Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Anneli Gustavsson - 12 oktober 2011 23:17


Förra veckan skulle jag ju faktiskt gå ner o börja på gymmet, men jag ville först prata med min läkare..

De har jag ju gjort nu o jag vet att jag kan få ett intyg OM det skulle behövas,, om jag inte kan fortsätta att träna pga min fibromyalgi...


De är bara dom på gymmet jag måste prata med lite o höra om jag ev får "bryta" innan ett år har gått OM jag nu skulle behöva, annars är det så sura pengar..


Tänk er själv att betala 299;- / mån i 1 år o inte kunna utnyttja de. Nä de funkar liksom inte för mig som har en taskit pension.


Sen känner jag att jag drar lite på att gå ner på gymmet för jag vill INTE visa upp mig.. De är så fruktansvärt jobbigt bara att tänka tanken.

Jag har ju kommit så långt med mitt nya liv o jag trivs som fisken i vattnet. Jag har tom lagt ut bilder på hur jag såg ut innan operationen + bild på magen med alla mina blåmärken.. 

Jag har "blottat" mig här inne, varför ska de då vara så svårt att sätta ena foten före den andra o traska ner till gymmet ???


Jag kämpar verkligen, inte för att andra vill de utan för att jag själv vill leva Mitt Liv. 

Ett liv som har slösats på i alldeles för många år.  Jag har tagit tillbaka de nu o jag tänker fortsätta att leva... 

Jag älskar mitt liv. Jag tycker tom om den personen jag har blivit,, ja ok den personen jag håller på att bli för jag är inte färdig än på långa vägar.


Den 8 mars 2010 hade jag ett BMI på 51,5   .... Idag har jag ett BMI på 34,1.. Jag vet att jag har skrivit de några gånger, men de är liksom mig själv oxo som jag påminner när jag skriver för de går inte riktigt in i huvet... 

Jag ÄR fortfarande FET o har min FET-vikt kvar... Ja inte på vågen eller måtten utan de sitter i skallen. 

Tittar jag på bilden före o efter eller ser mig i spegeln så ser jag ju att de är en stor skillnad.. 


  Jag fick lite mer blåmärken efter jag tog den här bilden. Längst ner är ju lite blåmärken efter alla sprutorna jag fick ta i 2 veckor.


  Detta är en stor hårboll sparat från 2 dagar. Jag grät o va livrädd att jag skulle bli flintis. Jag hade långt spikrakt hår, sen försvann mer än hälften o nu när de har vuxit ut har jag fått jättefina krullor. Många tror att jag har permanentat mig men det har jag Inte gjort. De är numera mina alldeles egna krullor. Hoppas att jag får behålla dom resten av mitt nya liv.


   Här vägde jag som mest. Då jag hade ett     Här har jag ett betydligt mindre BMI

BMI på 51,5                                                                        på  34,1........


Jag klarade ju av att eller om jag säger så här att jag vågade göra en operation då ska de väl inte vara så svårt att gå ner till gymmet heller !!!!


Nä skärpning.. Nu får jag allt ta mig i kragen o få fart på FET-vikten igen. 


Nu är det dags för John Blund att göra sitt. Hoppas han vinner snart =)


Va rädda om er mina goa vänner. Dröm söta drömmar, dom onda blåser vi bort.


Puss I Pannan ♥


Av Anneli Gustavsson - 12 oktober 2011 20:54


Jag har tittat lite på Sanning & konsekvens o jag blir mörkrädd. 

Fy fasen vad läskigt de är. Hon tjejen Linn som det handlar om bröt sig ur SEKTEN men hon lider för fullt bara för att hon inte kan ha någon kontakt med sin familj.


Att man kan bli så hjärntvättad är skrämmande. Sålänge du har den tron dom har är du välkommen, men viker du av så kommer jävulen o förgör dig...


" Du Kan Inte Fuska . Gud Ser Allt "


Det är upp till var o en att ha den tron man vill ha. Punkt Slut !!!


Av Anneli Gustavsson - 12 oktober 2011 20:02


Nu finns de lite nya bakgrunder igen ifall, om


nån vill ha..


Här........

Av Anneli Gustavsson - 12 oktober 2011 14:58


Jaha nu såg jag nåt roligt som jag inte hade en aning om... På mitt Ica kort så har jag i alla år samlat poäng o inget mer.. 

Men idag fick jag en räkning från dom där det stod att jag har en räkning att betala senast 2011-10-31  ????


Kuvl kuvl.... Jag har ingen kod så jag fattar inget. Jag betalar alltid med mitt bankkort o med den koden.  

Jag visse inte ens om att jag hade kredit som jag kunde utnyttja ???


Men på något sätt så har en av handlingarna som jag har gjort blivit betald med Ica kortet o inte på mitt bank kort... Summan stämmer o jag handlar alltid på Ica så där är det inget fel..


Jag blev bara snopen att jag hade en kredit .........

Ja då har jag fått reda på de oxo =)


Kuvl Kuvl =)



Puss I Pannan  ♥



Av Anneli Gustavsson - 12 oktober 2011 12:25



Jag blir så full i fniss när jag tänker på att läkaren gick rakt förbi mig o ut till väntrummet o ropade upp mitt namn..

Han tittade mig rakt i ögonen o kände Inte igen mig =)))

De tyckte jag va så roligt ,,, de betyder att jag har förändrat mig så mycket..

Tack gode gud för min gastric bypass operation...  Det är skrämmande vad den har gjort för mig. Den har gett mig mitt liv tillbaka..


Imorse när jag va ute med Teddy så kom en granne o sa att " Snart försvinner du ".. Om jag inte ser mig på foto eller i en spegel så är jag fortfarande precis lika stor som innan.. De sitter kvar i huvet på mig o de lär nog ta tid innan jag kommer "tillrätta" med dom tankarna...


Igår kväll när jag precis skulle in till er så stängde mitt internet ner så därför fick ni inget besök... Jag ska titta in till er lite senare idag.


Oj posten kom allaredan,,, ca 4 timmar tidigare än vad den brukar göra. Inte illa.


Ska krypa ner under täcket en liten stund,, jag fryser o känner mig lite "sjuklig",, nä då de är ingen fara.. Men de känns som jag håller på att bli förkyld.. De går över om en liten stund...


Nu får ni ha en bra dag, va rädda om er o varandra.


Puss I Pannan ♥



Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards