Mitt Nya Liv

Alla inlägg under mars 2012

Av Anneli Gustavsson - 31 mars 2012 22:03


Inte nog med att Liam är duktig på att prata, han kan sjunga oxo.. 

Här kommer en liten trudelutt    



 

Av Anneli Gustavsson - 31 mars 2012 21:30


Undra om jag har hål i skallen ? Ja ok, om jag har fler än dom jag redan har då =)

Liam kom till mig igår o han är någorlunda tyst när han sover sen tjatar han i ett ... De är inget jag hittar på för han tjatar o tjatar o sen tjatar han ännu mer.. 


Missförstå mig inte, jag tycker att de är så roligt att se hur han växer o blir sin egna lilla person. Han har frågor o frågor på frågorna, sen har han frågor på frågor på frågorna o ännu fler frågor om varför de är som de är osv..

Men vi har rett ut alla frågor o jag hoppas att han fått svar så han är nöjd =)


Nu är han hemma hos mamma o pappa igen, men dom kommer hit i morgon. Ja de är mamma, syrran med familj o sonen m familj.. Så jag har lite att göra i morgon.. 


Nu kommer de en hög med foton igen, en del är ganska suddiga pga att trollet hoppar i fammoos säng =)


 
Så här såg de ut i går kväll.

 
Här radar han upp mina saker.

 
Liam sover så gott. 

 
Ohhh de va så gott med fika..

   
Teddy är helt slut =)

     
Killen med alla ringarna.

 
Är de ett usb-minne fammoo ?

 
Kolla fammoo på min coola tröja...

 
Varför nöja sig med ett lypsyl när man kan ha två ?


Så här glad blir man när man äter mat, för då blir man stark.

   
Måla ,, måla.. Plåster på fingret utan att ha ont =)

 
Dubbla kepsar är inte alla som har ,, de ni =)

 
Måste äta lite frukt o självklart får han hjälpa till.

 
Fammoo, man ser lite dåligt i den här kameran säger han o håller i mitt kamerastativ =)

 
Liam har lyssnat på farbror hårdrock.. Jag fick nästan ont i skallen för han ska ha så högt på.. Han lyssnade på Five Fingers Death Punch ,, de ni.. Lyssna på de =)

           
Så nu ska jag förbereda mig för morgondagen. Jag kommer att göra ett inlägg till där Liam sjunger in sommaren =)


Hoppas eran dag har varit bra. Dröm söta drömmar o va rädda om er..


Har ni inget att göra så titta gärna på filmen som är på tv4..  Slumdog millionaire, den har gått innan men den är så bra. 


Puss I Pannan ♥

 

Av Anneli Gustavsson - 31 mars 2012 11:21


De snöar o har gjort så hela natten. De är inte jättemycket som ligger men de är tråkigt ändå. De ska vara vår nu o inget annat. 


Liam har sovit gott inatt. O jag har haft mardrömmar om min värk o lite till. Men jag somnade ganska fort så jag slapp ligga o vrida o vända mig hela natten.


Vi har precis fikat o jag åt oxo en bulle,, gott gott... Oh Liam kom o masserade huvet på mig nu med en såndär huvudmassages tjosan... 


Nu ska vi leka så nu hinner jag inte mer. Ha en bra dag allesammans..


Puss I Pannan  ♥


Av Anneli Gustavsson - 30 mars 2012 23:02


Ja de blev inget mer tittande för min del. Fick lite annat att göra =)

Har en liten trollunge som sover gott nu så jag ska strax oxo krypa ner i sängen.. Får se om jag kommer ihåg att titta på reprisen av Let´s  Dance eller så får de vara =)


Dröm sött , va rädda om er o varandra.


Puss I Pannan ♥


Av Anneli Gustavsson - 30 mars 2012 21:01


CAMILLA LÄCKBERG - Tjusigt,,,  de är så vackert , sensuellt. Jag ryser faktiskt.. Oj oj oj vad nervös hon va, de såg man nu när hon kom i närbild...  Höga poäng vill vi ha..


re ; 5  5  4 Poäng


Av Anneli Gustavsson - 30 mars 2012 20:55


BENGT FRITHIOFSSON -  Hahaha han är en sköning.. Hoppas han kommer långt, han bjuder verkligen på sig själv.  Hahaha snygga höftrörelser,, ops får inte glömma armarna hahaha.. Hahaha snygga moves, de gjorde han bra.. 


re ;  3  3  1 Poäng... De kunde man räknat ut att Tony skulle ge en ETTA...



Av Anneli Gustavsson - 30 mars 2012 20:39


MARCUS SCHENKENBERG - Ja han är ju ganska stilig.  Wow,, snygg  vals o vilken häck =)

Wooooow säger jag igen.Vilken hållning.  Dom satte den i mina ögon helt felfritt...........De måste bli höga poäng.. 

Bra jobbat Marcus.


re ; 4  5  4 Poäng


Av Anneli Gustavsson - 30 mars 2012 20:32


MOLLY NUTLEY - Yngsta tjejen.. Tjyvstartade lite men hon fanns sig direkt.  Jädrans vilka snygga ben hon har tjejen. Uffa vilken avslutning, den va snygg.. Hon va duktig för att vara så osäker... Hon tuffade till sig o gjorde de. Bra gjort.


re ; 2  4  3 Poäng


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards