Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 5 december 2011

Av Anneli Gustavsson - 5 december 2011 23:45


Nu är jag sådär härligt trött i hela kroppen o ögonen så nu ska jag passa på att lägga mig. 

De va längesen som jag kände mig trött innan jag har lagt mig. 

Jag brukar alltid lägga mig för att jag ska försöka hålla lite på tiderna o inte

för att jag är trött. 

Nog med gallematias.....


Natti natti, va rädda om er o varandra. 


Puss I Pannan  ♥


Av Anneli Gustavsson - 5 december 2011 22:32


När jag satt i väntrummet på onkolog mottagningen så pep de till i mobilen o nyfiken som jag är måste jag genast kolla upp de.. 


Då va de ett sms från min svärdotter Nina o de stod ;


Roligt citat från Liam


" farmor kommer med nån kalender till dig ska du se, nästa vecka "


Hmm undra om de är han själv som vill ha en eller om han kanske tycker synd om Nina

som inte fick nån av mig =))


Goaste mysplutten ♥




Min Webshop



BAKGRUNDER TILL DIN BLOGG ?

Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK  BLOGG RIKET   PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR   Gå Med I Blogstart



 BloggRegistret.se     Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />


Superblogs  bloggtopplista  bloggtopplista Bloggrank.se


 BlogRankers.com   PersonligtPersonligt bloggar

Av Anneli Gustavsson - 5 december 2011 21:01


Missa Inte sista avsnittet av bröllopet........... 

Jäla skkkkkkit va, jag vill ha fler avsnitt.


Skål =)

Av Anneli Gustavsson - 5 december 2011 14:54


De va snabba ryck måste jag säga. 

Fick skrapa bilen när jag skulle åka in, men de va inte så farligt jobbigt =)


Jag åkte först till Ica för jag glömde ju skala mitt äpple, jo då jag hade lagt fram de men jag hade precis smörjat in mina händer så därför stannade jag till o köpte några bananer + att jag fick växelpengar.


Träffade på Eva där o vi pratade medans vi stod i kön. Väl ute på Icas parkering höll jag på att gå ner i spagat, men jag hann avstyra de .. De hade slutat med en ambulans i såna fall o de hade jag inte tid med nu...


Det strulade lite när jag skulle betala parkeringen, för den ville inte läsa av pengarna först. Men det löste sig till slut, jag fick mer eller mindre kasta in pengarna i mynthålet så gick de =)


Traskade iväg med LÄTTA steg,, ja förr pustade o frustade man för minsta lilla men nu gick de lätt att gå hela vägen till mottagningen även att jag va nervös.


Jag frågade när jag betalade i luckan vilken läkare jag skulle få ? 

Fredrik Lagerberg................. Tadaaaaaam.. Jag blev så glad när hon sa hans namn, han är helt underbar. Jag har haft honom innan när jag hade en knöl i mitt bröst. Jag fick gå till honom för hålla koll på bröstet i några år mest för att jag va så rädd. 

När jag kom in o han skulle presentera sig så sa jag att jag visste vem han är.. Att jag har varit hos honom flera gånger för flera år sen. 

Han bad om ursäkt för att han inte kom ihåg mig, men jag sa att jag inte hade räknat med de heller för dom har ju många patienter.. 

Han frågade lite om vad jag sökte för förr så jag berättade de + att jag va så nöjd med honom så jag hade skickat ett par vykort när jag o Marcus hade varit utomlands, då sa han att han hade nåt minne av de =)


Hur som helst så undersökte han mig, de va en till läkare där så hon undersökte oxo lite. Han sa att jag inte skulle vara nervös för de är troligtvis en fettknöl.. Men just då kände jag mig inte nervös heller för jag litar helt o fullt på honom som läkare, de sa jag till honom oxo. De har funnits 2 läkare i mitt liv som har stannat kvar, de är Du ( fredrik lagerberg ) o Peter Gadd. 

Han blev ju jätteglad o tackade så mycket. 


De blev biopsi,,,, två stick i den lilla knölen o de gjorde satans brännande ont. De kändes som en blixt som spred sig ut från knölen o ett par cm ut. Men de försvann lika fort så de va helt ok. Han stack mig två gånger o sen fick jag ett plåster av ssk;an.. 


Ja de va allt sa han o jag blev förvånad. 

Han frågade om jag blev besviken ?

Nää jag trodde att jag skulle få vänta i några timmar osv, men de behövde jag inte. 


Jag - Jaha men då är jag inte klar.

Läkaren - Nähä va är de då ?

Jag - Jo jag tänker inte fråga dig utan jag vill bara ge dig en kram.


O en stor kram fick han vare sig han ville eller inte =)


Jag glömde fråga hur/när jag skulle få reda på svaret , men de skickas väl hem ... Jag är inte ett dugg orolig nu, jag är bara lättad o glad.


Jag körde en snabbis till Ö&B , sen åkte jag hem o hämtade en ylande hund hos mamma. Hoppas att hon kan sova vidare nu. Hon har jobbat inatt o ska jobba ännu en natt. 

Tack för hjälpen.


Nu ska lilleman ut o pinka lite, sen blir de att hacka till mig en stor bytta med sallad... Fick in lite mat från mamma från gårdagen som är så god.


Ja, jag glömde ju berätta tror jag att jag, Liam, Marcus o Nina åt middag inne hos mamma igår. De va stek... Mums.


Ha en bra dag, jag kommer tillbaka snart =)


Puss I Pannan  ♥


Av Anneli Gustavsson - 5 december 2011 11:34


En god frukost på musli o yoghurt är nu avklarad, bara kaffet kvar.

Fyllt en liten flaska med vatten, ska skala ett äppel o ta med mig till hospitalet ifall jag 

får sitta i flera timmar.


Teddy ska ut precis innan jag åker, sen måste jag fixa till lite mynt så jag kan parkera bilen

utan att få böter.


Nätet la av igår kväll när jag precis hade gjort mitt inlägg o skulle runt till er, därför får de bli

lite senare ikväll som jag tittar in.


Jag somnade rätt gott, men har haft mardrömmar inatt om att åskan slog ner i mig o blixten höll i ,, i ca 20 min

så den lyfte mig från marken o slog runt mig i ett rum. Jag slog i väggarna hela tiden. 

Blixten gick igenom vänstra sidan av huvudet, de va som den drogs dit som en magnet.

För varje gång den slog till så lyftes jag från marken.


Jag fick åka in till sjukhuset för att röntgas, men precis när jag skulle in dit så slog blixten till igen så mitt blixtrande jag slog ut alla röntgenmaskiner.


De va ganska skönt att vakna o se att jag låg kvar i min säng o inte slogs runt i rummets alla väggar.


Nu får ni ha en fin dag.


Jo visst ja,,, inatt när jag vaknade till så hade de snöat o de ligger fortfarande kvar. De är så vackert ute nu när solen skiner oxo.


Puss I Pannan ♥


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards