Mitt Nya Liv

Alla inlägg under april 2013

Av Anneli Gustavsson - 30 april 2013 22:13


Usch jag vill spy,, fy fasen jag dumpar igen.. Syrran o jag har varit o hälsat på våran faster i hennes nya lgh o när jag kommer hem så gör jag mig en omelett ...

Jag kan inte äta upp allt för det tar stopp. Nu har jag så ont i magen o jag dumpar.. 

Sista tiden har jag haft lite jobbigt att äta mat, ja jag har även känt av när jag dricker vatten att det kan ta emot.. 

Jag fryser o det kör upp i bröstet på mig. Jag hade redan ont i nacke, axlar o ner över bröstet så det här gjorde inte saken bättre precis.

Sådär ja,, då fick jag spy igen..


Nä nu stänger jag ner o försöker sova lite .. Är helt slut.


Dröm söta drömmar.


Puss I Pannan ♥


Av Anneli Gustavsson - 29 april 2013 20:56


Jag älskar att gå o strosa i hembygdsgården i Taberg. Det är så gamla o vacka hus. Jag brukade berätta en tomtehistoria för min yngsta systerdotter Tilda, men nu är hon så stor så hon tror inte längre på tomten.. Konstigt jag tror på honom =)

Nu blir historien istället berättad för Liam, mitt älskade barnbarn.. När han är här så vill han gå o titta om tomten är hemma. Ja nu var det ett tag sen vi tittade in i tomtens fönster, men det ska vi göra snart igen. 

Jag vet att jag har lagt ut bilder på husen innan, men dom är bara så vackra o man får ett härligt lugn när man går här o tittar.


 

Det här lilla huset är underbart. Här har jag sagt att tomten har sin ena verkstad..


 

Jag älskar skorstenen.


     

Det var så härligt när solen sken..


   

Här inne gör tomten sina julklappar till barnen, men där brukar vi inte kunna se in så jag säger att tomten gör bara leksaker på nätterna när vi alla sover.


 

Här är en liten snickeriverkstad =)  Jag kommer inte riktigt ihåg vad jag har sagt till Liam att detta huset är till ..


 

Här i storstugan bor hela tomte familjen o här brukar vi titta in i alla fönster. Men vi har inte sett nån tomte än =)


 

Här är tomtens andra hus där dom kan mysa..


 

Här är deras ute dass =)


Här bor tomtens alla djur..


   

I den här gropen firar man skolavslutning, det är så mysigt.


     

Titta så vackert.


       
Ja det var våran lilla tomte tur.. 




Jisses jag får nog stänga av datorn en stund, den är jättevarm. Det har jag aldrig märkt innan..


Puss I Pannan ♥


Av Anneli Gustavsson - 29 april 2013 18:46


Vid 9 i morse ringde mobilen o jag svarar,, då lägger dom på luren. Jag somnar om en liten stund tills det är dags att gå ut med Teddy.. 

Får lägga mig sen när vi har ätit frukost för jag har så ont, o sen har jag inte kunnat sova så mycket inatt. Har tänkt för mycket på allt o inget. 


Det har varit så kallt väder idag o det blåser storm.. För ett tag sen så började det ösregna men det försvann lika fort som det kom o nu tittar solen fram lite. 


För en stund sen så ringde mobilen igen med samma nr - 0134950747 o jag svarar. Då är det Eon som vill erbjuda sina tjänster till inköpspris o dom tror ju genast att jag ska nappa på detta men jag säger åt honom att jag inte är intresserad.. Han lät väldigt besviken o sur så han tänkte lägga på luren men jag avbröt honom o frågade varför dom ringer upp o sen lägger på  ????


Jag fick till svar att han inte kunde svara på det för det var inte han som hade ringt.. Jag sa till honom att det är oförskämt att göra på det sättet, så nu lät han ännu surare o sa att han kunde blockera mitt nummer så dom inte ska ringa igen. JA tack gör det sa jag. Han önskade mig i alla fall en trevlig kväll o jag önskade honom desamma =)


Nu har jag ätit lite mat så nu är magen mätt o go.. 


Jag såg en liten filmsnutt inne på fb så jag lägger ut den här så ni får se. Den är helt underbar o jag skrattade gott.


Av Anneli Gustavsson - 29 april 2013 00:55


Idag har det varit en lugn dag. Vi har varit inne hos min faster o kollat runt lite.. Syrran o jag åkte dit, Teddy fick vara hemma hos mormor.. 


Tidigare idag när vi var ute så gick vi till hembygdsgården o jag tog lite bilder, men jag har bara fixat till två av dom. Får ta dom andra senare...


  

Teddy är den självklara modellan ♥


  

Titta så vackert det är med molnen mot den blåa himlen.


  

När vi kom hem från våran faster så hade en väninna till mamma lämnat rosor till mig som tack för att hon hade fått låna min ena mobil.. Jättefina rosor, så dom får ni oxo ta del av =)


  

Nu blir det sängen. Hoppas att vädret blir fint i morgon så jag kan sitta ute lite.. Idag har det varit kallt o blåsigt o solen har lekt kurragömma... 



Dröm söta drömmar, var rädda om er o varandra. 


Puss I Pannan ♥

Av Anneli Gustavsson - 28 april 2013 14:52


Inatt när jag skulle lägga mig vid 12 tiden så tog jag två riskakor , jag vet inte om jag åt för fort, tuggade dåligt eller att det bara fastnade i magen på mig för jag dumpade som bara den. 

Jag gick runt i lgh , jag kunde varken sitta eller ligga.. Jag försökte sätta mig en stund så jag satt o gungade fram o tillbaka men fy satan så ont jag hade i magen. Till slut började jag kräkas lite o det kändes något bättre.. Men det höll på i över 1 timme o Teddy försökte gå med mig i lgh, stackarn han blev väl rädd för vad som hände. 

När jag väl kunde lägga mig så kom han o satte sig på mig,, ja det är hans sätt att trösta mig. 


Sista veckorna har jag haft lite konstigt ont i magen när jag har ätit eller druckit så jag har fått ta det lite lugnt. Jag vet inte om det bara är nåt nu eller om det är nåt annat ?


Hur som helst så somnade jag till slut, jag var ganska trött men vaknade efter ca 1 timme av min förbenade värk. Det var bara att gå upp o ta lite medicin o sen försöka somna om vilket jag gjorde efter ett bra tag. 


Har vaknat flera gånger o haft riktigt ont, men det är ju så det är bara att gilla läget. Jag är inne i en period med mycket värk i nacke, axlar & rygg,,, ja armarna oxo känna helt orkeslösa.. Nu är det färdig gnällt.


Jag hade hoppats på lite soligt väder idag så man kunde sitta ute lite men solen tittar fram o försvinner lika fort igen, sen blåser det o är lite kallt. 


Ska snart gå ut med Teddy o lite senare ska jag o syrran åka o kolla på en grej. 


Ha en bra dag. Var rädda om er o varandra.


Puss I Pannan ♥


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards