Mitt Nya Liv

Alla inlägg under november 2011

Av Anneli Gustavsson - 23 november 2011 15:25


Ja då ringde jag idag igen till bröstmottagningen för att tjata lite. De va samma ssk;a som jag pratade med sist, men idag va hon inte lika tyken ..


Hon sa att jag kunde få en tid till en läkare redan i morgon men då skulle jag få komma tillbaka 2 ggr till. Men medans vi satt o pratade så sa en annan ssk;a att de hade gått ut en tid till mig idag så jag kommer att få den snart.


De är en tid den 5 dec kl 13 o då är de med allt så jag slipper komma tillbaka. Läkare, rtg, läkare igen mm ...  Nu kan jag slappna av lite för nu slipper jag vänta hur länge som helst på en tid. 


Har letat reda på min spik matta o spik kudde så de ska jag lägga mig på sen o se om värken bli mindre. Jag har ganska ont..

Jag tror att jag måste kontakta min läkare på vc för jag har fått mycket ondare i lederna o de känns inte bra. De känns som att nåt är på gång.


Ska snart ut lite med Teddy sen ska jag försöka dammsuga lite så får de räcka i några dagar i alla fall.


Ha en bra dag va rädda om er o varandra.


Puss I Pannan  ♥


 

Av Anneli Gustavsson - 22 november 2011 23:40


Hur kan man säga så mycket UTAN att få nåt vettigt sagt ???


Ja de undrar jag varenda gång jag har pratat med Anita.... Hon börjar prata om en sak men innan hon har pratat klart så börjar hon på nästa o så kan hon hålla på tills hon har 10 olika "bollar"  i luften så jag fattar Inget. Absolut Inget.


Jag sa till henne att de ska bli skönt när hon blir åderförkalkad för då kan jag dra en vit lögn o säga till henne att gå o lägga sig för vi har redan pratat i 2 timmar redan =))))

Då slipper jag allt tjatande hahahaha.


Nu pratar hon om julen i olika länder.. Nu är vi i Brazilien o Sverige hur julen skiljer sig =)

Jaja, nu är hon i Florida o jag sitter bara o säger ja,, jaaaa jahaaa.  Hon fortsätter att tjata så jag skriver väl mitt god natt inlägg =)


Har fyllt upp så vi har vatten under dagen, de går ju åt lite.. Ny duschad är jag oxo o de är så skönt. Så nu blir de alldeles strax en ronda med John Blund.. 


Dröm sött go vänner, va rädda om er o varandra. 


Puss I Pannan  ♥

Av Anneli Gustavsson - 22 november 2011 23:14


 



BAKGRUNDER TILL DIN BLOGG ?

Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK  BLOGG RIKET   PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR   Gå Med I Blogstart



 BloggRegistret.se     Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />


Superblogs  bloggtopplista  bloggtopplista Bloggrank.se


 BlogRankers.com   PersonligtPersonligt bloggar

Av Anneli Gustavsson - 22 november 2011 21:05



På den här bilden finns de en katt.. Kan Ni hitta vart katten finns någonstans ?

Om ni hittar den så får ni gärna lägga ut bilden på eran blogg o se om andra oxo hittar katten.

( om ni vill , dock inget tvång såklart )


 

Av Anneli Gustavsson - 22 november 2011 19:59


Om 1 timme är de Svenskars hemliga liv. Ni missar väl inte detta program. Jag tycker att de är intressant att se hur andra lever sitt liv o vad dom prioriterar..

Jane Timglad with the big boobies and big lips =)

De är inte ens snyggt med så stora bröst....

OM jag hade pengar skulle jag utsätta mig för en massa skönhetsoperationer då ? 

NÄ de skulle jag inte. 

Jag är inte helt NO NO mot operationerna om man mår dåligt av vissa orsaker. Ja de ska bli kul att se vad de handlar om..


Nu ska jag passa på att hoppa in i duschen , sen ska jag hälla upp en massa vatten för i morgon stänger dom av vattnet här hela dan.. Trist..... Men de är bara för att vi ska få bättre dricksvatten. De har varit rena skiten sen flera år tillbaka då vi fick vattnet inifrån stan. De va så gott när vi hade vattnet här från Taberg =)



Svenskars hemliga liv 
22:00 - 23:00 



Svensk dokumentärserie från 2011. Att klippa håret är en fåfäng handling. De som följer modevärldens dekret styrs också av sitt uppmärksamhetsbehov. För Andreas Björkman, Jane Timglas samt Mia och Anders Lundberg behövs det dock lite mer för att de ska bli nöjda med sina kroppar. Knotiga implantat i armarna, skönhetsoperationer eller stenhårt pumpade muskler är mer deras melodi. För dem är kroppen ett redskap som underkastas deras estetiskt avancerade idéer.

Av Anneli Gustavsson - 22 november 2011 17:55


Dom sista dagarna har jag legat ganska mycket för jag har så ont av min förbenade värk. Jag låg i sängen i dag oxo när de knackade på dörren. 

Jag tassade upp o tittade i "ögat" o får se 2 damer som jag känner väldigt väl, men det kopplade inte riktigt förrns jag öppnade dörren o såg dom stå där.


Den ena är min släkting o den andra är en släkt i släkt... Dom är med i Månsarps kyrka så varje år går dom o delar ut lite julblommor till olika människor... Där kommer jag oxo in.. Jag har fått blommor i flera år o jag vet nog inte riktigt varför jag får de ?

De kanske är för jag är ensam som många av dom andra som får en blomma. Ja, jag vet inte o jag glömmer att fråga varje gång.. Jag menar, jag är ju inte aktiv i kyrkan heller.....

Jag vet inte ens hur många blommor dom delar ut heller. Men de är ju inte till alla i Taberg. 


Hur som helst så blir jag jätteglad för blomman jag får, o den är alltid så fin o burrig =) 


TACK Månsarps Församling för den fina julblomman ♥


   

Av Anneli Gustavsson - 22 november 2011 16:05


Jag är ute o går lite med Teddy när mobilen ringer.


Jag svarar som jag oftast brukar med ett Hallåååå  =)


Ica - Jag söker Anneli Gustavsson 

Jag - Jaha, ja de är ju jag de
Ica - Ja va bra. Jo de är ju så att du är kund hos oss

Jag - Nähä är jag de ,,, jo de är jag ju =)

Ica - Jo jag ringer för att kolla om du bara samlar poäng eller om du utnyttjar banken oxo ?

Jag - Eh,,, men om du ringer i uppdrag av Ica så borde du ju veta detta .

Ica - Nä jag ser tyvärr inte de.

Jag - Ok, varför undrar du de då ?

Ica - Jo för om de är så att du inte använder dig av "banken" så har vi ett erbjudande här på en försäkring som man kan teckna.  Har du någon ?

Jag - Ja de har jag

Ica - Ok men hur länge har du haft den ?

Jag - Sen jag flyttade hemifrån  ( de vet ju inte han när de va hahaha )

Ica - Ok, tycker du att den funkar bra ?

Jag - Ja de gör den säkert, jag betalar in den som jag ska men jag har inte behövt använda mig av den.


Klick , så fick jag tutningar i örat o han la på.


Dom är la goa dom gubbarna va =)))    De va ju proffsigt gjort av honom. Jag kollade upp nr han ringde ifrån o de va i uppdrag av Ica Banken.... Dåligt dåligt.


Även om samtalet bröts, så skulle han ringt upp igen för de va en så viktig "fråga" ang en försäkring....


Puss I Pannan  ♥

Av Anneli Gustavsson - 21 november 2011 23:32


Ja försök att få tid dit om ni kan. De är inte det lättaste. 

Jag ringde innan i dag för att kolla hur långt dom hade kommit med min remiss. De va inget roligt att höra. 


Dom tar bara emot på måndagar på fm. O dom tar bara 12 patienter / måndag. De kan vara så att jag minns fel , men antalet pat ligger omkring där.


Jag får vara glad OM jag får en tid detta året för en undersökning av min knöl........... Jaaaa vad glad jag blir.

Va jag inte nervös innan så kan jag lova att jag är de nu när jag måste vänta så länge. 

Ssk;an sa att dom ska försöka få till lite kvällstider men då måste ju alla läkare mm kunna ställa upp oxo. Så de blir ett pusslande o de kommer att kosta landstinget mycket mer iom att de blir frågan om kvällar...


Knölen är inte stor på mig, den är som en ärta ungefär. Men man vet ju aldrig. 


Jag sa till ssk;an att jag tyckte de va dåligt att dom inte kunde "beta" av listan lite fortare , att de är inte klokt att de ska vara såna köer när det kan gälla något som är så viktigt.

Hon menade på att jag inte va ensam om att känna så eller vara rädd. Men de va som jag sa till henne att det lugnar inte mig att andra oxo är oroliga.


Nä, landstinget suger många gånger.. De borde inte få gå till på detta sättet.


I morgon måste jag försöka komma ihåg att ringa till dietisten oxo så remissen inte går tillbaka. Men jag har december på mig.. 

De va nåt mer jag skulle göra, men de kommer jag inte ihåg.. 


Nä nu måste jag ringa till mamma, hon har inte kommit hem än från tjejkvällen.. Hon ska inte vara ute o ränna så här sent,, gamla tanten =)

Nä då, jag tycker inte om att hon går själv ute nu när de är kolsvart ... Ska se vart hon är nånstans =)


Puss I Pannan  ♥


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards