Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 16 december 2011

Av Anneli Gustavsson - 16 december 2011 23:03


I januari i år drabbades 17-åringen av symptom som liknade magsjuka, bland annat kräkningar.

Pojken sökte vård, och symptomen gick i skov under våren. 


" Trots olika behandlingsförsök avled pojken senare på intensivvårdsavdelningen. "


POJKE  AVLED 


Är de så svårt att kolla upp sånt förutsatt att de inte är slarv ?

Ser man inte de när man tar blodprover ? För jag antar att dom gjorde de från början för att "köra" uteslutnings metoden ??


Bra att dom anmälde sig själva för att utesluta slarv...

Av Anneli Gustavsson - 16 december 2011 20:51


Måste ju bara visa mitt sexiga knäckebröd som jag bakade nu, o förra helgen, o helgen innan dess osv =)


Detta är mitt godis, mitt helg godis o de är så gott. De äter jag som chips. Jo jag vet att jag har sagt de innan, men de är värt att säga igen.


Har ni inget att äta så baka detta. Så gott. Jag har inget på utan äter dom á la naturell ..





RECEPTET


Av Anneli Gustavsson - 16 december 2011 17:27


När jag fick hem nya simkort till telefonerna så ringde jag till TRE för att få hjälp med att byta ut dom.. Inte tänkte väl jag på att fråga något Innan jag bytte ut dom.


Jag tycker däremot att dom på TRE kunde sagt nåt när det gäller byte av simkort,,, som tex att de försvinner lite saker från mobilen då jag har bytt kortet.

De märker jag NU när jag behöver vissa telefon nr o nu förstod jag ju varför jag INTE hade kvar M;s nummer då M ringde igår........ De är borta .........

Ja inte alla nummer o vissa nummer som jag har kvar är lite dubbelt av .. De kanske är bra ifall jag slarvar bort nåt på vägen =)


Jag måste ha tag på Sandra för att ,,, ja prata lite.. Jag letar på ett nummer o ringer upp. Ingen svarar så jag pratar in på telesvar....... Precis när jag har lagt på luren så kommer jag på att jag har ringt helt fel... 

Hon heter ju inte Tessan utan de är hennes hund som heter så som jag måste få tag på. Men de är så att jag har ju en Tessan oxo o de va henne jag ringde till... Jag fick ringa upp till Tessan igen o be om ursäkt,,, ja jag hoppas att jag gjorde de o talade om att jag hade snurrat till de men att hon får gärna ringa mig ändå OM hon ville.


Nu vet jag inte vilka nummer som är borta för mig.??.


Nu blev de lite snurrig, jag vet inte om ni förstår nåt av de jag skrev =)


Har ätit lite mat så nu är jag mätt o go. Ska strax baka lite knäckebröd så jag har lite godis. 


Ikväll kommer det en jättebra film... Vid din sida - kl 20 på tv3.. Har ni inte sett den så gör de. Den är verkligen sevärd.

Javisst ja,, galan är ju ikväll oxo. Svenska hjältar galan. De är samtidigt som filmen kl 20.


Nähä nu ska här knådas knäcke..


Ha en mysig kväll. 


Puss I Pannan ♥

Av Anneli Gustavsson - 16 december 2011 15:35


Jag hoppas att det funka så ni kan se detta.. Jag har skrattat som bara den. Man får klippa in ansikten på den man vill ha så blir de en liten hälsning...


De är inte svårt att göra nån själv om ni vill de. Så här ser de ut...


JULHÄLSNING FRÅN MIN LILLA FAMILJ ♥  


Av Anneli Gustavsson - 16 december 2011 14:17



Då va helgen här igen. Snabbt går de o snart,,, som jag har sagt innan så är Tomten här =)

Jag har kommit på en sak till som jag önskar mig Mjuka Fötter heter de. De ska visst ge bebislena fötter o de behöver jag verkligen.. 

Jag filar o mjukar upp dom o så håller jag på men dom blir ändå inte som jag vill ha dom. Nä jag får nog kolla upp den här produkten.


Jag behöver väl inte säga att jag sitter o gottar mig med mitt goa kaffe så de hoppas jag över =)


Väntar på att mamma ska vakna hon har jobbat natt, jag ska ev till tippen med lite skräp. Vet inte hur de blir med de än?.....


Har inte sovit sådär jättebra inatt, har fått pinka nästan varje halvtimma, men de är bara för att jag har ont i huvet då blir de så. Konstigt med sant.

Får jag migrän så är de ännu värre, men de hänger ihop på nåt sätt som jag inte kommer ihåg nu vad läkaren sa för flera år sen. 

Hur skulle jag komma ihåg de när jag knappt kommer ihåg vad jag gjorde förra veckan =)))


Inget snå så långt ögat når, o de är fortfarande + grader. 

De blir nog som jag har trott en grön vinter, ja slaskgrön i alla fall. 


Ska snart ge mina fina blommor lite vatten så dom inte törstar ihjäl..  Dom har vuxit så sen jag köpte dom i somras, de är riktigt roligt.


Nu hörde jag mamma så nu ska jag ringa till henne.  Ha en bra dag allesammans.


Puss I Pannan  ♥


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards