Mitt Nya Liv

Alla inlägg under maj 2012

Av Anneli Gustavsson - 31 maj 2012 22:35


Då har Hells Kitchen  börjat igen.. Redan innan första serveringen blir en dålig o börja hyperventilera så han kommer inte tillbaka... 


Vilka jäkla klantar,, killarna är bara för mycket.. Jag blir nervös när jag ser hur dom strular.. Den ena är klantigare än den andra. 

Hahaha dom får äta upp maten som dom klantar sig med, helt rätt. 


De som jag är mest rolig för är Gordon,,, han kommer att få en hjärtinfarkt någon dag av allt stressande o gapande..


Roligt att Gordon är på tv igen.


Av Anneli Gustavsson - 31 maj 2012 21:59


De är så roligt när man vinner för jag vinner aldrig något.. Jag va med o tävlade om ett gratis år med WIMP o jag har bara varit inloggad några månader för nu kommer jag inte in på mitt konto. De finns inte, så jag mailade till dom jag har pratat med innan.. Jag mailade den 17 maj o fick svar den 18;e maj.. De stod att han skulle höra av sig så fort han visste nåt...


Jag väntar



väntar



väntar



Ja gissa ?


Jo väntar......... 


Får man inte den servicen som en betalande kund får ? Eller hur funkar de. De är inte roligt i alla fall när de ska vara på detta viset. 


Av Anneli Gustavsson - 31 maj 2012 20:25


I eftermiddags åkte Liam hem till sitt igen, så troll-dygnet är över. Nu är de som vanligt väldigt tyst, jag saknar honom..  Vi har haft roligt , busat o hållit på ,, ja som vi brukar göra.


Har har lekt med grannens barn, de är så roligt att se honom tillsammans med andra barn. 


De blev ju lite bilder o filmer igen, men dom tar jag i morgon o fixar till för bredbandet är fortfarande kralligt som tusan. 


Nu får ni hålla tummarna att jag får tillbaka min hastighet igen.. Blir de inte bättre nu får dom ta tillbaka de utan uppsägning,, ja de har dom redan lovat sen lång tid tillbaka.. De är jag som har segat på för jag vill att de SKA fungera..


De blir bara lite blombilder nu, resten kommer i morgon.. Ska snart titta på Revange, jag älskar den serien,, sen är de ju Hell´s Kitchen o de får man inte missa. NO NO NO. Måste ju se sexiga Gordon =)


Jag gick bort till Rohde en stund innan ikväll o gosade lite med hennes hund Eddie. Han fick ett ben av mig o han blev så glad.. Han är så go,, jättemysig.. 


Nä nu ska jag fixa till lite innan min tv-stund börjar.. 


Puss I Pannan ♥


 
En liten sötnos =/

           

Av Anneli Gustavsson - 31 maj 2012 19:49


"Jag är intresserad av framtiden, därför att jag kommer att tillbringa resten av mitt liv där."

 Kettering

Av Anneli Gustavsson - 31 maj 2012 10:40


God morgon. Vi vaknade ca halv 9.. Liam har levt rövare inatt.. Han kan Inte ligga still, han ligger o sparkar upp o ner upp o ner hahaha nu kom han in till mig o sa att jag får ont i mitt öra för du tjatar så mycket ... 


De är bara de att han sitter inne i vardagsrummet o tittar på Pippi medans jag sitter i mitt sovrum o skriver .. De kan komma vad som helst ur den barna munnen..


Hur som helst så när Liam slutade sprattla med benen somnade jag gott o va bara uppe 1 gång i natt. 


Idag är de ganska kallt ute så vi får vänta lite o se om de blir nån utelek eller om de blir bus här inne.. 


Undra om bredbandet kommer att funka nu, de la av igår o sattes inte igång förrns nu.. De ska bli roligt o se om de blir något snabbare i morgon ,, då är de den 1 juni o jag ska ha tillbaka min hastighet igen. Funkar de inte bättre så kan dom stoppa upp de nånstans..


Nu ska jag gå in o mysa lite med trollet innan hans pappa kommer o hämtar honom vid 3-tiden. 


Ha en underbar dag.


Puss I Pannan ♥

Av Anneli Gustavsson - 30 maj 2012 12:10


Nu är de "bara"  34 dagar kvar till HEMLIS... Men de kommer att hända nåt jätteroligt idag. Sitter nu o väntar på att Liam ska komma till mig.. Han ska stanna tills i morgon o de ska bli så roligt. 


Jag har sovit mycket bättre inatt, visst har jag vaknat o haft jätteont men jag har kunnat somna om nästan direkt.. Härligt... 

Solen tittar fram då o då,, den leker tittut idag.. Hoppas att de blir uppehåll, men de ser mörkt ut.. Kanske t o m blir lite åska även att de är ganska kallt.. 


När Liam har kommit ska vi handla lite ,, sitter här o skriver en liten lista. Måste föra över pengar så jag har oxo, de kan bli lite pinsamt om de fattas pengar =)


Nu är de bara idag o i morgon sen ska jag ha tillbaka mitt dåliga internet igen.. Nu ska jag kolla klart på Hem till gården o sen kommer trollet.


Ha en bra dag allesammans.


Puss I Pannan ♥

Av Anneli Gustavsson - 29 maj 2012 23:13


Wermland forever,,, va är de för  S K I T  program ??

De är ju så töntigt,,, ungdomarna är "fjortisar" eller ,, ja jag hittar inte ordet.. Är dom på riktigt ??


Jag skrattar åt dom,, de är inget humorprogram men dom båda gångerna jag har sett några minuter så har jag skrattat o tyckt att de är så  P I N S A M T... 


Jag såg nu att de är sista avsnittet,, de måste jag ju försöka se hela.. Ja jisses,, tänk om tv kunde sända några bra program istället för en massa skit... De finns hur mycket som helst som dom kan sända som inte har gått på många herrans år,, både nya o gamla program..


Ola,,, heter nog den killen som jag tycker är så slemmig.  Hahahaha jisses vilka stolpskott.. Nää fy..


Nu är den här dagen snart slut tack o lov.. Hoppas att jag kan sova lite mer inatt o att värken är minimal i morgon.. 


Dröm sött, va rädda om er o varandra. 


Puss I Pannan ♥


Av Anneli Gustavsson - 29 maj 2012 23:05


Eva-Marie och Gunnar hade hyrt en stuga intill Västersjön i Skåne. 
Varje morgon rodde Gunnar ut i den lilla ekan och fiskade och varje förmiddag efter frukosten rodde Eva-Marie ut för att ligga och läsa i ekan. 
Just den här förmiddagen hittade Eva-Marie en underbar plats vid en liten vik en bit bort från stugan. När hon lagt sig till ro för att läsa kom en annan man i en båt och sa argt:
- Du får inte fiska här.
- Men jag läser ju, bara.
- Jo, men du har utrustningen med dig, så jag måste tyvärr anmäla dig ändå.
Då blev Eva-Marie sur och sa ilsket:
- Då anmäler jag dig för våldtäkt!
- VA? Jag har ju inte ens rört dig!
- Nä, men du har ju utrustningen med dig!!!


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards