Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Anneli Gustavsson - 14 oktober 2011 21:48


Danny sjöng Cassandra för en liten stund sen.. Jag tror att låten hette så , men jag är inte säker ?


Hur som helst så va låten helt underbar... 

Men har han inte byggt på sig lite ?

Jag har aldrig tyckt att han har sett bra ut, men de gör han ju...


Sexig som f-n är var han i alla fall =)







Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR

Gå Med I Blogstart

 BloggRegistret.se     Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />

Superblogs  bloggtopplista  bloggtopplista Bloggrank.se

 BlogRankers.com   

Av Anneli Gustavsson - 14 oktober 2011 21:22


Magen är mätt, jag känner mig nöjd med min skänkta hundring o jag njuter av ett glas vitt vin som jag fick med mig från bröllopet..

Sitter o tittar på Världens Barn o bara slappar,, ja jag hoppas att så många som möjligt skickar in en slant. 


Usch jag åt visst lite för fort känner jag nu, men de går över om några minuter =)


Jag skulle dammsugit idag men det blev inget med de. De finns ju en dag i morgon oxo,, jag måste ju ha nåt att göra då .. Jag menar, jag kan ju inte bara sitta o häcka =)

Den va nästan lite kuvlig =))


De är en tjej som sjunger nu på Världens Barn, jag vet inte vem det är men det ser ut som hon är skitnödig där hon står o uppträder... 

Ja de funkade väl bra de oxo.. 


Hmm Danny har vuxit till sig o blivit snygg i kroppen =)


Nä nu har tant fått värmeslag tror jag =)


Puss I Pannan ♥


Jooo visst ja..... Skicka in lite pengar till Världens Barn...........

Av Anneli Gustavsson - 14 oktober 2011 20:13


Jag sitter o tittar på Tillsammans för Världens barn.. De är otroligt vad folk är givmilda.. Tänk om alla dom som har riktigt mycket med pengar kunde skänka mycket mer än dom redan gör. 


Jag utmanar ALLA att skänka MINST 100 kronor till Världens Barn...


Jag har precis sms;at att jag vill skänka 100 kr. Fick nu tillbaka där det står ;

100 kr dras nu från ditt mobilkonto till insamlingen för Världens Barn. 

Radiohjälpen tackar för din gåva !


Du kan ringa in en gåva på följande telefonnummer, samtalet kostar 9.90 kr varav 8.50 går till insamlingen, ett inbetalningskort skickas hem till dig:


099 90 100 - för att skänka 100 kr
099 90 200 - -"- 200 kr
099 90 500 - -"- 500 kr
099 90 900 - -"- 900 kr


Du kan även sms:a en gåva till nr 72 999. 
Som meddelande skriver du endast något av föjande belopp: 
100, 200, 500, 900. 
Skänker du 100 kr/200 kr dras beloppet direkt från din telefon, ev. trafikavgift tillkommer. 
Skänker du 500 kr/900 kr kostar sms:et 1 kr, ev. trafikavgift tillkommer. Ett inbetalningkort skickas hem till dig.


Av Anneli Gustavsson - 14 oktober 2011 17:43


Heartsong är något djupt inom oss alla. Det är vår känsla av varför vi är här och hur vi kan hålla igång. Det är som ett syfte.


Det kan vara att leva som en mamma eller en pappa, eller en brandman eller en leverans person, eller ett barn med funktionshinder som undervisar andra om tålamod och kärlek och acceptans.


Poet, Peacemaker & Philosopher 

Mattie Stepanek


Av Anneli Gustavsson - 14 oktober 2011 17:06


Lyssna och njut ♥


Av Anneli Gustavsson - 14 oktober 2011 14:57


Vilket underbart väder det är ute o här sitter jag inne o knapprar på datorn. Men det ska jag inte göra så länge till för vi ska gå ut o gotta oss. 

Jag har suttit o läst en hemsia om en kille som var med på Oprah idag Mattie Stepanek. Tyvärr så dog han endast 13 år gammal.  Klicka på hans namn o läs om honom. 

En väldigt smart liten kille..


Nu får ni ha en underbar dag, hoppas solen skiner på er. Trevlig helg så slutar jag med några ord från Mattie.....


“Remember to play (through and) after every storm!” 

“We have, we are, a mosaic of gifts!”

Peace Is Possible!


Mattie J.T Stepanek


Av Anneli Gustavsson - 14 oktober 2011 14:17

 

Golf-set för den livs-trötta spillevinken

Utmanat ödet nog. 15 sept 22:12.

 

  • 600:-
  • Golf
  • Åstorp

Är ni lyckligt gifta, rika, berömda & framgångsrika? 
Har ni mer pengar än vad ni kan spendera?
Är er fru ung, het & vacker?
Står det en fet BMW på uppfarten och en Ferrari i garaget

Ler lyckan er i ansiktet vart ni er än vänder?

TRY THIS!

Äckligt baby-blå bääär-bag i ännu äckligare material.
Klubbor märkta 3-9 (troligtvis en rangordning i snén, den ena sneare än den andra).

P-wedge som lika gärna skickar bollfan in i skogen 140m bort - som 20cm fram.

S-wedge 56gr. - ett ypperligt redskap för yrkesmilitären - gräver ett först-klassiskt skytte-värn på 2 röda...

Lob-wedge 64gr. - ni hinner fika MED påtår innan bollen landar igen.

Putter av totalt okänt B-märke "Tour Balance" - tillverkat av någon som är blind på höger öga men inte ser något på det vänstra.

Driver, Big Bertha War Bird 10gr. - troligtvis sne eftersom den sprider bollarna som en näve ris i motvind.

Lill-spoon Nicklaur AirBear 5 - Används med STOR fördel mot BRED fairway.

Spoon 3:a som ovan - något defekt (kan rita en karta över söderåsens gk med X på ungefärlig plats där jag lagt den, jag slänger med en tub poxy-lim i köpet).

DELAS EJ! 
VILL ALDRIG MER SE EN GOLFKLUBBA!

Ovanstående set PASSAR INTE en lönnfet, svettig skåning på 181cm +100kg.

  • Tel: 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards