Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 9 december 2011

Av Anneli Gustavsson - 9 december 2011 23:00


Som jag skrev tidigare ikväll åkte jag in till den stora staden o handlade lite.. De blev inte den jag hade tänkt mig så de fick bli en annan.. 


Vad de är för nåt ?


Ja,, den är svart,,, den kan snurra,, den kan ha en lugnande inverkan,, den kan tippa, men är ändå stadig...


Ja OM man sätter ihop den ordentligt.. De har jag inte gjort riktigt så jag måste skruva om skruvarna för att rätta till ryggstödet....


Visst är de en kontorsstol ........... Den jag va ute efter först va i svart tyg, den va inte robust. O den tippade jädrans så jag höll på att åka baklänges =))

Nä den va inte skön.

Den här är däremot de..


Dags att sätta ihop stolen o sätta sig skönt..........


 




Till vänster är min gamla stol o till höger är min NYA stol... Den är så skön.

 


Nu ska jag kasta ut den gamla. Ja de är inga fel på den förutom att den har spruckit i skinnet, den är väl använd helt enkelt... 

Precis som de ska vara =)


Nu ska jag lägga in mina nybakade knäckebröd.. Ja då, jag ska mumsa lite oxo.. 


Puss I Pannan  ♥



Min Webshop


BAKGRUNDER TILL DIN BLOGG ?

Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK  BLOGG RIKET   PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR   Gå Med I Blogstart



 BloggRegistret.se     Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />


Superblogs  bloggtopplista  bloggtopplista Bloggrank.se


 BlogRankers.com   PersonligtPersonligt bloggar

Av Anneli Gustavsson - 9 december 2011 22:05


De är så skönt att ha kortare hår igen. Frissan fönade ut mina krullor för jag ville se hur jag såg ut innan alla krullorna...

Jag är ännu mörkare nu o de gillar jag inte. Jag längtar så efter att bli blond/ljusare.

Får se om jag vågar slinga de snart..


 



Va ju tvungen att ta en bild när jag åkte hissen oxo.. Här är jag på väg o ska åka in till stan o shoppa. 

De kommer snart upp vad jag handlade.. De blev inte den som va tänkt från början, men de gör inget för den

här är bättre =)



  

Av Anneli Gustavsson - 9 december 2011 21:32


Har ingen teckning på telefonerna o knappt ingen uppkoppling till nätet.. Testar lite snabbt o se om jag kan slänga iväg ett inlägg.


Önskar er alla en mysig kväll.


Puss I Pannan ♥


Av Anneli Gustavsson - 9 december 2011 15:30



Eller ska vi få behålla snön ?  JA Tack !!!

De är ett riktigt busväder i alla fall. De blåser o regnar o är mindre trevligt ute. Inne däremot är de mysigt, skönt o väldigt trevligt.


Har varit hos frissan o klippt mig igen... Jaaa jag har klippt mig igen. De va ju i slutet av september jag klippte mig till Marcus , Ninas o Liams bröllop... 

Jag sa till frissan att jag har inte varit hos en frissa så ofta som jag har varit detta året. Jag har klippt mig själv en gång/ år innan ungefär.

Nu är jag ganska kort igen. Ja de räcker i alla fall inte till axlarna längre. Skönt skönt. De återstår att se om de kommer att se ut som jag har en mössa på mig av mina krullor, de drar ju upp sig ganska mycket. Men de växer ut, hittills är jag nöjd.


Ska dricka en mugg kaffe o sen ska jag åka iväg igen... Ska se om de finns en sak som jag vill köpa, men de tar jag sen när jag kommer hem..

Nähä nu måste jag ila...................


Ha en trevlig dag...


Puss I Pannan  ♥


Av Anneli Gustavsson - 9 december 2011 15:22


Till Alla Er som använder sig av Facebook, tänk er för Innan ni provar o testar en massa saker för de kan sluta med en tom pung................


Man får utmaningar om allt möjligt, nu är de bla att man ska testa sitt IQ  o de blev en dyr historia för Simon Stenlund, 39, från Borås ...


GÅ INTE PÅ ALLT,,, ACCEPTERA INTE ALLT,,, LÅT BLI UTMANINGAR  MM...........


LÄS ARTIKEL HÄR


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards