Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Anneli Gustavsson - 4 oktober 2011 23:38


Liam har snart sovit i 6 timmar. Han tittade upp en gång men han sov så han vaknade inte upp.

De är lika bra att jag lägger mig en stund o försöker få lite sömna i fall han vaknar snart o är utvilad =))

De gör inget i såna fall för vi kan sova när som helst.


Jag har inte hunnit göra så mycket med filmerna, så dom kommer ut när dom kommer ut =))))


Dröm sött... Va rädda om er o varandra.


Puss I Pannan  ♥


Av Anneli Gustavsson - 4 oktober 2011 20:59

Stackars Liam som får vila i soffan för att sen sova i Teddys hundkorg...

Ja de är hårt att vara hos fammoo....


     

Hahaha Liam sover Räv o inget annat. De va innan han fick sin feber... 

Han fick lägga sig i fammoos säng, o nu sover han gott i sin egna säng.

Ska se om jag hinner lägga in lite bröllops filmer ikväll. Annars kommer de så fort jag kan.


Puss I Pannan  ♥

Av Anneli Gustavsson - 4 oktober 2011 20:46


För många år sen en natt då jag o Anita inte kunde sova så pratade vi som vanligt i telefonen.. Ja de hände flera gånger att jag somnade i örat på henne..

Jag kommer ihåg att jag blev så rastlös o vi pratade om kontakt annonser hitan o ditan. 

På skämt så satte vi ihop den här som jag kommer att lägga ut. 

Gissa om vi fick några svar ?


Jo då,, vi fick ganska många svar. Tom från en poet hahahaha.... 

Ja de va roliga tider de. 


Paketpris !!!
Vi är två goa gnälliga käringar. Både halta och lytta.
En av oss hör lite dåligt, men det jämna ut sig, för den andra ser dåligt.
Vi är som vanliga Strömbergare i allmänhet. Fast rätt så många krämpor har vi nog.. Eller hur ??? Aaaa, sa hon nu.
Polering av rulle endast en ggr/månad. Har fått lägga ut mycket pengar på nåt jävla nagelack för svamp under tånageln. Han var nog hästdoktor den. Hmmm tror de..
Det är dags att damma av spindelväven nu. Väg karta kanske behövs.Har diskuterat länge och väl om att eventuelt skaffa två hundar. Men har kommit fram till att vi behöver nog varsin lång, bastant karl. Ett gott hjärta är ju inte fel.
Eftersom vi då inte har ordnad ekonomi, så ser vi helst att NI är rika..
Ni behöver EJ vara bilburna. FÄRDTJÄNST FINNS.
Svara gärna med ett fotografi.
Tyvärr så har våran kamera gått sönder, men vi har beställt röntgenbilderna från tandläkaren. Han svarade dock att det kunde dröja upp till en månad. Men vi väntar så gärna.
Oj, vi kanske ska säga våran ålder. Eller det kanske man inte behöver nu. Åldern har ju ingen betydelse. Men vi ser helst att NI är över 30 år.
Nu önskar VI er en god natt med en liten kram till den som vill ha.
Hälsningar ;


Illena & Atina  / Anneli & Anita


OM Du skulle skriva en kontakt annons, hur skulle den se ut ??

Av Anneli Gustavsson - 4 oktober 2011 18:30


De blev inte som de va tänkt ,,, men det gör ju inget för min del.

Marcus o Nina skulle hämta Liam nu men han blev sjuk igen. Han har fått hög feber, tog den inte men den ligger/låg på ca 39 grader. 

Han har fått alvedon o jag har bäddat till honom i hans säng. Nu ska han stanna hos mig till på torsdag så dom kan jobba.

Dom kan inte stanna hemma som dom får göra jämt, de är bättre att jag har Liam när jag ändå är hemma...


De är bara tråkigt för Liams skull. Men han blir pigg snart igen.


Puss I Pannan ♥


Av Anneli Gustavsson - 4 oktober 2011 14:14




Liam 3 år - Ofördelaktigt flygplan.





Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR

Gå Med I Blogstart

 BloggRegistret.se   


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />




Superblogsbloggtopplista 

bloggtopplista 


Bloggrank.se




  BlogRankers.com 



Av Anneli Gustavsson - 4 oktober 2011 12:40


Telefonen ringde i morse, de va Marcus som undrade om jag ville ha Liam lite idag. Han ville komma med honom då när han ringde för han skulle ut till sitt jobb på ett möte om jag minns rätt.

Men ont i skallen som jag hade så fick jag lite extra tid så jag kunde "sova" bort huvudvärken en stund till så dom kom ut med honom efter mötet. 

Så nu är Liam The Hurricane In The Building and I Love It...........


Alla leksaker ligger redan utspridda i lgh, Musse snurrar på dvd;n o radion är igång för fullt... Liam är överlyckling när det låter överallt  o jag bara njuter ...

En som inte njuter är ju Teddy,,, han är inte van vid alla höga toner. 


Ojjj nu blev de tyst........... Vänta..........

Han stod i köket o hade öppnat diskmaskinen, han hade plockat ut en disktablett o skulle sätta igång maskinen. 

Jag sa till honom att han absolut Inte får röra disktabletterna för dom kan svida på händerna, dom är bara till för vuxna men att han gärna får hjälpa mig sen när jag ska sätta på den.

Inne på vardagsrums bordet stod saftflaskan, så han hade tänkt blanda till sig lite saft själv.


ALLT händer på två röda.... Plus att jag snubblade på hans skägebåd (skateboard) o slog i tårna. 


Jag såg för en liten stund sen att Nina hade lagt ut bröllopsbilder inne på fb o dom var såååå underbart fina. Jag måste bara få dom oxo. Får fjäska lite för Putte ,, han är väldigt duktig på att fota. 


Nu får ni ha de så bra ni bara kan. Liam stannar tills senare ikväll, sen ska jag ta kommentarerna o försöka lägga upp lite filmer från bröllopet.


Puss I Pannan ♥

Av Anneli Gustavsson - 4 oktober 2011 03:27


Trött, ska lägga mig. Pratade slut på batteriet innan .. Hoppas att du förstod de Anita.


Har suttit o lekt lite för att bli lite trött i huvet o de har funkat. Kommentarerna tar jag när jag har vaknat.

Dröm sött Puss I Pannan ♥ 







provided by flash-gear.com



Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards