Mitt Nya Liv

Alla inlägg under november 2011

Av Anneli Gustavsson - 27 november 2011 00:15





Närxförstaxljusetxbrinner


stårxjulensxdörrxxglänt


ochxallaxmänniskorxglädjas


attxfiraxxadvent...



 

Av Anneli Gustavsson - 26 november 2011 15:26


Ja inte på någon annan än mig själv..

Jag hade sett fram emot den här dagen så blir de bara  S K I T.....


Inte nog med att jag gör min familj besviken, jag gör även mig själv besviken med detta dravel hit o dit. Men jag kan ju säga en sak.. Att jag hade hellre haft dom här än att ligga i sängen, eller gå omkring o stappla som en gammal tant.


Jag önskar så att jag hade min gamla säng nu så jag kunde "forma" den efter värken. O även min rullator, men de är en skruv som har försvunnit.


Är bara så lessen.....................




När man försöker så mycket av hela sitt hjärta så faller man fortare än fortast o de gör fruktansvärt ont.




Av Anneli Gustavsson - 26 november 2011 00:06


Jag är lessen  men jag klarar inte av att sitta nåt vid datorn, så jag tar kommentarerna o besöker er senare i kväll. Jag måste lägga mig o försöka få bort den här förbannade värken.


Dröm sött o ha en underbar Lördag.


Puss I Pannan  ♥



ps........... kan ni finna 8 fel ?


 

Av Anneli Gustavsson - 25 november 2011 22:32


Nu har jag fått fint till advent. Jag fick hjälp av mamma att sätta upp gardinerna tills dom kommer imorgon.

Tack tack ♥♥♥


Sen ska de ju fram lite mer saker , men de är ingen panik med nu.


Ska alldeles strax hoppa in i duschen o där ska jag stå länge länge o försöka skölja bort de onda i ryggen. Sen får de nog bli sängen så jag klarar mig i morgon när de blir bus med Liam the hurricane ...


 


De fick bli en liten julgran i hallen, lite lagom söt. De trädet är inte de vackraste

men jag vet inte riktigt vad jag ska ha där än.

 

Är inte riktigt nöjd med detta fönstret än, de ska till något mer. Nåt juligt.

De hinns med oxo..

 


Självklart ska ju inte tavlorna stå på golvet, men jag har inte bestämt mig än om jag vill ha dom där.

Golvlampan ska inte heller vara där, jag ställde den där för jag trodde att jag skulle sätta igång mitt virkande =)

 

Mina nya gardiner o stjärnan i fönstret. Jag har aldrig haft så här fina julgardiner. Jag är så nöjd med dom.


Så ser de ut hos mig nu. Som sagt va så ska de bli lite mer juligt vartefter.


Knäckebröden är bakade, jag tycker att dom smakar alldeles för mycket mjöl. Men det tyckte inte mamma, hon tyckte att dom va goda så de är dom säkert.


Ha en mysig kväll. Va rädda om er o varandra. 

Glöm inte att släcka ut era ljus...


Puss I Pannan  ♥

Av Anneli Gustavsson - 25 november 2011 20:01


Ja fy fasen, jag har varit ganska duktig ändå måste jag säga. Jag valde att inte lägga mig ner o tycka synd om mig själv för de har jag kunnat göra även att jag har städat o plockat =)))


Med lite stön o stånk har de gått rätt så bra ändå o jag är snart klar med mitt. Just nu håller jag på att baka mitt knäckebröd igen, ja jag har väl kommit in i en period där jag bara Måste ha dom... Hellre de än godis =)


Ska ta de lite lugnare sen för jag måste ha en bra rygg tills i morgon. Jag har inte tid att ha den här värken för Marcus, Nina o Liam kommer på middag o sen ska trollet stanna kvar hos sin fammoo =)

Mmm då förstår ni hur viktigt de är för mig med morgondagen alltså ...


Plåt nr 2 står i ugnen , men jag får nog ställa in den första en liten stund till tror jag. Jag får se om en liten stund.. Tror att jag ska ta mig ett glas vin ikväll.. Jaa de blir de nog ,, de är så gott de vinet så jag ska beställa mer =))


Undra om jag har fått så här ont i ryggen för att jag har legat på min spikmatta i 2 kvällar nu ? Jag hade inte ont i ryggen innan , ja jag hoppar den ikväll i alla fall. 

Marcus fick ont i skallen när han låg på den så den sätter igång "flödet" .. 


Kommer o hälsar på er lite senare, nu ska jag fortsätta.


Ha en trevlig kväll o mys på för fullt.


Puss I Pannan  ♥



BAKGRUNDER TILL DIN BLOGG ?

Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK  BLOGG RIKET   PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR   Gå Med I Blogstart



 BloggRegistret.se     Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />


Superblogs  bloggtopplista  bloggtopplista Bloggrank.se


 BlogRankers.com   PersonligtPersonligt bloggar

Av Anneli Gustavsson - 25 november 2011 16:00


Jag vill bara skrika rakt ut, men de kommer inte att hjälpa mig ändå. Är så trött på min värk nu så jag känner för att bara lägga mig ner o sova bort allt o vakna när de har lättat o blivit en normal värk igen.


Jag har så ont i ryggen idag så jag klarar knappt att städa mitt hem. Ja de är inget ovanligt jag har de jobbigt när jag städar. 

Men när de sätter sig i ryggslutet så orkar jag inte hålla upp mig för jag måste hålla ryggen helt rak , de är då de gör som minst ont.


Nog om de. Jag har städat mitt sovrum o de känns skönt.  Nu har jag tagit en paus o dricker lite kaffe, ska snart ta en liten svängom med dammsugaren igen. Lite i taget så går de bra.


Har pratat med sonen oxo, han va på väg hem från Ullared.. Han är GALEN i Ullared. Han älskar att gå där. Jag måste oxo försöka ta mig dit nån gång. 


Nu ut med doggen o sen fortsätta mitt.


Ha en trevlig helg go vänner.


Puss I Pannan  ♥


Av Anneli Gustavsson - 24 november 2011 23:45


Min stjärna i köket har gått sönder.. Ja julstaken alltså så mamma ska se om hon hittar en till mig inne i stan i morgon när hon ska dit.

Jag vill köpa nya, men jag hade inte tänkt göra de förrns nästa år. 


Nu har jag o Teddy myst med lite marie kex,, de är mumma de. Han är precis tokig i kvälls kexandet. 


Dags att hoppa i säng o försöka sova några timmar. Ska lägga mig på mina spikar först, de är skönt. 

Dröm söta drömmar, va rädda om er o varandra. 


Puss I Pannan  ♥



Love this


Av Anneli Gustavsson - 24 november 2011 22:49






BAKGRUNDER TILL DIN BLOGG ?

Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK  BLOGG RIKET   PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR   Gå Med I Blogstart



 BloggRegistret.se     Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />


Superblogs  bloggtopplista  bloggtopplista Bloggrank.se


 BlogRankers.com   PersonligtPersonligt bloggar

     

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards