebook-inlägget publicerades den 2 april i år: 


 

FÖR MER INFORMATION LÄS HÄR

 

Av Anneli Gustavsson - 11 maj 2014 00:46


Jag blev riktigt ledsen när inte Sanna vann. Hennes låt är helt underbar o den berör mig så mycket.. Jag har nog aldrig velat att någon låt ska vinna så mycket som Undo. Jaja, hon kom trea o det är jättebra. Hon är ändå en vinnare i mina ögon.. 

Nederländerna kom tvåa o dom hejade jag oxo på ,, ja jag ville att dom skulle komma tvåa, efter Sanna =)


Men nu blev det inte så utan det var Österrike som vann.. Grattis till er.. Ni är vinnare på många olika sätt..


Danmark, bra show. Tack för ikväll ....


Av Anneli Gustavsson - 10 maj 2014 22:54


26. STORBRITANNIEN - Children of the ­universe - Molly


Håller hon på att rugga ?? Vem har klätt henne ? Hon var riktigt söt, men fy vilken klänning.  Jag bara väntar på att hon ska lyfta.. 


Power to the people,, ja där går vi med tunga steg o får vår dom. Nej nej nej nej nej o åter Nej.   Den kan säkert bli bättre o bättre om man får lyssna på den x-antal gånger. 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards