Mitt Nya Liv

Alla inlägg under februari 2015

Av Anneli Gustavsson - 28 februari 2015 20:15


Midnight Boy - Det osade 80 tal om honom. Jag förstår inte varför dom måste vara halvnakna på scenen. Sätt på lite sexiga, snygga kläder så man får använda fantasin o för tusan låt bli att jucka som en fjant !!!


Caroline Wennergren - Den låten påminner om en annan låt som jag inte kommer på nu. Nej vilken skitlåt,, en whiskey raspande låt som inte alls hör hemma i melodifestivalen !!!  Men jag gillar henne hår =)

 

JTR - Ja det är ju söta pojkar så tjejerna lär med all säkerhet rösta på dom ... Mmmm dom var duktiga, härliga röster o go låt.. Första bästa låten ikväll. Man rycks med av låten o vill gärna dansa..

 

Hasse Andersson - Nu dömer jag innan jag ens vet vad han ska sjunga.. Men vad han att komma med ? Det lär nog bli pinsamt. Hoppas jag får äta upp mina ord. Va är han bara 67 år.. Jag trodde att han var äldre. NEJ det räckte att lyssna i 1 minut............... NOPE........ Va tusan tänker dom med ? Tänker dom inte så långt att den som vinner Svenska uttagningen MÅSTE vinna hela skiten tillslut ??? Han skulle aldrig ta hem finalen. Han passar bättre på Björnholmen ... 

 

Dinah Nah - Lalala då kör vi... Ja den var väl helt ok. Det är den här låten o JTR som är bäst hittills.

 

Annika Herlitz - Hon har en fin o klar röst, men jag tycker inte att hon sjunger ut ordentligt. Det är mest som lite hårdare viskningar..  Den är helt ok men den kan inte vinna.. Den är säkert mysig att dansa tryckare till.. Ja där tog hon in lite mer i slutet, det var bättre då .... 

 

Måns Zelmerlöw - Sist men inte minst.. Hoppas han har en bra låt nu. Oj är han inte äldre än 28 år.. Min son är ju äldre än honom. Måns skulle kunna vara min son =) Nää tack, jag har världens bästa son ♥

Irländskt ? Häftig scen med den blåa lilla gubben..  Jag gillar den här låten, den var faktiskt bra. Riktigt häftig scen.. Han måste komma vidare. Jag tycker att Måns är bäst ikväll. 

 

Jag vet inte om jag har blivit för gammal för detta för jag tycker mest att det är skitlåtar o uppträdande.. Sen att det ska fjantas tycker jag inte hör till..  Oj jag fick lite panik när jag såg Björn Ranelid =)

 



Av Anneli Gustavsson - 27 februari 2015 21:58


Det är ju ingen som åker ut den här veckan.. Men det är två som ligger risigare till än dom andra.


Jag måste säga att jag blev nog lite smått kär i Ingemar Stenmark o hans dans, han var så stilig..


Dom som ligger sämst till är;


Simon & Maria 

Rebecca & Alexander



Av Anneli Gustavsson - 27 februari 2015 21:46


Tänk när vi gick i skolan o han åkte slalom,, hela skolan stannade upp o vi fick se honom åka..


Då ska vi se om det bare är till att åk =) Det var väl han som sa de är bara o åk ?


Vad gullig han är, så mysig. Oj vad stiliga dom är.  Heja snacka om mjuka rörelser. Oj jag ryser,, vad försiktig han är. Han tar i henne som om hon kunde gå sönder.  Oh titta så han ler... Gud vad vackert det var.. Skitbra jobbat. Oj vad hans dotter klappade händerna... 

Klart bäst hittills.......


Tony dra dit pepparn växer, det saknas inte alls nån känsla punkt slut !!!  Jag tror att Tony blev lite betuttad i Ingemar så det var därför han blev lite snarstucken =)


5 6 6 p  otippat från Tony.


Av Anneli Gustavsson - 27 februari 2015 21:33


Oj hur ska det gå om du inte kan ha ögonkontakt med din partner ? Hon har vickat på höfterna förr .. Läcker klänning o den oranga färgen passar henne.. Det var lite stel, inte tillräckligt mycket dans för min smak. Ögonkontakten kunde varit bättre. Men annars helt ok.


3 3 2 p

Av Anneli Gustavsson - 27 februari 2015 21:25


Jag tror nog att Jonas har gått upp lite i vikt, men det kanske ändras lite på det nu när han kommer att träna mycket. 

Jonas,, du måste lära dig att Malin bestämmer nu.. Du kommer att vara fabulous ändå =)

Han har verkligen kul på dansgolvet, han är som en kalv på grönbete hahahaha.. Han kör sitt egna race o en egen show o hinner inte riktigt med ... Njae,, bra försök hahahaha


3 3 2 p

Av Anneli Gustavsson - 27 februari 2015 21:11


MMA fightern, det ska bli roligt att se om han är smidig i kroppen. Inte lätt att dansa med en ankrumpa =)

Vilken fin klänning hon har. Han håller inte takten ordentligt. Han ser lite obekväm ut. Inte den mjukaste dansen, men helt ok. Han ser ut som en liten skolpojk =)


4 4 3 p



Av Anneli Gustavsson - 27 februari 2015 20:57


Jag är inget fan av Nanne, hon är så flamsig o jobbig, jag vet inte om hon ska härma Tina Turner när hon står på scenen.  Uh vad jobbig hon är. Ja hon dansade  rätt bra. Jag såg inga direkta felsteg.. Hon har en bra partner i Tobias.. 


4 5 4 p

Av Anneli Gustavsson - 27 februari 2015 20:50


Håll koll på benen nu =)   Ja det var ju inte så tokigt, han lyckades rätt bra.  Han log o var flirtig i sitt sätt. Juryn ser rätt nöjd ut =) 


6 6 5 p

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards