Mitt Nya Liv

Alla inlägg under september 2016

Av Anneli Gustavsson - 27 september 2016 10:02

Mamma tog en jättefin bild på soluppgången när hon var ute i morse. Jag skulle ha gått med ut några ggr men det blev inte så.

Jag ser framemot nästa resa OM jag kan göra någon. Idag är det sista dagen o det känns inte roligt. Jag vill stanna mycket längre till. Men jag får hålla tummarna att jag kommer tillbaka hit en dag.

Mamma är på marknaden nu o jag stannade hemma, jag har lite ont om vi har redan varit där så jag behöver inte köpa nåt mer.

Ska ner till stranden sen o njuta av några timmars sol o bad. Allt jag gör här idag är det sista jag gör, för den här gången.

Vi har fått lära känna många nya vänner, bla Grus och Göran. Underbara , fantastiska människor. Det är helt otroligt hur man kan tycka om någon så mycket på så kort tid. Men jag föll för dom båda två direkt. Hmm jag tror att jag ska fria till dom hahaha. Jag vill ha med mig dom hem .

Jaja det finns alltid en mening med livet o i dag ska vi ha det riktigt skönt. Önskar er detsamma... Snart kommer jag att lägga ut lite bilder , jag ska bara gå igenom dom i datorn när jag har kommit hem.

Ha en underbar dag, nu ska jag snart ner o krama mina goa vänner.

Puss I Pannan <3

Av Anneli Gustavsson - 23 september 2016 23:27


Ja tiden bara rusar i väg. Det är inte roligt att behöva ställa in sig på hemresan på onsdag morgon...

Men nu glömmer vi det o har det lite trevligt en stund. Jag har såna underbara dagar med sol, bad, trevligt sällskap,god mat o dryck... 


Ikväll har vi varit ute med Vivi, Gunilla o Lennart på ett jättefint ställe,,,Pueblo Lopez.. Vi åt trerätters o det var så otroligt gott. Det bästa jag har ätit sen jag kom hit.. Till förrätt var det tre olika små smörgåsbitar med lite sallad. Varmrätten var torsk med en mycket god sås o mos o lite grönsaker. Efterrätten blev det blåbärs cheesecake med grädde. Till detta drack jag ett gott bitt vin o lite bubbelvatten...


Jag lägger inte in några bilder nu för dom hamnar bara på fel håll.


Vi har varit på lite utflykter men det kommer jag att skriva om när jag kommer hem.. Det har varit väldigt mycket o jag är inte van att hålla i gång på detta sättet så jag har ganska mycket värk men jag får uppleva så mycket.


Jag har även fått nya goa vänner. Vivi o Gunilla hade jag träffat förra året så det var roligt att vara med dom häe. Men sen har jag även blivit vän med Grus o Göran,,, två underbara killar som bor häe i Spanien, mamma lärze känna dom första gången hon hyrde lgh...


Jag önskar er en trevlig helg.. Var rädda om er o vara dra. Dröm vackra drömmar. Puss i pannan ...

Av Anneli Gustavsson - 17 september 2016 00:59

Det är minsann inte lätt att få till några bilder på bloggen för dom hamnar på sniskan. Ja det är inte jag som är på sniskan utan bloggen.

Vi har solat på stranden båda dagarna o haft det riktigt gott. Har varit ute o ätit o druckit kalla o goa öl...

Har köpt lite smycken och något till barnen.

Hoppas att ni har det bra där hemma. Jag lägger ut lite bilder OM jag kan lära mig att då dom på rätt håll. Om ni vet hur man gör får ni gärna säga till.

Var rädda om er o varandra. Dröm sött puss i pannan .

Mamma hade köpt lite kattmat så den här kissen fick lite.

Av Anneli Gustavsson - 15 september 2016 00:18

Jag orkar inte skriva så mycket nu. Jag vill bara säga att jag har åkt till min mamma i Spanien. Det var lite hoppigt så vi fick ta på bälten 2ggr. Sen när vi skulle landa så blev vi kvar i luften och cirkulerade en stund innan det var dags för en ganska dålig landning. Men allt gick bra annars och jag har inte sovit sen måndag natt så nu hoppas jag att jag knappt sova snart.

Jag kan tyvärr inte hjälpa att vissa bilder är felvända.

Dröm sött. Puss I Pannan ?

Självklart tänder jag ljus för Teddy även här ?

Av Anneli Gustavsson - 14 september 2016 07:31

Just nu sitter jag på en buss men vart den bussen tar mig får vi se om en stund ?
Bilderna kommer visst på sniskan.

Av Anneli Gustavsson - 13 september 2016 23:38


Jag vågar inte lägga mig nu ifall jag somnar o inte vaknar som jag ska. Jag har hållit på fram o tillbaka,, upp o ner igen, upp ännu en 10 ggr för att sen bli ner igen.. 

 

Var tidigare hos Rohde o sen var jag inne hos Lasse o pratade en stund med honom. Jag pratade med honom igår oxo.. Har fixat det jag ska göra,,, tror jag ?!.... Hoppas jag ......

 

Magen pratar, kroppen skakar, jag är hungrig men kan inte äta, ont i hela kroppen, är helt slut,, trött som bara den, ångest.......

 

Hur ska detta gå ?

 

Ja vad tusan,, det kommer ju att gå bra... 

 

Dröm Sött. Puss I Pannan ♥

 

Av Anneli Gustavsson - 13 september 2016 15:03


 


Satfläsk så nervös jag är nu.. Alltså, jag menar riktigt nervös.. Ni skulle se mig nu då hade ni nog antigen skrattat eller kramat om mig o sagt att det kommer att gå bra =)

 

Jag har inte gjort så mycket idag, men jag måste sätta fart nu.

 

När jag gick in till mamma i morse för att släppa ut katten så hade han varit uppe i fönstret o vält ner hennes blomkruka så det var bara att börja städa upp det..

 

Väntar på att diskmaskinen ska bli klar, jag måste dammsuga lite jag har inte gjort det än. Det är katthår överallt hos mig,, ja ja det är som det är.

 

Solen skiner men jag hinner inte gotta mig idag, får göra det i morgon om det är fint väder..

 

Ha en fin dag allesammans. 

 

Puss I Pannan ♥

 

Av Anneli Gustavsson - 12 september 2016 18:36



 

Idag har jag fixat lite med apoteket o handlat lite. Har även vattnat mammas blommor så nu ska dom väl stå sig lite. Men dom har börjat att nicka o ser lite tråkiga ut.

 

Ska sätta fötterna i ett skönt fotbad snart o sen ta den dusch. Tänk att det kan vara så skönt att duscha o sen krypa ner i sängen.

 

Nu är jag riktigt stressad, det är bara 2 dagar kvar nu. Igår kväll hade jag sån värk så axlarna var som stora knölar ( som en halv apelsin ) på mig men det beror väl på att jag är stressad o nervös nu så jag fick ta en sobril. Det kändes bättre i axlarna sen så det var skönt.

Det är inte mycket att ha på tv;n ikväll heller.. Hoppas att jag somnar tidigt =)


 

Det är gott med lite godis =)


   

Min älskade son med skatterna


 

Det fick bli en pizza,, det var riktigt gott.


 

Nyduschad o go.. Även Jack kunde ha en tofs på huvudet precis som Liam =)


 

Barnen blev så glada när Adam kom till dom.


 

Jackieboy har fått löständer =)


 

Det är livat även när man ska sova =)


 

Jag är en stolt mamma


 

Knasungen =)


 

Lilla Liam 


 

Normal på kort ? Näää det är väl dumt hahaha



Ja det var det..

Ha  en bra kväll .. Puss I Pannan ♥

 

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards