Mitt Nya Liv

Alla inlägg under oktober 2011

Av Anneli Gustavsson - 25 oktober 2011 11:41


Vilken tur att jag har snälla o goa grannar. Ja i detta fallet en snäll o go granne som ställer upp o lånar mig sin bil så jag först kan åka till gyn, men sen oxo nu när Teddy har fått en tid till veterinären 16;20.....


Han blöder från tassen o har ganska ont så jag är glad att vi fick en tid idag.. 


Usch är de inte de ena så är det de andra sa kärringen o blödde näsblod.. Hmm var fick jag de ifrån ? De va många år sen jag använde mig av det uttrycket. 


Det är hemskt att säga men nu kommer besöket hos veterinären att kosta massvis med pengar. Fasen de kostar ju 500 att bara öppna dörren o gå in där.. Jag vet att man Inte ska prata pengar när de handlar om djur, men de är oförskämt dyrt att värna o hålla efter sina djur för man vill att dom ska må bra. 

Dom borde införa något slag högkostnadsskydd för djuren oxo, tänk så många familjer det är som har husdjur idag dom skulle fortfarande tjäna en massa pengar på veterinärsbesöken..


Nä nu ska jag försöka få tag i svärdottern igen, jag skulle gått till dom efter gyn-besöket men det kan jag inte nu för jag vill hem till Teddy o pyssla om honom.. Tidsmässigt skulle de inte vara några problem ,, men jag vill hem o se efter hur han mår.


Jahaa nu ska jag dricka upp mitt kaffe o försöka slappna av lite... Aaaaaaooooouuuuuummmmmmm aaaaooouuuuummm .. Nä de funkar inte =)


Fan vad nervös jag är........................


Puss I Pannan ♥

Av Anneli Gustavsson - 25 oktober 2011 10:51


De är inte många timmar som jag har sovit inatt. Har haft ont av skallevärk o varit orolig till tusen.

Jag är så nervös så hela kroppen känns som ett enda stort muskelpaket som bara jobbar o jobbar.

Håll tummarna för mig idag kl 14 ,, snälla snälla.. 


De blir en helt ny gynläkare idag.. Usch usch o dubbel usch..


Igår kväll när vi skulle lägga oss så upptäckte jag att Teddy haltade på vänster framben. Jag måste ringa veterinären nu.. 


Ha en bra dag ..


Puss I Pannan ♥







Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR

Gå Med I Blogstart

 BloggRegistret.se     Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />

Superblogs  bloggtopplista  bloggtopplista Bloggrank.se

 BlogRankers.com   

Av Anneli Gustavsson - 24 oktober 2011 21:58


Snacka om pompa o ståt. Undra hur mycket ett sånt bröllop går på ?

Det skulle faktiskt vara roligt att veta de. 

För min del är det alldeles överdrivet mycket av allt. Jag skulle inte vilja ha ett sånt stort bröllop, men jag skulle ju självklart vilja ha ett vackert bröllop. 


Jag tycker att de är fantastiskt hur familjerna ställer upp för varandra . De finns alltid någon som finns där när man behöver, de är en trygghet. 


Nu ringer telefonen o de är Anita. Måste sluta..


Puss I Pannan  ♥







Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR

Gå Med I Blogstart

 BloggRegistret.se     Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />

Superblogs  bloggtopplista  bloggtopplista Bloggrank.se

 BlogRankers.com   

Av Anneli Gustavsson - 24 oktober 2011 20:46


الآن حان الوقت تقريبا لحضور حفل زفاف الدهون ، وأنك لن تفوت هذه؟


Har precis duschat o rakat benen,, jag hade ju helt glömt bort att de va prio ETT inför morgondagens läkarbesök. Kan ju inte komma dit med orakade ben heller.  Jaja, så farligt var de faktiskt inte. 

Nu känns de så skönt.. Men vilken tid de tar för mig o jag får så ont i ryggen. 


Jag såg lite nu på ensam mamma söker när hon är i Jönköping.. Jag tror tyvärr inte att han har nån chans där med henne. Han är för blyg o hon vill nog ha nån som tjatar lite mer o tar för sig. Men han är allt lite gullig.


Puss I Pannan ♥







Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR

Gå Med I Blogstart

 BloggRegistret.se     Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />

Superblogs  bloggtopplista  bloggtopplista Bloggrank.se

 BlogRankers.com   

Av Anneli Gustavsson - 24 oktober 2011 19:53


Månd 24 okt

  1. Anneli
  2. 24 oktober 2011 - 19:52
  3. Övrig träning - Motionscykling
  4. 10 km
  5. 0:34:24
  6. 3:26 min/km
  7. 0 / 0
  8. Ont ont precis överallt...

    Kalorier 366,4

Av Anneli Gustavsson - 24 oktober 2011 18:45


Om jag sover när telefonen ringer så måste jag verkligen skärpa till mig för annars vet jag inget om vad som  har sagts. Jag kan bestämma saker o sen har jag inget minne av de alls. Jag kan t o m prata med folk UTAN att jag kommer ihåg de alls. 

Hur som helst så hade jag några frågor till sköterskan i Värnamo om hur det kommer sig att jag kan äta så mycket o att jag verkar klara av att äta så gott som allt, medans andra knappt kan äta något o dom dumpar så fort dom stoppar mat i munnen... 

Så i morse när sköterskan ringde så hade jag bara EN sak i huvet o de va vilket BMI jag skulle ha ? OM det va så att jag va tvungen att gå ner ytterligare 25 kg ???


Jag fick reda på att dom två kolumnerna som står på pappret är ; för 25 i bmi är till för dom som Inte har gjort någon operation utan har gått ner själv i vikt, 29 i bmi är till för oss som har gjort en operation. Hur i håvete ska man fatta de ? 

Ja ok,,, om jag hade läst lite bättre eller jaaa,, det stod faktiskt inget alls om dom som inte är opererade så de va inte lätt att fatta. 

Hur som helst så blev jag jätteglad för jag slipper att gå ner ytterligare 25 kg............ Jag behöver bara gå ner 12 kg till... MEN jag vill OM jag kan gå ner ytterligare 2 kg så allt som allt vill jag gå ner 14 kg............

De är stor skillnad mot 25 kg......


Då va det avklarat, nu är de bara gyn kvar. Jag är inställd på att ta bussen in o de får bli som de blir. Jag tog i alla fall ut en hundring när jag handlade så jag skulle ha till bussen för dom tar visst inte visa =)))

Sen säger mamma att dom tar inte så mycket som en hundring ......... Va fasen är de nåt skämt eller ?

Nä de är de tydligen inte.. Men det ordnar sig för jag hade lite skrot i plånboken. 


Ikväll är de tv-kväll.. Så gott som hela kvällen är bokad, ja man kan säga att jag har en dejt med min tv =)


Kl 19 är de sjukhuset

Kl 20 är de ensam mamma söker

Kl 21 är de Mitt stora feta syrianska bröllop

Kl 23 är de Siamesiska tvillingar - skilda liv

Kl 00 är de pengarna på bordet

Sen är de dags att sova =)


Nu hinner jag inte sitta här mer för nu ska jag upp på min cykel...


Puss I Pannan  ♥








Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR

Gå Med I Blogstart

 BloggRegistret.se     Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />

Superblogs  bloggtopplista  bloggtopplista Bloggrank.se

 BlogRankers.com   

Av Anneli Gustavsson - 24 oktober 2011 16:14


Jag kan inte koncentrera mig på nåt som de är nu. I morgon gäller de.. Jag känner ju hela tiden av att de är nåt på höger sida vid äggstocken.

Jag har inte ont, men nåt större är de som inte ska vara där.


Ska strax åka ner till Ica o handla lite sallad .. Tänk vad gott,, jag klarar mig inte utan min sallad längre. Förr smakade de apa,, ja kanske inte rikitigt. 


Vet inte hur jag ska ta mig in till stan i morgon än.. De är nåt fel på mammas bil så de får nog bli bussen. Jag har inte åkt buss på säkert 15 år... Att göra såna saker som jag inte har gjort på länge ger mig lite smått ångest....


Nä nu ska jag ta på mig o åka iväg. 


Liam är frisk tack o lov så han kom inte idag.. Ja han hade ju fått komma, men huvudsaken var att han skulle vara frisk.

Marcus är hos läkaren nu, så vi får se vad dom säger om hans rygg.. Hoppas han får nån hjälp så han kan jobba om de känns bra för honom.


Jamen jisses,, jag får ju inte glömma att raka benen tills i morgon. Kan ju inte komma dit med en hel skog.... 


Ha en mysig kväll allesammans. Tittar in till er lite senare. 


Puss I Pannan ♥







Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR

Gå Med I Blogstart

 BloggRegistret.se     Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />

Superblogs  bloggtopplista  bloggtopplista Bloggrank.se

 BlogRankers.com   

Av Anneli Gustavsson - 24 oktober 2011 00:00


Hoppas att ni har haft en bra helg. Nu är de dags för en ny vecka , jag hoppas att ni alla får en bra sådan. Ja vecka alltså =)


Jag får titta runt till er i morgon för nu måste jag lägga mig. De kan hända att jag får besök redan innan kl 7 på morgonen men det hoppas jag inte. 

Jo de är som så att Liam har varit lite snorig så om han blir sjuk kan han inte gå till dagis , därför hoppas jag att han kan de så slipper han bli sjuk. 


Marcus har åkt på ryggskott så han kan inte ha Liam the hurricane.. 

Men som sagt de får jag se om några timmar.


Ha de så bra, va rädda om er. Dröm söta drömmar.


Puss I Pannan ♥







Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR

Gå Med I Blogstart

 BloggRegistret.se     Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />

Superblogs  bloggtopplista  bloggtopplista Bloggrank.se

 BlogRankers.com   

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frĺgor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards