Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 7 december 2011

Av Anneli Gustavsson - 7 december 2011 21:40


Sitter o tittar på Kalla Fakta om skönhetsingrepp o jag mår illa. Bara för att folk ska få må bra o känna sig släta o fina utsätts djuren för djurplågeri... Dom sprutar in Botolinumtoxid i musen o den dör sakta, sakta. De kan gå flera dagar Innan den till slut få dö en plågsam död.. I flera dagar har den svårt att andas pga detta giftiga ämne som många MÅSTE ha...........


VARFÖR inte börja använda människor istället då kan dom fortare få fram rätt mängd som behövs för att få ett avslappnat o robotliknande ansikte.


De går ca 40 möss på ett försök som sakta saaaaakta får dö en plågsam död.. Man får se hur dom ligger o har dödsryckningar...  Dom injecerar direkt in i buken..


Mössen skriker när dom utsätts för djurplågeri,, vi hör de inte men dom hör skriken.


Ska de verkligen behöva vara på detta sättet ???


Skulle DU kunna tänka dig att ställa upp som försöks kanin bara för att DU vill få ett robotliknande ansikte  ???



ALL botox är testad på DJUR.......  De är inte bara möss o råttor utan även kaniner o apor mm.

Av Anneli Gustavsson - 7 december 2011 19:32



"Livet är en tragedi för de människor som känner och en komedi för dem som tänker."

Jean De La Bruyére

Av Anneli Gustavsson - 7 december 2011 19:02


Så här vill jag att min  Vinnarlista ska se ut.   


1 Adrien 

2 Jennifer

3 Ben

4 Derrick



Jag förstår inte hur man kan vara så dryg som Christian är ? Man kan inte bara trampa

på alla som han gör. Att han skyller ifrån sig de ser ju alla utan han själv. 



NÄ ........Christian.......... SKA ................UT !!!


Jisses va smäll han fick på fingrarna av Gordon lille Christian =)))



Min Webshop


BAKGRUNDER TILL DIN BLOGG ?

Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK  BLOGG RIKET   PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR   Gå Med I Blogstart



 BloggRegistret.se     Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />


Superblogs  bloggtopplista  bloggtopplista Bloggrank.se


 BlogRankers.com   PersonligtPersonligt bloggar

Av Anneli Gustavsson - 7 december 2011 15:28


Ja då va de onsdag igen. De har varit mörkt ett tag nu.. Men snön gör sitt, o de är vackert ute.

Jag skulle precis göra mig en stor sallad när jag öppnar kylen o ser att jag har glömt att handla hem grönsakerna.. Jädrans i min låda, jag får vara utan sallad idag,,,, hela dagen.. Jag tycker inte att de är gott att äta mat utan min sallad längre.

Jaja, jag får handla allt i morgon..


Har ringt till TRE för de funkar inte som de gjorde i början. De blir bara sämre o sämre. Han jag pratade med va jättetrevlig o sa redan från början att om de inte skulle bli bättre så "släpper" dom mig, ja även mamma för de är lika dåligt hos henne.

Men jag ska få nya sim-kort o testa dom. Sen ska jag uppdatera mobilerna på nätet. De kan ha med mjukvaran att göra. Hoppas de, för jag vill inte hålla på att krångla. 


Ikväll är de sista avsnittet av Bonde söker fru, sen är de Kalla fakta som handlar om dom vanligaste skönhetsingreppen... Kan vara intressant att se,, eller inte ☺


De känns som min näsa kommer att svullna upp som bara den. När jag vaknade så hade jag ont i näsan,, tänk om jag får en riktigt stor finne mitt på näsan,, de skulle vara nåt ☺


Javisst ja,, i dag fick jag ett vykort på posten... De är från Sanna, jag blev så glad. De är ett kort på New York City o de står Hej Älskade Moster............ Resten är bara till för mig ☺


Tack Älskade Sanna ♥


Ha en bra dag ,, va rädda om er o varandra.


Puss I Pannan ♥




Holger och Jessica hade varit ett par i flera år, när Holger en kväll föll på knä och friade till Jessica, blev hon helt iskall & stelnade till !!
När hon inte svarade upprepade Holger:
- Vill du gifta dig med mig?
- Jag är ledsen, Holger, sa Jessica, men det bara går inte.
- Varför inte då? Finns det någon annan?
- Åh..., sa Jessica och lyfte blicken bortom Holger. Det måste det göra...det måste det göra...


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards