Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Anneli Gustavsson - 2 oktober 2011 20:52


Jag sitter o somnar o snarkar högt  hela tiden vid datorn nu när jag försöker få till lite bilder från igår.. 


De funkar inte för jag sitter o klickar på allt som jag inte ska klicka på något. Jag måste lägga mig o vila en stund så återkommer jag snart.


Puss I Pannan ♥



Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR

Gå Med I Blogstart

 BloggRegistret.se   


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />




Superblogsbloggtopplista 

bloggtopplista 


Bloggrank.se




  BlogRankers.com 



Av Anneli Gustavsson - 2 oktober 2011 18:05


Hade jag inte vaknat med värsta migränen i morse, hade jag blivit av med migränen/skallevärken så hade jag haft Liam tills i morgon... 

De hade jag mer än gärna haft, men jag är matt av migränen, de tar mycket på krafterna..


När jag höll på i köket innan så skulle jag lägga in nåt i frysen, då upptäcker jag att den håller på att frosta ur................

Ja,, inte av sig självt utan med hjälp av Liam,,, igen =))

Jag vet inte hur många gånger han har missat att stänga dörren till frysen ? Men jag får ju skylla mig själv närjag vet hur lätt de är att man inte får igen dörren helt. 


Nu måste jag äta lite,, jag längtar så efter min grönsallad så de ska jag ta nu. Samtidigt som jag äter ska jag lägga in lite filmer o foton.


Puss I Pannan ♥


Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR

Gå Med I Blogstart

 BloggRegistret.se   


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />




Superblogsbloggtopplista 

bloggtopplista 


Bloggrank.se




  BlogRankers.com 



Av Anneli Gustavsson - 2 oktober 2011 02:04


Vilken underbar dag/kväll. Ja de låter så tråkigt att säga att dagen har varit underbar för den har varit bra mycket mer än underbar. 


När vi gick in i kyrkan så står prästen o några till strax innanför ingången, jag nickar lite o säger hej o forsätter några steg.. Men något gör så jag tittar igen o då ser jag att de är min son som står där.... 

Han va så stilig, jag kände först inte igen honom. Tårarna började rinna för fullt ,o de va nästan så jag fick gråt"hulkningar". 

Jag gick fram till honom o sa att han va så snygg o att jag älskar honom. Jag hann inte med så mycket mer för de fanns ju andra som oxo ville hälsa på honom + att Liam hade kommit en bit in i kyrkan så de va bara att gå in.


Vi satt en stund o väntade in Nina,, hennes pappa Lennart lämnade över henne.. 

Nina va så fin, så tjusig. Ja både Marcus o Nina var så underbart vackra..


Allt gick jättebra. Liam skötte sig alldeles utmärkt, han va så otroligt duktig trots att han är världens spillevink =)

Han satt o lyssnade, han kollade i psalmboken när vi sjöng o han nynnade med.. 

Ja allt har varit så lyckat. 


Jag känner att jag inte orkar skriva mer så jag fortsätter lite senare när jag har sovit o Liam har åkt hem till mamma o pappa.. 

Ögonen går i kors på mig, de värker i hela kroppen + att de krypper som bara den i banen o fötter. 


Nä jag får allt lägga mig, jag sitter här o nickar till hela tiden.

Ha en bra sönag ...


Puss I Pannan ♥



Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards