Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Anneli Gustavsson - 7 oktober 2011 23:56


Nu är det snart nanedags.. 

Avslutar kvällen med lite bilder på guldklimpen....


  Jag förstår inte hur hans ben hamnade på bordet =))


  Den vill jag ha............


  Gapa stort kan jag oxo...


  Jag har världens finaste "porslinshund"..... Teddy älskar att ligga i sitt fönster.


    Blommorna luktade likadant underifrån oxo...


 

    Några ringar, halsband o ett armband så är man jättefin...


  Glass i stora lass. Jag kan själv fammoo =)


        Mums filibabba  =)


Dröm söta drömmar.. Ha en underbar Lördag..

Puss I Pannan  ♥


   














Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR

Gå Med I Blogstart

 BloggRegistret.se     Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />

Superblogs  bloggtopplista  bloggtopplista Bloggrank.se

 BlogRankers.com   

Av Anneli Gustavsson - 7 oktober 2011 21:39


Igår kväll önskade jag er alla en trevlig helg o nu har fredagen snart gått.. Tiden går så fruktansvärt fort... 

Fasen,, jag fastnade med min nagel mellan tangenterna =)))


I vanlig ordning så har jag ju tagit lite bilder på trollet som jag inte har hunnit lägga in ,, men nu kommer de några..


Har även filmat honom lite mer den här gången, så dom kommer oxo att läggas upp här sen.. Måste bara fixa o trixa lite med dom innan..


  Liam har Inte för vana att räcka ut tungan,, han visade bara här att hans tunga är blå (vilket inte syns på den är bilden) av monster drickan...


  En innebandyklubba kan man göra mycket skoj med. Panga tex.... Lik pappa =)


   Man kan gräva i sanden med klubban...

   Det bästa av allt är att man faktiskt kan spela med den..

   Jaaa kom igen då... 

   Där ska du stå fammoo.. Ända där inne i busken... Gör de då fammoo..

Jajajaja =)

   Träningsflaskan med vatten måste man ha när man har tränat + att han har hämtat flugsmällan inne hos gamlamormor Neta

     Titta fammoo jag kan säger Liam o ställer sig på alla 4 jämte Teddy...

   Här växer det halsband i fammoos hahaha de spelar ingen roll om jag skriver buske eller häck ... I min fantasi så ser jag min egna ja ni vet =)

   Liam hjälper fammoo att diska,, medans jag ska göra en stor bytta med sallad.

   Titta fammoo jag tar kort på dig.. Skratta då fammoo.

   Liam är som sagt va som en elvisp när han sover.. Huvudsaken är ju att han sover gott för de gör han.

  Hela munnen glänser av mitt älskade lypsyl som snart är slut. I ca 1 timmes tid låg han o målade läpparna..


  Titta bara så söt han är Marcus o Ninas lilla son  ♥


   Efter lite bus o hopp i sängen så delar vi lika alla 3...  Liam ligger fortfarande o målar läpparna  o Teddy försöker att slappna av =)))


   

Av Anneli Gustavsson - 7 oktober 2011 15:35


Nu äntligen har jag fått upp filmerna här, men de har varit många error,n innan de till slut funkade.


Marcus o Nina, jag har aldrig sett ett så vackert brudpar .. Detta är en Saga där Prinsen får sin Prinsessa,, o självklart lillPrinsen =)

Jag njöt av varje sekund, även då jag fick springa efter trollet. Ni är min underbara lilla familj o jag älskar Er över allt  ♥♥♥


Jag vet att de är lite flackigt med filmandet men på vissa ställen fick jag lov att hålla i Liam för han höll på att ramla ur kyrkbänken =)

Hur de kunde hända för han satt som ett ljus hahaha.. 


Vi fick inte fota i kyrkan, de va bara fotografen Putte o de är jag glad för.. Han fångade verkligen er kärlek på alla sätt o vis. 

Men de va ingen som sa nåt om att man inte fick filma, så de gjorde jag ju självklart =))


Luta er tillbaka o bara njut för här kommer dom.............



 


 


 


 


 


 


 


 

Håkan har tackat av sig som Värdpar o rockar loss.. Tina o Håkan va så gulliga ♥


De kan hända att jag har kastat om filmsnuttarna lite, men de gör inget =)

Av Anneli Gustavsson - 7 oktober 2011 13:43


Sitter o njuter av mitt kaffe + att jag har ätit ett äpple,, mumma.. Tv;n går på i bakgrunden o de är Oprah. De handlar om makeover,, tänk om jag kunde få en makeover ,,, de hade varit nåt. 


Ska sätta mig o försöka få in dom sista filmsnuttarna, hoppas att de inte strular idag då vet jag inte vad jag ska göra ?

Strular de för er om ni ska ladda upp filmer ?


Jag har ju trots allt fått upp 6 filmer men de är några kvar, + att jag fick dela en av dom.. 


Jag ringde till gyn innan men dom hade ingen telefontid nu så jag får ta de på måndag igen.. 

Jag har lite ont i hö äggstock o de har jag haft ett ganska bra tag nu ,, jag är rädd för att gå till läkaren..

Tänk om de är nåt ???

Jag känner på mig att de är nåt som inte är som de ska vara. 

Jag vet att man ska gå till läkaren ,, hellre lite för tidigt än för sent. 

Nu skiter vi i de..... 


Idag är mamma med syskon på begravnings byrån o fixar allt. Jag tycker så synd om dom. Men de är som mamma säger ,, han hade ett långt friskt o lyckligt liv. 

Men visst känns de ändå, de gör de ju alltid. 


Jag har redan sagt till mamma att jag inte klarar av att gå på begravningen, jag fattar inte varför jag inte bara kan tuffa till mig o gå. Att vara ett stöd åt dom andra,, men det går bara inte. Jag mår så dåligt.

De va likadant när min vän Lena dog, jag va så lessen för att jag inte klarade av de o de va även andra som tyckte att jag svek o de är jag så lessen för. 


Jag kommer att ha mitt egna lilla avsked med morfar här hemma samtidigt som begravningen är. 

Ja så är de...


På tal om ärtsoppa,,, de är ett riktigt skitväder ute.. Jag vill ha tillbaka sommaren,, jag har ju kunnat njuta så dessa somrar efter min operation.. 


Jag får istället börja planera för juklapps inköpen ,, men det är några födelsedagar innan Tomten kommer =)


Ha nu en underbar dag o unna er lite mys.. 


Puss I Pannan  ♥


   

Jag har gjort dessa två rosetter,, den första används flitigt inne på fb o jag va så dum så jag inte satte dit mitt namn direkt på den men så är de.. De är bara roligt att den används..

Vill ni så får ni gärna använda dom... Ha dom gärna under hela oktober månad.

Av Anneli Gustavsson - 7 oktober 2011 13:35


En nunna!


En nunna kliver på en buss och sätter sig bakom föraren. Hon säger till bussföraren att hon är mycket sjuk och vill uppleva sex innan hon dör. Bussföraren går med på att hjälpa henne, men nunnan förklarar att hon inte kan ha sex med någon som är gift då detta skulle vara en synd. Bussföraren det inte är några problem då han inte är gift.


Nunnan säger även att hon måste dö som oskuld, så det måste bli ”det andra hålet”.

Bussföraren godkänner även detta. Då de var enda två på bussen går de längst bak i bussen för att ordna upp det hela.


Då allt är klart, och han fortsatt att köra bussen, säger han ”Syster, jag  måste bekänna en sak. Jag är gift och har tre barn. Nunnan svarar.

”  det är okej , jag har också en sak att erkänna:


Mitt namn är Dave , och jag är på väg till en maskerad.



Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR

Gå Med I Blogstart

 BloggRegistret.se     Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />

Superblogs  bloggtopplista  bloggtopplista Bloggrank.se

 BlogRankers.com   


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards