Mitt Nya Liv

Alla inlägg under juni 2015

Av Anneli Gustavsson - 29 juni 2015 19:20


Jag sitter o tittar på Dr Phil o det handlar om barnbarn.. Föräldrarna förbjuder farmor att ha sina barnbarn bara för att barnen råkade somna i bilen så det skulle störa deras läggning o sömn på kvällen.


Barnens mamma är hemsk, hon förstör för sin man o svärmodern, hon beter sig som en mamma åt sin man. Stackars farmor. Det enda hon vill är att ha sina barnbarn o att få älska dom.


Mamman är rädd att farmorn ska bli mamma åt sina barnbarn men det funkar INTE så........ Det finns bara en mamma o en pappa. Det finns bara en farmor osv o man ska ta tillvara på dom för dom kan hjälpa till så mycket med barnbarnen..


Jag är så lyckligt lottad att ha en son o svärdotter som tillåter mig att träffa mina barn, jag får ha dom väldigt ofta  o visst har vi lite annorlunda regler som att vara uppe lite senare innan vi lägger oss. Vi ligger tillsammans i min säng innan vi somnar , vi älskar att mysa tillsammans. Men sen får dom sova i sina egna sänger på natten ...


Det är ibland tillåtet OM jag frågar mamma o pappa om dom kan få en klubba eller nåt annat.  Jag skulle ALDRIG bryta en av föräldrarnas regler för det stör barnen. Då vet dom inte vad dom ska tro. Då är jag hemsk om jag inte följer viktiga regler för jag vill absolut inte förstöra för barnen. Vi har samma regler förtuom då att det finns lite fammoo regler, men det vet mamman o pappan om =)


Jag älskar mina barnbarn över allt o jag gör vad som helst för dom. Min son, min svärdotter o mina barnbarn är ju min lilla familj. Dom är allt jag har ♥


Så till er som inte låter mor o farföräldrarna träffa sina barnbarn, tänk till en gång extra. Barnen behöver även sina mor o farföräldrar.


Farmödrar blev satta på jorden för att skämma bort sina barnbarn,,, säger Dr Phil.



Av Anneli Gustavsson - 21 juni 2015 16:47


Nu får jag snart tillbaka min lilla bebis igen, jag saknar henne så otroligt mycket.

Hon har strular väldigt länge så jag var tvungen att lämna ifrån mig henne så nu har hon varit borta alldeles för länge, men hon kommer hem till mig den här veckan. Förhoppningsvis kan jag hämta hem henne i morgon eller i övermorgon.


När jag lämnade in henne så fungerade inte alls mycket så nu är hon undersökt o så här ser det ut ;


Uppdatering av mjukvara samt fabriksåterställning. ...
Enheten öppnad och undersökt för eventuella fuktskador, ej funnit någon fuktskada.
Byte av antenndel
Byte av vibrator
Byte av skaldelar
Byte av mikrofon
Samtalstest OK
Ljudtest OK
SMS test OK
MMS test OK
Täthetsprov OK
Produkten fungerar utan anmärkning vid slutkontroll.

Verkstad: Lämnat verkstad2015-06-18 .... Jag lämnade in henne den 9;e juni.


Håller tummarna o hoppas att hon ska fungera som vanligt igen  =)


 


Så här ser hon ut     hahahaha visst är hon söt   



Av Anneli Gustavsson - 20 juni 2015 20:07


Jag vill inte heller vara med o jag är livrädd för att dö   


 


Källa ; Woody Allen...

Av Anneli Gustavsson - 20 juni 2015 14:25


Vilket hemskt väder vi har. Det är inte skönt ute ens. Det är kallt, blåsigt o ingen sol så långt ögat når.

Kommer vi få nån sommar ? Då menar jag en varm, underbar, härlig solig sommar... En lång sommar innan hösten kommer med sitt mörker. Nåja, vi har ju väder i alla fall även om vi inte gillar det.


Jag gjorde en utflykt för ett tag sen. Den 6;e juni åkte jag o några fb-vänner på en kryssning till Åland. Ja vi har gjort den några gånger innan. Det är med min grupp som jag har skapat på fb.. Det är så roligt för nu har man lärt känna några av dom. Vi ska åka igen så nu får vi se om det när några nya eller om det är dom "gamla" som följer med.

Vi åker den 15;e augusti, längtar som bara den.


Mitt diskbråck har blivit så mycket bättre, jag känner knappt av det längre. Ja om man ska jämföra mot när det var som värst så känner jag inget =)

Nerven som ligger i kläm känner jag inte heller av. Jag har ju fått en ny medicin, gabapentin o den har gjort susen..  Sen tror jag att diskbråcket har börjat läka ut av sig självt.


Jag kan känna lite kramper när jag ska lyfta upp Teddy i sängen eller göra vissa rörelse men det är inget mot innan.


Jag ska tillbaka till sjukgymnasten nästa vecka för en nu undersökning. Jag tror att den här kommer att gå mycket bättre då min känsel o styrka nästan har kommit tillbaka. Det är underbart, men jag är så rädd att det ska komma tillbaka.


Jag tror oxo att jag har ett diskbråck i ryggslutet som stökar ibland. Särskilt när jag har haft mina små änglar hos mig. Men det brukar gå över på ett par dagar, så det är bra.


Nä nu ska jag titta klart på filmen som är på tv 4, en med Tom Hanks. Han är visst strandsatt på en Ö.


Ha en fin kväll allesammans. Puss I Pannan ♥




Av Anneli Gustavsson - 19 juni 2015 14:00


 



Hoppas inte att ni regnar o blåser bort idag utan att ni alla får en underbar Midsommar med nära & kära ♥



Av Anneli Gustavsson - 5 juni 2015 21:59


I morgon ska jag på en utflykt o kommer inte hem igen förrns på söndag kväll. Jag har packar lite idag o fixat o jag har även pratat lite med Teddy o förklarat att jag ska åka bort  =)


Jag saknar honom redan, usch jag gillar inte att lämna honom. Men han kommer att ha det jättebra hos mamma.


Jag har varit lite nervös att mitt diskbråck ska ställa till det så jag inte ska komma iväg men nu är det bättre. Jag har fått öka på min dosering med gabapentinet o det känns mycket bättre, men inte helt bra. Jag ska tillbaka till sjukgymnasten vecka 26 för en ny utvärdering..


Teddys tumör i rumpan sprack på honom för 2 veckor sen så vi fick åka in med honom. Han fick antibiotika o två salvor som jag smorde honom med. Han var så duktig som åt medicinen, ja jag fick gömma den i leverpastej =)


Dom sa först att dom inte kunde stå fast vid att det var en godartad tumör eftersom det blev rätt illa, men nu iom att den läkte så bra så tror dom i alla fall att det är en godartad. Håller tummarna o tror på dom.


Dröm sött. Puss I Pannan ♥


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards