Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Anneli Gustavsson - 11 oktober 2011 23:44


De finns nya bakgrunder igen OM någon vill ha....


Klicka in HÄR ....








Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR

Gå Med I Blogstart

 BloggRegistret.se     Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />

Superblogs  bloggtopplista  bloggtopplista Bloggrank.se

 BlogRankers.com   

Av Anneli Gustavsson - 11 oktober 2011 21:43


Ja som ni vet så har jag "raggat" en gynekolog men inte fått fatt på nån än.. Jag pratade ju med min läkare om de o han tyckte att jag skulle söka privat. 

Så nu försöker jag få tag på det stället jag har gått innan när jag hade Folke Solheim,, en underbar läkare. 

Han visste hur rädd o fjantig jag va så han skojade alltid med mig. 

De som va lite jobbigt oxo va att han påminde om min pappa i utseendet... Nåja,, han är visst inte kvar längre o jag kommer inte ihåg om de va Mayakliniken eller inte ?


Jag provade att ringa innan i dag men då va telefontiden redan över så jag måste komma ihåg att ringa på onsdag innan klockan 12....  Påminn mig är ni snälla =)

O håll tummarna att jag får en tid omg o att de inte är nåt galet..







Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR

Gå Med I Blogstart

 BloggRegistret.se     Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />

Superblogs  bloggtopplista  bloggtopplista Bloggrank.se

 BlogRankers.com   

Av Anneli Gustavsson - 11 oktober 2011 21:10


Jag har inte tinat upp än, går här o småfryser men det är ganska skönt att frysa för en gångs skull eller två =)


De är så fint vid åsasjön o självklart tog jag med kameran.. Så här kommer en massa onödiga bilder.


     


De va gott när solen tittade fram ... Här har barnen gjort en ramp som går neråt i plurret

     


En ensam and, o jag hade inget bröd med mig... Stackars liten , undra vart hans familj är?

     



                                   

Jag hatar att gå eller åka på broar,, de snurrar i huvet på mig.

           


Finska bastun, den nya som dom byggde upp för ett tag sen.

           


När vi va vid dom här bilderna så kom en kvinna med sin stooora hund o jag blev livrädd för hon orkade knappt hålla henne. Tack o lov va de ju en tik, annars hade jag o Teddy fått hoppa i plurret.

   

Här satt en man med sin vän flaskan...


     

När jag är nästan hemma så hör jag mitt namn. Heeeeej Anneli !!!!!

De va en av busungarna som stod där o fnissade. Jag såg att han hade nåt bus på G... Sen såg jag två cyklar men endast en busunge, så han öppnade locket på sandlådan o där låg den andre.... Ja dom är inte kloka dom små,,, så sköna är dom... Tyvärr så flyttade en ifrån mig men han bor bara gatan ovanför..


   

Så här har jag alltid på mig mina strumpor när jag är inne. Jag tycker inte om att ha strumpor på hela foten,, alltså jag älskar mina Kalle Anka fötter. 

Mina goa knölar som jag sökte för. Jag har trampat sönder hälarna så de har bildat brosk.. 


Nu ska jag slappa lite ,,, de är bara skit på tv;n som vanligt. Trist trist trist o dubbel trist.....



Puss I Pannan ♥

Av Anneli Gustavsson - 11 oktober 2011 17:31


Jag har varit ute ända tills nu. Jag gick ut strax efter de att jag skrev förra inlägget. De har varit så skönt, men fy va kall jag är om händera, jag är stelfrusen..


Måste ta nåt att äta för de har jag ju totalt glömt bort.


Puss I Pannan ♥


Av Anneli Gustavsson - 11 oktober 2011 14:49


Oj, solen skiner ute... Man kanske skulle ta en liten promenix nu o ta med sig kameran.... 

Jag har ju laddat batteriet inatt på den lilla kameran. 


Hur som helst så har jag återkommande mardröm om en galen fan .. De är samma dröm o de är skitjobbigt. 

Jag vet inte riktigt vart jag är när jag vaknar, men som tur är så är jag hemma i mitt egna trygga hem...


Nä nu tar jag o Teddy med oss kameran o går ut. Ha en bra dag.


Puss I Pannan ♥







Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR

Gå Med I Blogstart

 BloggRegistret.se     Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />

Superblogs  bloggtopplista  bloggtopplista Bloggrank.se

 BlogRankers.com   


Av Anneli Gustavsson - 11 oktober 2011 14:21


Den här är störtskön... Lyssna på den..

Av Anneli Gustavsson - 11 oktober 2011 00:00


Nu är de snart spöktimme,, är ni rädda ??

De är jag.. Jag är rädd att jag ska ha mardrömmar.. Men när jag lägger mig ska jag intala mig själv att jag bara ska drömma underbara drömmar o inget annat.


Nä nu börjar Pengarna på bordet ,, de ska jag se innan jag somnar

Dröm söta drömmar.


Puss I Pannan ♥




Den som drömmer på dagen vet mycket, som undgår den som bara drömmer på natten.

Edgar Allan Poe

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards