Mitt Nya Liv

Direktlänk till inlägg 30 december 2011

GOTT SLUT & GOTT NYTT ÅR - HAPPY NEW YEAR 2012

Av Anneli Gustavsson - 30 december 2011 22:45


               



Jag vill Tacka min familj, mina läsare, bloggvänner o vänner för detta underbara år. 



Tack för allt stöd jag har fått på bla min viktresa. 

Jag hoppas att jag har varit en lika bra vän till Er som Ni har varit till mig.


Önskar Er av hela mitt hjärta ett Gott Slut & Gott Nytt År 2012 samt ännu ett nytt bloggår.






   
           
  




 
 
elfina

elfina

30 december 2011 22:53

gott nytt år kvinna!!! ha det underbart ♥

http://www.elfinas.blogg.se

Anneli Gustavsson

30 december 2011 23:01

Tack desamma vännen ♥

 
Kanie - GBP op, maj 2011

Kanie - GBP op, maj 2011

30 december 2011 23:18

detsamma vännen! :)

Hoppas att du får ett grymt 2012! :)
kramar!

http://ordinarygirlie.blogg.se

Anneli Gustavsson

30 december 2011 23:28

Tack. Ja vi får hoppas att vi båda får de =)
Kramar ♥

 
Den Rockande Kocken

Den Rockande Kocken

31 december 2011 06:36

Hallå sötnos... Önskar dig ett gott slut och ett riktigt gott nytt år... Have a rocking great new year...

http://blog.godaremat.se

Anneli Gustavsson

31 december 2011 16:11

Hej sexy.. Desamma till dig. Ha en bra kväll kram ♥

 
Ingen bild

Måna

31 december 2011 07:42

Ett riktigt gott nytt år till dig! kraMen Måna

 
Ingen bild

Nette Af Sweden

31 december 2011 08:21

Gott Nytt År på Dig ..

Oljan är Köpt Hos Frisör eller som vi har Här... "HårvårdsBarer" Hänger mer där en På Vanliga Barer :)
Den Kostar 359 kr... är dryg Räcker så länge... Du Borde kunna fynda den på Tradera... Det finns en Light Version till Blont och fint hår Borde Passa dig Sen finns det en olja som heter OROFLUIDO den är billigare o minnst lika bra vet att man får en present när man köper den nån parfym elle nått

Anneli Gustavsson

31 december 2011 16:12

Ok, tack för svar. Ska kolla upp de.
Måste skämma bort mina krullor lite =)

Gott Nytt År kram ♥

 
Maud

Maud

31 december 2011 09:37

Gott Nytt År Anneli!!
Hoppas ditt nya år blir fyllt av förlorade kilon :)
Kram ♥

http://viktigavagenvidare.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

31 december 2011 16:14

Tackar,, ja många många kilon ska bort, banne mig.
Gott Nytt År kramar ♥

 
Ingen bild

Eva

31 december 2011 09:57

Önskar ett jättefint 2012<3<3 kramar<3<3

 
Marit

Marit

31 december 2011 11:00

GOTT NYTT ÅR!
Kram ♥

http://mammayth48.wordpress.com

 
optimist

optimist

31 december 2011 11:10

Så fint du har gjort det här.
Tack för att jag har fått lära känna dig här på bloggen.
Vill önska dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR.
Varm kram.

http://optimist.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

31 december 2011 16:14

Tack min vän.
Jag är glad att jag har fått känna dig här oxo. Vi får fortsätta åren tillsammans..

Gott Nytt År kramar ♥

 
kickssons

kickssons

31 december 2011 13:21

Det samma till Dig & Din familj. Kramar ♥♥♥

http://kickssons.bloggplatsen.se

 
Bling

Bling

31 december 2011 13:57

Ett ♪ ♫ ♫ Gott Nytt År !!♪♪♫♫ till dej me, bara roligt att följa din jätteresa..den ska du vara stolt över.
Du gör så mycket fina bilder me :))
♥ Kram ♥

http://savebling.blogspot.com

Anneli Gustavsson

31 december 2011 16:16

Tack min vän, jag är stolt..
Jag är även glad att jag har lärt känna dig. Skål för de kommande året tillsammans.

Gott Nytt År kramar ♥

 
Blessingsrehabb

Blessingsrehabb

31 december 2011 14:18

Det är det jag säger...Det finns en enorm kvinnokraft här inne och ibland blooggervännerna..Ett hallelujamoment hehe...Gott Nytt år Blessings

http://Blessingsrehab.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

31 december 2011 16:17

Heja heja för kvinnokrafterna.. Världen klarar sig inte utan dom =)

Gott Nytt År kramar ♥

 
Hanna&Madde

Hanna&Madde

31 december 2011 16:00

Hejsan! Fin blogg =)

Detta är sista chansen att vara med och tävla om att vara veckans blogg! Gå in här: http://canonvsnikon.webblogg.se/2011/december/veckans-blogg.html#comment och följ instruktionerna.

Förövrigt vill vi önska dig ett riktigt gott nytt år och ett varmt lycka till! Ha en bra nyårönskar vi på canonvsnikon =)

http://canonvsnikon.webblogg.se

 
Ullissa

Ullissa

31 december 2011 16:09

Gott nytt år och ett gott slut på det gamla!
Kramisar

http://ullissa.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

31 december 2011 16:18

Tack desamma min vän.
Va rädd om dig.

Kramar ♥

 
ANITA

ANITA

31 december 2011 17:36

GOTT NYTT ÅR TILL DEJ O DIN MAMMA....oj jag höll på o glömma LILLA TEDDY VOFF KRAM O PUSS

http://trollmorslillalya.bloggplatsen.se

 
Annika

Annika

31 december 2011 20:00

Gott nytt ännu bättre år...
Kram Annika

http://www.ankanplankan.wordpress.com

Anneli Gustavsson

31 december 2011 20:01

Tack, jag önskar dig detsamma.. Ett toppen år.
Kram ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Gustavsson - Onsdag 8 maj 12:30

  Den 4e april kl; 12;30 prejade en buss upp mig på en trottoar. Det var 2 bilar efter bussen o jag såg hur bilen precis efter bussen tog sig för huvudet o undrade hur det skulle sluta ? Han tryckte upp mig på trottoaren o det var uppskottat snö ...

Av Anneli Gustavsson - Tisdag 7 maj 20:15

  Natten till 6e april blev jag så sjuk. Jag vaknade vid 4-5 tiden av att jag frös så jag skakade, jag trodde att jag hade mitt fönster öppet i sovrummet men det hade jag inte. Jag hade ju precis haft lillknas hos mig o vi hade varit inne i stan o ...

Av Anneli Gustavsson - Fredag 3 maj 19:45


      "Hustrun tittade sig själv i spegeln och frågade sin man:   Älskar du mig fortfarande.? Mannen svarade: Jodå!     Men är inte min kropp densamma som när vi först träffades? Nej, det märkte jag inte, mannen svarade. Hon la...

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 2 maj 18:00

    En präst, en lärare, en hockeyspelare, en student och den nuvarande statsministern Ulf Kristersson befann sig i ett flygplan som höll på att störta och det fanns bara fyra fallskärmar för dem att dela på.   Läraren slet snabbt åt sig...

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 2 maj 15:15

  Hur ända in i helsike tänker dom ?    Det är inte polisen som godkänner detta för man har yttrandefrihet så det behövs en lag som gör att detta inte får hända.    Men att inte dom kan gå in ändå o säga NEJ när det är som det är i världe...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards