Mitt Nya Liv

Alla inlägg under oktober 2011

Av Anneli Gustavsson - 17 oktober 2011 13:36


Jag fick för mig att den 25;e var den här veckan men det är de ju inte.. Jag känner för varje steg jag tar att de finns något på min hö sida vid äggstocken. De behöver ju inte vara just äggstocken men de känns som de är precis där i alla fall. 

Jag har inte ont, men ibland känns de som mensvärk o de kan stråla ner i mitt hö ben.. 

Idag har jag en sån där nervösdag då jag tänker på vad det kan vara. Jag tänker inte att de inte är nåt, idag känner jag att de absolut är nåt galet.

Jaja, hoppas tiden går fort tills jag ska till gyn.


Sitter o dricker mitt mumma kaffe. Har ätit en banan oxo. 


Ikväll är de en tv-kväll i min smak..


Kl 19 Sjukhuset  på tv 3

kl 20 Ensam mamma söker  tv 3

kl 21 Mitt stora feta syrianska bröllop  tv 3 , de kan nog vara lite skoj att se.

kl 23;30  Las Vegas jailhouse  tv 4

Kl 00  Pengarna på bordet  tv 4  


Jag höll på att skämmas ihjäl förra gången när pengarna på bordet va då ett par skulle gissa icke namnet på Pippi Långstrump... 

Jag trodde nog att dom allra flesta visste vad hon heter.. Ja de va så pinsamt för jag skämdes för deras skull sådär hemskt som man kan göra ibland. Även att de är på tv;n..


Har ni inte sett de så titta på de,, de är roligt med frågor. De kommer redan kl 20 på 4;an men då har jag mitt jag ska se på 3;an.. 


Nu ska jag sätta mig o rensa ut bland mina foton. Ha en bra dag o var rädda om er o varandra.


Puss I Pannan  ♥







Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR

Gå Med I Blogstart

 BloggRegistret.se     Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />

Superblogs  bloggtopplista  bloggtopplista Bloggrank.se

 BlogRankers.com   

Av Anneli Gustavsson - 16 oktober 2011 22:15


Det är ofta som jag tänker på döden. Den där mörka, kalla ensamheten som blir när man dör.

Varför kan jag inte släppa tanken på döden för ?

Jag vill inte tänka på döden.... Kanske tänker jag lite extra på den nu sen Morfar gick bort. 

De är snart dags för begravningen o jag klarar inte av att gå. Jag vill, men samtidigt inte. 

Jag kan inte för jag mår så dåligt, ja jag vet att många gör de men jag klarar inte av de. 

Jag ska inte gå..


Varför ge oss Liv när vi ändå inte får Leva kvar ??

Vad är de för mening med det ?


Medans vi lever ska vi lära oss en massa saker som vi ska föra vidare till våra barn.. 

Vi ska lära oss  vad kärlek är o föra det vidare. 

Vi ska lära oss  att ha empati o föra det vidare.

Vi ska lära oss  att finnas till för varandra, att hjälpa varandra. 

Vi ska lära oss  att vara givmilda.

Vi ska lära oss  att alla har lika värde o föra det vidare.

Vi ska lära oss  så mycket mer som ska föras vidare men till vilken nytta ?


Livet är en enda prövning. Jag älskar utmaningar, jag älskar att kunna hjälpa andra med allt vad det innebär.

Jag mår inte bra av att vara en egoist. 


Vi är så rika som har familj, släkt o vänner att älska. Vi har våra husdjur som vi älskar o tar hand om. 

Jag älskar att få ta hand om andra, att få känna mig behövd. De gör jag inte så ofta längre nu när sonen är vuxen o har sin lilla familj.


Ju mer jag älskar någon, desto ondare gör det att förlora den jag älskar.

Vad är de för mening med att älska då ? Ska man vara "tacksam" för den tiden man fick ?

Varför får man inte behålla de här livet , sin familj, släkt o sina vänner ?


Jag är rädd att fästa mig vid nya människor pga att jag en dag inte får ha dom kvar, antingen på det ena eller det andra sättet.


VARFÖR GE OSS LIV NÄR VI INTE FÅR BEHÅLLA DET ?


VARFÖR GER MIG DÖDEN SÅDANA HEMSKA RYSNINGAR ?


VARFÖR KAN INTE JAG SOM SÅ MÅNGA ANDRA KÄNNA EN FRID I SAMMA ANDETAG SOM ORDET DÖDEN ?



Snart är det Morfars begravning, men den tänker jag hålla här hemma för mig själv.....



De va bara lite tankar från mig..


Av Anneli Gustavsson - 16 oktober 2011 21:42


En söt liten "familj"  ;o)

 

Av Anneli Gustavsson - 16 oktober 2011 21:15

Detta är IDIOTISKT........ Ta barnet ifrån båda föräldrarna för ingen vill ju ha barnet............. 


Av Anneli Gustavsson - 16 oktober 2011 20:28


Har precis sett på Gustafsson 3 tr med Robert,, fy fasen säger jag så bra han är. Undra om de är nåt han inte klarar av att göra ?

Jag skrattar så jag kiknar.. De är bra att få sig ett gott skratt ibland.


Jag trodde att det skulle bli en liten myskväll framför tv;n men tji vad jag bedrog mig..

Nu är de Time Out o sen börjar Pan Am.. Sen trodde jag att de va en "normal" film The dark night men de är ju för fasen Batman baaaaaaaaaah........ Skitfilm...


Jaja de får bli som de blir =)


Puss I Pannan  ♥







Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR

Gå Med I Blogstart

 BloggRegistret.se     Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />

Superblogs  bloggtopplista  bloggtopplista Bloggrank.se

 BlogRankers.com   


Av Anneli Gustavsson - 16 oktober 2011 18:19



I've heard there was a secret chord
That David played, and it pleased the Lord
But you don't really care for music, do you?
It goes like this
The fourth, the fifth
The minor fall, the major lift
The baffled king composing Hallelujah

Hallelujah, Hallelujah
Hallelujah, Hallelujah

Your faith was strong but you needed proof
You saw her bathing on the roof
Her beauty in the moonlight overthrew you
She tied you to a kitchen chair
She broke your throne, and she cut your hair
And from your lips she drew the Hallelujah

Hallelujah, Hallelujah
Hallelujah, Hallelujah

Baby I have been here before
I know this room, I've walked this floor
I used to live alone before I knew you.
I've seen your flag on the marble arch
Love is not a victory march
It's a cold and it's a broken Hallelujah

Hallelujah, Hallelujah
Hallelujah, Hallelujah

There was a time when you let me know
What's really going on below
But now you never show it to me, do you?
And remember when I moved in you
The holy dove was moving too
And every breath we drew was Hallelujah

Hallelujah, Hallelujah
Hallelujah, Hallelujah

Maybe there’s a God above
But all I’ve ever learned from love
Was how to shoot at someone who outdrew you
It’s not a cry you can hear at night
It’s not somebody who has seen the light
It’s a cold and it’s a broken Hallelujah

Hallelujah, Hallelujah
Hallelujah, Hallelujah

You say I took the name in vain
I don't even know the name
But if I did, well really, what's it to you?
There's a blaze of light in every word
It doesn't matter which you heard
The holy or the broken Hallelujah

Hallelujah, Hallelujah
Hallelujah, Hallelujah

I did my best, it wasn't much
I couldn't feel, so I tried to touch
I've told the truth, I didn't come to fool you
And even though it all went wrong
I'll stand before the Lord of Song
With nothing on my tongue but Hallelujah

Hallelujah, Hallelujah
Hallelujah, Hallelujah
Hallelujah, Hallelujah
Hallelujah, Hallelujah
Hallelujah, Hallelujah
Hallelujah, Hallelujah
Hallelujah, Hallelujah
Hallelujah, Hallelujah
Hallelujah 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards