Mitt Nya Liv

Alla inlägg under juni 2013

Av Anneli Gustavsson - 28 juni 2013 00:17


Satt innan o pusslade lite med #bilderna på mina älskade #barnbarn,,, trollet & kotten ♥

Det har ju blivit några bilder o filmer nu när jag har haft dom lite oftare + att jag ska ha dom ännu mer o det ska bli så roligt.. 

Har jag sagt innan att jag #älskar mina #barnbarn =)  Jo det har jag ju sagt åtskilliga gånger. 


 

Liam har blivit så stor så han kan gunga själv... O han gungar ända till #månen så jag hissnar.


 

Lille Jack älskar oxo att gunga men här får jag putta på.. Ja det gör jag med trollet oxo när han vill gunga högt.


Oj,, lite dreggel =)


   

Man blir trött av att busa hela dagen.


Hungrig blir man oxo,, äter duktig gör dom små liven.


   

Kotten lägger #huvudet på sne som vanligt =)


 

Här fnyser vi o skrattar.


 

Världens goaste #pussmun =)


   

Fammoo lyssna på mig när jag spelar..


 

Fammoos älskade Liam ♥


 

Fammoos älskade Jack ♥


     

Koncentrerad tv-tittare =)


Titta vilka mulliga o goa ben ♥


   

Här är en som kan konsten att bre ut sig =)


   

Fika är gott =)


   

Kotten får äta ett #kex själv.. Nåja han fick hålla kexet själv en stund för jag var rädd att han skulle få i sig för stora bitar..


 

#Knubbiga kinder är goa kinder =)


     

Fammoo ,,, Jack sitter i #fängelset =)


     

Jack är allt lite busig, han tar precis allt han kommer åt =)


 

Jasså,, det var under stolen du gömde dig =)


     

Fnys fnys på dig =)


     

Jag vill oxo sitta på den stolen fammoo =)


   

Tuttungen =)


 

Fammoo, jag är sugen på nåt,, jag vill tugga på något.. - Nej säger fammoo vi har fikat =)


 

Akta dig du,,, du får inte stänga av tv;n då blir Liam arg =)


 

Här ser ni min #ängel i molnet... Ja ena änglavingen syns.. Alla har vi våra änglar som skyddar oss.. Undra vem min ängel är ?


Ja nu blev det många #bilder på mina #barnbarn.. Har lite filmer som jag ska lägga ut , men det gör jag inte nu.. Nu är det dags att #sova lite.. 

I morgon hoppas jag att det blir soligt o varmt väder, nu är det riktigt skitväder, ja det är en typisk svensk sommar, regn, grått o kallt.. 


Var rädda om er o varandra. Dröm söta drömmar.


Puss I Pannan ♥

Av Anneli Gustavsson - 27 juni 2013 15:51


Teddy är inte som andra #hundar som "kan själv".. Nej, han kommer till mig så jag ska hjälpa honom att gömma sina #ben eller andra #godsaker.. 

Han har fått ett #grisöra av grannen o det håller han på o daltar med o ska gömma hela tiden. Ja han gör det inte själv utan ber mig om hjälp. Man kan säga att han gör så gott han kan =)


 

#Örat är nästan lika stort som hans #huvud,, gott är det.


   

Jag lägger #örat här så får du gömma det #mamma.


 

Teddy litar fullt på mig att jag hjälper honom.


 

Här har han hämtat örat igen o ska gömma det själv.


Självklart ska han gömma det i min #säng.... Äckligt äckligt.


   

Jag har tänkt på en sak att jag har oftast samma sängkläder när jag fotar det som "händer" i #sängen =)


   

Sådär ja,, nu är det bara att "dra" täcket över #örat.


 

Puffa puffa putta putta...


 

Nu är det gömt... Men det får inte ligga där länge den här gången.


 

Han bestämde sig för att tugga lite till på #örat.


    

Det är smaskens, mumsfillibans .... 


Puss I Pannan ♥


Av Anneli Gustavsson - 25 juni 2013 11:56


Sitter o dricker mitt goa kaffe nu. Har sovit dåligt inatt, har vaknat hela tiden o fått vara uppe o gå lite för värken ställer till det. Det känns något bättre nu tack o lov. 


Sitter o väntar på mina små,, kotten o trollet dom ska komma till mig i dag oxo, så mysigt. Inget är som väntans tider =)

Vädret är grått o trist, något kallt.. Kallt kanske de inte är men tråkigt är det i alla fall. Ingen sol så långt ögat nåt. 


Undra om vi får en skit sommar som vi hade förra sommaren, den varade bara några veckor.. Vi får hoppas att solen kommer fram snart o att det blir sommarvärme.


Sitter o läser här ovanför att man kan använda sig av hashtaggar #sommar #barnbarn eller hur funkar det ? Jag har ingen aning =)


Nä nu ska jag bädda till sängen innan dom kommer. 


Ha en härlig dag. Var rädda om er o varandra.


Puss I Pannan ♥


Av Anneli Gustavsson - 24 juni 2013 23:06


Sonen ringde för en stund sen o undrade om jag kunde ha barnen i morgon.. Självklart kan jag ha dom =)

Marcus jobbar o Nina skulle till huset o jobba på det. 


Så i morgon blir det kotte-troll mys igen.. Underbart ♥


Vem vill inte snuffsa på den här goa nacken ?? 


Dröm söta drömmar. 


Puss I Pannan ♥


 

Av Anneli Gustavsson - 22 juni 2013 22:01


Jag har skrattat så mycket tors till idag nu när jag har haft barnen hos mig. Så fort Jack äter något så sprutar det en tunn fin salivstråle ur munnen på honom sådär som det kan göra ibland.. Ja det kommer ju underifrån tungan =)

Jag försökte filma det o jag fick med en liten skvätt ,, titta noga =)



 

Av Anneli Gustavsson - 22 juni 2013 10:31


Idag är det inget roligt väder, det duggar o är grått. Men det är ganska skönt för det är inte alls lika kvavt idag som det har varit dom sista dagarna.. 


Jag har haft mina barnbarn torsdag från 9 till 20 , sen kom dom i fredags igen men då kom dom inte förrns 13 o Jack åkte hem med pappa vid 20 tiden o Liam stannade kvar hos mig så vi hade mys. 

På dagen var vi inne hos mamma o åt en god midsommar middag, lite senare blev det jordgubbar, glass, grädde o kaffe. Allt var så gott o vi hade det trevligt.

Nina jobbade o Marcus la golv i deras nya hus o jag hade turen som fick ha barnen =)


I morse ringde Marcus o väckte mig o Liam sen var dom väl här vid 9-tiden då gick vi ut med Teddy sen blev det frukost för Liam o det var dags att byta blöja på Jack.. Tänk att det kan stinka så förbaskat från en sån liten o gullig rumpa =)


Även jag fick lite frukost o nu sitter jag o dricker lite kaffe. Liam tittar på barnkanalen o väntar på att gammelmormor ska höra av sig så han kan gå in dit =)


Jack springer runt i sin gåstol o tjatar =)


Jag satte mig vid datorn för jag måste ladda över filmerna/bilderna för minneskortet blev fullt ,, ja de går åt lite när barnen är här..


Nu får ni ha en bra dag allesammans. Var rädda om er o varandra.


Puss I Pannan ♥



Av Anneli Gustavsson - 20 juni 2013 20:11


Hade ställt klockan på 8, gick upp o fixade till mig, ut med Teddy o sen väntade jag på Trollet & Kotten som kom vid 9-tiden. 

Vi har hållit igång hela dagen. Varit ute, myst i skuggan , varit ute o gått så han somnade i vagnen, Liam cyklade. Sen gungade båda två ända till månen o tillbaka igen. Oj så högt det var =)


Ätit mat, fikat o ätit mat igen tills det var dags för kvällsmaten. Liam åt en macka o en banankaka o Jack åt välling. Det har gått mycket vatten idag för oss alla.. 


Det har varit en otäck värme, svetten har bara sprutat ja de har varit obehagligt. Jag smörjde in barnen i solskyddsfaktor så dom var precis kladdiga i värmen. Men det är trots allt väldigt skönt med värmen. Det ska visst bli fint i morgon oxo,, fast det är klart det återstår ju att se det är ju Midsommar =)


I morgon kommer barnen vid halv 2 tiden o sen hämtar Marcus Jack senare på kvällen o Liam ska sova över hos mig, då ska vi mysa heeeeela natten =)

På dagen så kommer Eva till mamma, vi ska äta mat tillsammans o mysa lite.. 


Jag skulle äta lite mat innan men jag fick låta bli för jag fick ont i magen. Får spara den o ta det sen om jag klarar det.  Det kan bli så ibland att om jag håller igång mycket så klarar jag inte att äta ordentligt... Men men, jag har att ta av så det går ingen nöd på mig. 


Dagen idag har varit underbar, båda barnen har varit toppen, glada o busiga.. Nu ska jag snart in i duschen o hoppas att en varm dusch hjälper mig med min värk, o sen blir det tv;n o sängen =)


Hoppas ni har haft en bra dag. Var rädda om er o varandra.


Puss I Pannan ♥


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards