Mitt Nya Liv

Alla inlägg under oktober 2011

Av Anneli Gustavsson - 19 oktober 2011 15:28


Poliserna letar för fullt. Men VARFÖR kan dom inte kolla upp med   GOOGLE  som FÅNGAR ALLT ANNAT på bild ????


Alla i området vill ha ett svar på VEM mördaren är.. Självklart vill dom ha de.. Framför allt pojkens familj.... 


 

Av Anneli Gustavsson - 19 oktober 2011 14:45


Jag sitter här o försöker få tankarna på annat håll än på begravningen nu.. Har lite papper som jag kollar upp gällande överflödigt bukhäng osv som blir efter min gastric bypass operation.. 

De är inte dags än, o jag har inte haft någon panik över att jag kommer att få en massa häng. För mig har min FET-vikt varit den viktigaste biten att få bort. Jag tänkte inte ens på hänget som kan bli förrns lite efter min operation när mamma tog upp de =)


Jag har tänkt som så att bara jag blir av med min FET-vikt så jag får en måbra vikt så har inget annat spelat nån roll. Men de är klart att de finns om som har ont av de som hänger, dom får klåda, utslag mm. En del får riktigt hemska sår som inte vill läka. Jag har inget sånt,,,,, än... 


Hur som helst så har/är det kämpigt att gå ner i vikt även att jag har fått den här hjälpen med en operation. JA, jag har gått ner mycket i vikt,,, hela 48 kg o lite drygt över 1 meter i omkrets =)

Har inte mätt mig på länge. 


Man hör ju att de är olika från landsting till landsting när de gäller hur mycket man ska ha i häng, vad maxvikten ska ligga på o självklart ditt BMI.. 


Jag har själv trott att om jag går ner ca 15 kg till så är jag inte trådsmal, förr hade jag kallat mig själv FET. Men idag om jag går ner dom här kilona så kommer jag att kalla mig själv ganska smal. 

MEN så är de inte när man tar fram landstingets regler som gäller. 


OM jag ska ha rätt till operation av häng så MÅSTE JAG BLI ANOREKTIKER !!

Hur kan de komma sig ?

Ska alla vara size 0........ ???......

Jag opererade mig inte för att bli supersmal, som jag alltid har sagt så vill jag "bara" ha en måbra vikt o inget annat.


Nä nu är de så att jag måste gå ner hela 25 kg till OM jag vill ha landstingets hjälp.... 

Har jag läst fel ?

Stämmer detta verkligen ?


Jag ringde till Värnamo men sköterskan var inte där idag så hon ska ringa tillbaka till mig när hon jobbar nästa gång. 


Stämmer detta så ÄR det SKRÄMMANDE o för jävligt !!!


Av Anneli Gustavsson - 19 oktober 2011 14:00


Nu sitter mamma, syster, mostrar, morbror m familj o vänner i kyrkan för att ta ett sista "farväl" till morfar. 


Jag har min egna lilla begravning här hemma med morfar. Jag tänker på honom precis lika mycket som jag skulle gjort i kyrkan.

Jag klarar inte av att gå på begravningar, jag blir så dålig. Jag får ångest o de kan sitta i hur länge som helst. 


Detta handlar inte om mig utan om min morfar som inte finns kvar längre. Han var en mycket speciell man.. 


Jag lämnar min ros till Dig på kistan, hmm kanske skulle den varit vit. Jag vet inte. 

(klicka för större bild)

 
 

Och jag tänder mina ljus för Dig.

 

Hejdå Morfar. Hoppas att Vi ses igen.

Av Anneli Gustavsson - 19 oktober 2011 12:45


Vilken natt med en massa drömmar. Jag har letat efter fyraåringen, jag har varit hos min morfar o städat ur hans hus för han skulle flytta. De va en massa olika människor där.

Ännu en gång drömde jag om att jag hade vunnit 2 fria resor, men att sista dagen att utnyttja checkarna va den 20;e okt. 

Jag hade totalt glömt bort detta o kom på de den 19 igen. Jag måste skaffa både pass o någon som ville följa med mig... Vart jag ska resa har jag ingen aning om än,, men det blir till ett varmare ställe. 

Synd att de bara är en dröm =))


Inga spår efter mördaren.. Jag kan inte släppa detta för de är så fruktansvärt hemskt.. 

Idag stod de att den lille pojken ville vara ute o leka lite längre o de fick han.

Usch usch o fy fan vad hemskt.


Hoppas att dom hittar mördaren snart. 


Ha en bra dag allesammans, va rädda om er o varandra. 


Puss I Pannan ♥


 

Av Anneli Gustavsson - 19 oktober 2011 00:06




Bilen får bättre service när man lämnar in den på verkstad, än vad människan får i dagens sjukvård...


Kanske man borde lämna in sig själv på bilverkstaden för att testa...


Jag har ju faktiskt både RATTAR, MUFF och BILRINGAR... Och kanske en och annan lös skruv..


Av Anneli Gustavsson - 19 oktober 2011 00:00


Ja nu är de dags för John Blund att göra sitt. 

Inatt vill jag hemskt gärna sova gott, men framför allt sova =)


Teddy o jag delar på några mariekex o jag dricker mjölk till.. Lite nattasnacks är gott ibland.


Dröm söta drömmar, va rädda om er o varandra. 


Puss I Pannan ♥







Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR

Gå Med I Blogstart

 BloggRegistret.se     Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />

Superblogs  bloggtopplista  bloggtopplista Bloggrank.se

 BlogRankers.com   

Av Anneli Gustavsson - 18 oktober 2011 22:03


Vilka svin de var.. 

Jag vet inte vad jag ska säga om de ? 

Killarna trodde att dom skulle komma dit o bara få "glida" ett tag o ha de riktigt gott. 

Dom fotades med värsta äckligaste brudarna.. Jag tycker om ordet brudar,, men dom va riktiga bimbosbrudar........ 


Killarna betedde sig som svin, höll på med tjejerna hela kvällen/natten. Dom tror nog att dom är guds gåva till sina tjejer.. Tjiiii fick dom.


Så fort dom fick reda på att dom var där för att deras tjejer inte stod ut med dom för att dom är värdelösa som pojkvänner så blev dom förbannade. 

Dom blev arga för dom kände sig lurade av sina tjejer .....


En av killarna sa att han blev förbannad på sin tjej för att hon skämde ut HONOM i tv när hon anmälde honom på detta sättet...

Men nu är de så att de är han själv som har skämt ut sig med sitt sätt att vara den han är som person,,, ett svin......


Hade jag varit en av dom tjejerna så hade jag inte lagt ner 5 sekunder på att komma tillrätta med mitt förhållande. NO WAY !!!


Stackars små "oskyldiga" pojkar.....


Av Anneli Gustavsson - 18 oktober 2011 21:00


Nu börjar den nya serien om dom värsta pojkvännerna... 

De ska bli intressant att se hur dom tar sig ur situationerna... 


Tv3 Nu

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards