Mitt Nya Liv

Alla inlägg under september 2015

Av Anneli Gustavsson - 24 september 2015 13:13





  Hipp Hipp Hurra Hurra Hurra

 

Stort Grattis till Liam på hans 7 årsdag.

 

Tiden går så fort, det var inte längesen han föddes. En liten liten sötnos fick se dagens ljus o jag blev farmor för första gången. Förutom att bli mamma så är detta det bästa som har hänt mig.

 

Hoppas att du får en rolig födelsedag. Vi ses snart. 

 

Jag älskar dig till månen o tillbaka.

 

♥ ♥ ♥



Av Anneli Gustavsson - 13 september 2015 14:34


Jag älskar att titta på moln. Man kan se hur mycket som helt i dom, dom kan föreställa nästan vad som helst bara man har fantasi..


Du kan titta åt söder o hitta värsta åskmolnen o sen åt andra håller så ser du vita fluffiga moln o en blå himmel. Tänk att det kan skilja så mycket.. 


Enda gången jag inte gillar molnen är när jag solar, då ska himlen vara helt molnfri o superblå..


Fotat med min #mobil #sonyexperia #moln #himmel #blå

             

Av Anneli Gustavsson - 2 september 2015 13:11



Igår kom lille Jackieboy till mig. Han har varit sjuk, haft öroninflammation så han får antibiotika o örondroppar. Han kan inte gå till dagis för dom ger inte medicin där o det kanske man kan förstå. 


Vi hade så mysigt igår. Vi kunde inte vara ute för det regnade, så det var lite trist. Jack ville cykla men jag sa att vi får göra det när det är bättre väder.


Han fick tag i en penna, så han tatuerade min fot lite o han ville att jag skulle rita en telefon på hans arm så det gjorde jag.. 


På kvällen ville han mysa med popcorn, så vi satt o pratade lite i soffan om livet =)


I morse blev vi väckta av att svärdottern dunkade på fönstret till sovrummet. Hon hade ringt o knackat på dörren, ringt på mobilen men vi hade inte hört nåt. Hon gick även till hembygdsgården för att titta om vi var där, men det var vi inte för vi låg hemma o sov. Jisses,, klockan var 10;15 o så länge har vi aldrig sovit. 

Jag hade stängt av ljudet på mobilen för jag får så många aviseringar så jag ville inte att vi skulle bli väckta =)


I morgon kommer Jack till mig några timmar då dom ska på begravning. 


Nu ska jag ringa o se om Rohde kan ta Teddy medans jag åker ner o handlar lite. Det är tomt i kylen.. 


Ha en fin dag Puss I Pannan ♥


 
 
Det är gott med fammoos hemmagjorda glass med hallon i ..

 
Jag kan oxo ta kort, se vad duktig jag är.


 

Hahaha titta fammo jag hittade ditt läppstift. Blir jag fin nu ?    Jack somnade till några minuter =)


 

Lite popcorn mys ♥


 

Jack tatuerade min fot =)


Jag älskar mina orkidéer.  

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards