Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Anneli Gustavsson - 6 oktober 2011 23:50


Jag blir galen,, nu har jag suttit o fipplat med bröllopsfilmerna i flera timmar o försökt att ladda upp dom här. 

Jag har fått dela av nån, men sen ska alla vara ungefär lika stora. MEN de vill sig inte i alla fall...........

Hur f-n ska jag göra ???


Jag orkar inte försöka mer ikväll, har fått så ont i musklerna nu så de blir sängen o Robinson.. Jag såg inte de innan för jag höll på med det som jag avslutar nu,, filmsnuttarna.


Liam hade visst svårt att somna hemma ikväll. Han hade somnat strax efter kl 22, men det gjorde inte så mycket för Nina är ledig i morgon så dom behöver inte gå upp tidigt.

De är inte konstigt att han är lite "omvänd" nu med sömnen, han har ju sovit när han har behövt de pga febern.


Det va skönt för Marcus o Nina att få hem honom, men just nu är de väldigt tyst för min del. 

De har varit helt annorlunda att ha honom den här gången,, de har varit lite mer vuxet på nåt sätt. Ja man kan alltid prata med honom, men de har varit ännu bättre nu.. 


Håll tummarna att jag får till filmsnuttarna i morgon så ni får se dom. 


Trevlig Helg, va rädda om er o varandra.

Dröm sött.


Puss I Pannan  ♥



Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR

Gå Med I Blogstart

 BloggRegistret.se   


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />




Superblogsbloggtopplista 

bloggtopplista 


Bloggrank.se




  BlogRankers.com 



Av Anneli Gustavsson - 6 oktober 2011 19:48


Nu håller jag på för fullt att fixa med filmsnuttarna från bröllopet,,, snart kommer jag att lägga ut dom. De tar bara lite tid att ladda upp dom på bloggen.


Hoppar in i duschen så länge.


Toodles  ♥


Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR

Gå Med I Blogstart

 BloggRegistret.se   


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />




Superblogsbloggtopplista 

bloggtopplista 


Bloggrank.se




  BlogRankers.com 



Av Anneli Gustavsson - 6 oktober 2011 18:00


Jag älskar kycklingfile i alla former o kvartar ... Särskilt en som jag gjorde till Sanna när hon skulle ha med sig ett recept i hemkunskapen.. Hon fick MVG  =)


Jag vet att jag har lagt ut den några gånger innan, men jag kommer inte ihåg om jag har lagt ut den på den här bloggen. 

Hoppas att ni provar den för den är så god.


 

Creame cheese vitlök

Soltorkade tomater

Vitlök

Gul lök

Kryddor efter egen smak. Jag använder citronpeppar o cayenne peppar



 

Jag delar upp kycklingfilen på mitten så man kan vika över den med gojset i..


 

Först kryddar jag filen. Jag skivar löken, vitlöken, strimlar tomaterna som jag lägger på kycklingen med några "kluttar" cream cheese,, de är rätt lagom med några tsk, men självklart gör ni efter egen smak o tycke.


 

Vik över ,, krydda även utanpå. Bryn kycklingen tills den har fått en fin färg sen lägger ni den i en ungsform.


 

Jag har även lagt strimlad lök över kycklingen. 

Låt kycklingen stå inne i 200 grader i mitten på ugnen i ca 20-25 min


 

SMAKLIG MÅLTID !

Av Anneli Gustavsson - 6 oktober 2011 17:39



Fammoo, jag hinner inte äta nu säger han o fortsätter att "muckla" med sin skägebåd (skateboard)



Av Anneli Gustavsson - 6 oktober 2011 16:10


Har suttit o bara tittat runt i rummet, ja inte med hela huvet utan bara ögonen som letar efter ljud. 

Så där som man ibland kan göra när man väntar på att någon ska säga nåt, eller att någon kommer fram o börjar prata. 


Men det är så tyst.......


De kommer inga små ljud nu,,, ja inga större ljud heller för nu har trollet åkt hem till sin mamma o pappa... 

Liam har så gott som varit feberfri idag så han har inte behövt ta någon alvedon.. När han får feber så sker de fort o den blir hög, men de är ju så med barn.

Marcus va precis likadan när han va lite.


Den här veckan som Liam har varit här har varit otrolig, jag har njutit för fullt. Tänk att man kan få ut så mycket av en liten 3-åring... 

Den enda som inte har njutit är ju Teddy, men han njuter desto mer nu när de är lugnt =)

De är inte lätt att vara en gammal hund när Liam o fammoo kommer ihop för då är de mycket bus o gos.. Ja dom här dagarna har vi inte busat nåt speciellt, de va lite i morse dom han fick spelet o hoppade på mig =)


Jag ska strax göra en stor bytta med sallad, sen ska jag äta lite o sen blir de filmsnuttarna o bloggen som blir prio 1...........


Liam fammoo älskar dig ♥


Puss I Pannan ♥



Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR

Gå Med I Blogstart

 BloggRegistret.se   


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />




Superblogsbloggtopplista 

bloggtopplista 


Bloggrank.se




  BlogRankers.com 



Av Anneli Gustavsson - 6 oktober 2011 11:24


Diabetes sköterskan ringde hit o sa att de va dags att kolla upp mitt socker, jag har i flera år legat i ingemansland.. Så nu hoppas jag att de ligger bättre till. 


Liam är piggare idag, så nu är de lite mer liv i luckan.. Dom här dagarna som han har varit hos mig har varit underbara. 

Tiden har gått alldeles för fort, men han kommer till mig snart igen =)))


Jag har sovit ganska gott inatt, jag har vaknat ett par gånger o snurrat till de men sen har jag somnat om igen. Liam har sovit hela natten. Han drömde om Teddy inatt ,, antagligen så skällde han på honom för han sa - Nej Teddy.. 

Jag vaknade en gång av att jag fick en spark av Liam på axeln så han som en elvisp den lille skiten. 

Så fort jag säger skitunge till honom när vi busar så säger han - skitunge fammoo..


Oj nu kommer han med kaffe till mig så nu hinner jag inte skriva mer.. Oj jag skulle visst få oboy oxo.. Vilken tur jag har...........


Ha en bra dag.. Senare idag kommer jag att svara på kommentarerna o förhoppningsvis få ut lite filmer från bröllopet... 


Puss I Pannan ♥

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards