Mitt Nya Liv

Alla inlägg under oktober 2011

Av Anneli Gustavsson - 18 oktober 2011 20:38

Tänk att den här dagen oxo har gått.. Nu är de snart helg igen. Jag förstår inte vart tiden tar vägen som jag har sagt så många gånger innan =)
Jag sov så dåligt inatt så jag sov lite längre på dan så de har ju gjort att timmarna har runnit iväg. 
Ska lägga mig i tid i kväll igen o hoppas att jag får sova lite mer den här natten. 
Jag klippte till mamma.. Ja de gjorde jag väl inte rikigt för jag klippte håret i nacken på henne... Får göra de ibland .. Hon blir nöjd , de är huvudsaken.
Toodles ♥





Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR

Gå Med I Blogstart

 BloggRegistret.se     Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />

Superblogs  bloggtopplista  bloggtopplista Bloggrank.se

 BlogRankers.com   

Av Anneli Gustavsson - 18 oktober 2011 19:00


Extrafarmorn ville ta med sig den mördade pojken o hans lillebror hem till sig o sin man, men det fick hon inte.

Tänk OM hon hade fått de, då skulle han varit i livet idag.

Farmodern hade varit o hälsat på hon dom i 2 veckor o avslutar sitt besök med att hon säger att hon älskar honom. Han var hennes älsklingsbarn. 




aftonbladets bild  

Av Anneli Gustavsson - 18 oktober 2011 18:19


Ja de va ju inte mycket jag skar mig, men de gör fruktansvärt ont såna där småsår...

De sviiiiider.. Lite komiskt att jag skar mig på "Hitler"  =)


Jag brukar skicka efter en del saker, som den här tidningen Historia när det finns andra saker som man får på köpet. 

Jag väntar nu på en "träningsklocka" sen ska jag säga upp tidningen =)


Men den här gången så fick man en bok till o de är Tredje Riket.. Tidningen har inte varit i min smak, men klockan blir billig =)))


   

Av Anneli Gustavsson - 18 oktober 2011 16:47


Är precis hemkommen från Ica där jag har handlat i vanlig ordning.. 

Ja , jag måste säga igen att dom är inte kloka där på något sätt =))


Cinna sa - Torsdag kl 11 ?

Jag sa att jag måste vila lite =))

A-L gav mig en sådan blick så jag önskar verkligen att jag hade haft med mig kameran.. De va ett sånt där Kodac-moment...


I alla fall nu när jag kom hem o öppnar dörren så luktar de cigg,, som om någon har varit här inne o rökt ,,,,,,,,,,igen. 

De är ofta som det luktar cigarett rök. De är skitäckligt. Själv har jag inte tagit ETT ENDASTE BLOSS sen 1 okt  2003 , inte en endaste gång har jag trillat dit. Ja ok förutom i mina drömmar då jag smygröker........


Nä nu ska jag göra ännu en stor bytta med sallad.


Puss I Pannan ♥







Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR

Gå Med I Blogstart

 BloggRegistret.se     Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />

Superblogs  bloggtopplista  bloggtopplista Bloggrank.se

 BlogRankers.com   

Av Anneli Gustavsson - 18 oktober 2011 15:27


Planet kommer att lyfta men inte med Ganna ombord... Tack o lov att dom ändrade sig. 

Jag förstår inte hur dom tänker egentligen när dom vill skicka iväg en sån gammal o sjuk människa till ett land där hon inte känner igen någon.?!


Jag tänkte på en sak... Varför slänga ut Ganna när man låter utländska brottslingar få stanna kvar i Sverige o inte skickas tillbaka till deras egna land ??

Här härjar vissa fritt o bär sig åt hur fan som helst medans Ganna "bara är" med sin familj o lever sitt liv på bästa sätt som hon kan med hjälp AV familjen.


Brottslingen tas omhand på allra tänkbara sätt medans gamla Ganna slänger dom käpprätt åt skogen......


Är det så det ska gå till ??

Glömde säga att det är stor skillnad på "inlåsning". Ganna skulle inte få den tillsyn o vård hon behöver medans fångarna här i Sverige har den allra bästa tänkbara kost o login ...........

De är många lagar o regler som måste ses över !!! 


Ibland finns de stunder då jag skäms för att vara Svensk.....


Nu ska jag dricka upp mitt goa kaffe. Jag har suttit o väntat på om planet ska lyfta med Ganna ombord men nu kan jag istället åka o handla  =)


Ha en underbar dag.


Puss I Pannan ♥






Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR

Gå Med I Blogstart

 BloggRegistret.se     Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />

Superblogs  bloggtopplista  bloggtopplista Bloggrank.se

 BlogRankers.com   

Av Anneli Gustavsson - 18 oktober 2011 14:16


Polisen tror sig nu veta hur fyraåringen mist livet, men det är inget dom går ut med nu. Nä de tycker jag att dom ska hålla för sig själva tills dom har hittat mördaren.


Jag har inte kunnat släppa tanken på att mamman lät de gå så länge Innan hon ringde till polisen... De är för mig ofattbart.. 


En brunsvart skåpbil körde iväg med en jävla fart från parkeringen.  Ja, de behöver ju inte betyda något, de kan ju vara ungdommar som "buskör" vilket är väldigt vanligt.


Teknikerna har fyllt flera bruna papperspåsar för att inte förstöra DNA bevis på eventuellt bevismaterial. Ja man kan ju hoppas att dom har nåt där som binder mördaren så dom får tag på denne........


Fyra år blev den stackars pojken som fick vara ute alldeles ensam när hans syskon inte såg till honom.. 

Visst kan man i den åldern låta lillebror följa med ut o leka med sina syskon men det ligger på föräldrarna ansvar att hålla reda på sitt barn. 


NÄR dom hittar mördaren så kommer dom att yrka på att personen är psykiskt sjuk,,, de blir en utredning o denne person döms till psykisk vård för att denne Inte visste vad denne gjorde !!!


MEN jag kan ha fel. 


Av Anneli Gustavsson - 18 oktober 2011 00:00


Inte konstigt att de har tagit tid att rensa ut "lite" ur datorn. 3036 foton har jag kastat så här långt...

De va längesen jag satt så här många timmar i ett sträck vid datorn. De känns i kroppen nu..


Strax börjar Pengarna på bordet som jag ska se. Så jag ska passa på att lägga mig o förhoppningsvis somna efter de..


Sov gott alla goa människor. 


Sänder mina tankar till den lilla pojken som blev mördad, o på den stackars tanten som inte får stanna kvar ...


Puss I Pannan  ♥


 

Av Anneli Gustavsson - 17 oktober 2011 23:20


Migrationsverkets förtroendeläkare,,, hur står de till egentligen ??

Även om det inte finns något medicinskt hinder så gör man inte på det sättet !!!


Hur kan man bara "slänga" ut en gammal tant som är dement, har hjärtproblem o är nästan blind  ??


Hur ska hon klara sig i Ukraina utan några som helst släktingar eller vänner ?  Vem ska ta hand om henne ?

Här hemma har hon sin familj... Hon stör ingen... 


Jag blir mörkrädd med all skit som händer jämt o ständigt. Är de inte små barn som mördas så slänger vi ut gamla o sjuka människor.


De är våran skyldighet att ta hand om dessa.. Punkt Jävla Slut !!!







Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR

Gå Med I Blogstart

 BloggRegistret.se     Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />

Superblogs  bloggtopplista  bloggtopplista Bloggrank.se

 BlogRankers.com   


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards