Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 2 december 2011

Av Anneli Gustavsson - 2 december 2011 23:25



Ja då va de dags för en tävling igen inne hos sexiga kocken. Ja ok hos den rockande kocken då =)


Kika in där så får ni veta de ni behöver veta =)


Den Rockande Kocken


WIMP





Av Anneli Gustavsson - 2 december 2011 19:04


Ja som ni ser på rubriken så sket de sig.. 

Jag fick ett mail där jag kunde vara med i en utlottning för att ha en tävling på min blogg. Dom skulle utse 10 st, men så blev de tyvärr inte. 

De hade varit roligt att få ha en liten tävling. Jag vet inte om de finns andra tävlingar man kan "anmäla" sig till eller hur de funkar ?

Så va de med de .............


Nu håller jag på att baka mitt knäckebröd igen, måste ha nåt gott att tugga på i helgen känner jag. Jag är inte sugen på godis eller nåt sånt. De skulle jag kunna ta i såna fall för jag har mitt viktväktar lakrits ,, sen har ju Liam godis här + att jag köpte chips till honom igår när jag handlade.


Dammsugningen är klar, skönt,, dubbelskönt kan jag säga så nu är de bara baket som står på listan ikväll .. Ja de kanske är nåt på tv;n oxo de har jag inte hunnit kolla än.


Jo jag måste fixa lite med min webshop så jag får till allt som jag vill ha de.



Gå gärna in o kolla "butiken".. De är allt från billigt till dyrt,, dyrt till billigt. 


Min Webshop


Ha en mysig kväll


Puss I Pannan  ♥


Av Anneli Gustavsson - 2 december 2011 15:34


Sitter o pratar med Anita i telefonen o hon säger att de är fel på min blogg ... Allt är så stort så hon får

scrolla från vänster till höger för att kunna se hela bloggen..


Ser ni oxo att min blogg inte är som den ska ?


Vill hemskt gärna få veta de.



Av Anneli Gustavsson - 2 december 2011 13:54


Vilken hemsk natt de har varit. Jag har inte sovit alls mycket, jo jag somnade av utmattning tidigt i morse. 

Jag hade så ont i mina armar inatt o visste inte hur jag skulle ha dom. Sen fick jag gå upp o ta en imigran för skallen började strula oxo, så allt detta kom från nacken.


Men nu ska jag sätta lita fart o ta en svängom med dammsugaren, så har jag en stund över innan klockan är 16 att fixa med webshopen ...


Titta gärna in i den o gilla, ja shoppa gärna oxo, de är billigt o braiga produkter.


Trevlig helg , va rädda om er o varandra.


Puss I Pannan  ♥



Är du utan bh idag???? Frågade mannen.
-Jaaaaa!! Svarar hon
-Det borde du göra oftare..
-Åhhhh!!!!!!!! Tycker du brösten är fasta nog för det ?
-Nä.......Men de slätar ut rynkorna i ansiktet...




Anneli Gustavsson's Lovebasket




Av Anneli Gustavsson - 2 december 2011 01:41

 
Nu har jag slitit som bara den för att få klart de jag har sysslat med i 2 dagar. Jag kan inte riktigt säga än vad de hela går ut på men ni märker lite i alla fall när / om ni vill klicka på länken här nere... 
 
Jag LOVAR att de INTE är något farligt eller dumt. De är INGEN som kommer att skrika eller nåt, ja jag vet ju inte om ni vrålar i =)
Som sagt va klicka in på länken så kommer du dit.
Nu måste jag lägga mig o försöka sova lite ,, för idag måste jag ta hand om mitt hem. O handla frukten som jag glömde när jag va på Ica...
Jag kan ju säga som så att ni får gärna gilla sidan .. Följ mig gärna där oxo .. Dela gärna vidare den här länken, lägg gärna ut den på er hemsida/blogg. Tack ♥
Klicka in er där så ofta ni bara orkar.. 
Sist men inte minst,,,,, handla. Du slipper stressa o de är billigt.. Inte illa va =)
 
Dröm söta drömmar...
Puss I Pannan  ♥



Anneli Gustavsson's Lovebasket



 
 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards