Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 27 november 2011

Av Anneli Gustavsson - 27 november 2011 22:27


Tänk om de hade varit så enkelt så att man kunde blåsa bort värken,,, precis som man gör med barn som har slagit sig... 

Då hade jag bara behövt gå ut o ställa mig en stund så hade värken flygit o farit lång väg i den här stormen =)

De är otroligt vad de blåser ute. Teddy höll på att trilla omkull när han skulle kissa innan stackars liten.



 

Av Anneli Gustavsson - 27 november 2011 22:09


Ja precis. Jag pratade om laxen o ben innan.. O jag ropade hej o hå vad gott de är alldeles för tidigt.. Jag hade några tuggor kvar när jag fick NÅGOT äckligt i munnen...........


Gissa vad de va för nåt ?


Jo ett stoooooooort jävla ben !!!


 

Av Anneli Gustavsson - 27 november 2011 21:30


Som ni vet skulle ju sonen m familj kommit hit men jag klarade inte av de. Jag hade plockat fram så jag skulle bjuda på Lax för första gången ever. 

Jag har inte ens tillagat de , jag har bara smakat de när jag har blivit bjuden på de. Men jag har inte tyckt om de. 


Nu är de så att jag har BESTÄMT mig för att lära mig att äta lax vare sig de är gott eller inte. Kanske håller jag på att bli  vuxen =))

Hur som helst så hade jag ju tagit fram laxen så jag måste tillaga de så de inte ska bli förstört. Jag kryddade med lite citronpeppar sen skivade jag citroner o la på. 

Ja la dom i folie som en liten "bag" så de skulle "kokas" lite i ugnen.. Jag frös in alla utom 2 så nu har jag ätit lax... JAG har ätit Lax............... Tadaaaam.. Inte illa.


Jag fick äta laxen för sig o salladen för sig för jag måste gå igenom laxen noga så jag inte hittar några ben.. Oj oj om jag skulle hitta ben då skulle jag nästan kräkas.. De är de värsta jag vet att få nåt i munnen som INTE ska vara där. Därför åt jag laxen för sig o de gick ganska bra.

Jag tog o kryddade lite extra + att jag tog lite av min dressing på . Så de gjorde verkligen sitt. Teddy åt oxo o smaskade i sig.


Undra om jag blir något smartare nu =)


Nu börjar en idiot på resa... Toodles ♥


   


Av Anneli Gustavsson - 27 november 2011 18:45



Idag vart vi ,, jag o syrrans familj bjudna på middag in till mamma. De blev söndagsstek med potatis, smörbrynta morots slantar, blomkål, mor annas gurka, körsbärs tomater, sås o julmust.. 

Jag tog allt utan sås, morötterna för dom va lite väl "smöriga" + att jag drack ett glas julmust. 

Till efterrätt blev de pannacotta med blåbär på o de åt jag oxo en stoooooor skål =)

Det va så gott alltihop, så jättegott. 


Har ni märkt att de blåser storm =)

Jag tycker att de är lite mysigt att lyssna på regnet när man ska sova, de är så rogivande.


Har även betalat in räkningarna så jag får bo här en månad till, skönt skönt.

Varför får man nästan ångest innan allt är inbetalt ? 

Ja de är väl för att man vet att man inte har så mycket pengar när allt är betalt o klart.


Ryggen är lite bättre än i går men nu har jag ont i hela kroppen bara för att jag har gått så snett

för att jag inte har klarat att gå rakt, men de blir nog snart bra de oxo.


Har ni sett en Idiot på resa på tv1 ?

De kommer ikväll igen o jag bara älskar honom, har ni inget att göra så titta på de.

En idiot på resa 
21:30 - 22:15


Ha en trevlig kväll


Puss I Pannan  ♥ 



 

Av Anneli Gustavsson - 27 november 2011 00:15





Närxförstaxljusetxbrinner


stårxjulensxdörrxxglänt


ochxallaxmänniskorxglädjas


attxfiraxxadvent...



 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards