Mitt Nya Liv

Direktlänk till inlägg 22 november 2011

DÅLIG Stil Ica Banken ..

Av Anneli Gustavsson - 22 november 2011 16:05


Jag är ute o går lite med Teddy när mobilen ringer.


Jag svarar som jag oftast brukar med ett Hallåååå  =)


Ica - Jag söker Anneli Gustavsson 

Jag - Jaha, ja de är ju jag de
Ica - Ja va bra. Jo de är ju så att du är kund hos oss

Jag - Nähä är jag de ,,, jo de är jag ju =)

Ica - Jo jag ringer för att kolla om du bara samlar poäng eller om du utnyttjar banken oxo ?

Jag - Eh,,, men om du ringer i uppdrag av Ica så borde du ju veta detta .

Ica - Nä jag ser tyvärr inte de.

Jag - Ok, varför undrar du de då ?

Ica - Jo för om de är så att du inte använder dig av "banken" så har vi ett erbjudande här på en försäkring som man kan teckna.  Har du någon ?

Jag - Ja de har jag

Ica - Ok men hur länge har du haft den ?

Jag - Sen jag flyttade hemifrån  ( de vet ju inte han när de va hahaha )

Ica - Ok, tycker du att den funkar bra ?

Jag - Ja de gör den säkert, jag betalar in den som jag ska men jag har inte behövt använda mig av den.


Klick , så fick jag tutningar i örat o han la på.


Dom är la goa dom gubbarna va =)))    De va ju proffsigt gjort av honom. Jag kollade upp nr han ringde ifrån o de va i uppdrag av Ica Banken.... Dåligt dåligt.


Även om samtalet bröts, så skulle han ringt upp igen för de va en så viktig "fråga" ang en försäkring....


Puss I Pannan  ♥

 
 
Sussie

Sussie

22 november 2011 16:55

Så dana de är!
Jag avskyr telefonförsäljare! Jag svarar inte när de ringer hihi!
Jag blir så trött på dom!
Men att slänga på luren sådär var ju kanske inte det trevligaste han kunde göra

Kramar!

http://sussisviktblogg.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

22 november 2011 19:00

Ja en del är inte kloka. Men ibland tycker jag om att driva lite med dom =)
Sköter dom sig inte så säger jag hej o lägger på =)

Kram kram ♥

 
Geddfish

Geddfish

22 november 2011 19:26

Telefonförsäljare har blivit så fräcka, dom vet att dom flesta är med i NIX, men dom utnyttjar att man är med i vissa banker, klubbar, abonnemang osv.
Dessutom frågar dom aldrig om man har tid - dom räknar med att man är ständigt uppkopplad - och har headset..... grrrrr. Jag blir oxå lite avig om dom inte sköter sig.
Kram! ♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

Anneli Gustavsson

22 november 2011 19:32

Ja de har dom o därför har jag oxo blivit de. Jag älskar att driva med dom. Ibland blir jag lite arg men de går över när jag har lagt på =)

Dom brukar fråga om man har tid, de gjorde även den här idag då svarade jag att de berodde på hur han skötte sig =)

Kram kram ♥

 
Helena

Helena

22 november 2011 19:27

Han skulle verkligen ringt upp igen..även om du inte vill prata med honom..haha
Dåligt stil
men han kanske kände på sig att du skulle lägga på,,haha
kramizar

http://hea71.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

22 november 2011 19:31

Hahaha ja man vet ju inte hur han tänkte där =)
Men nog tycker jag att han borde ringt upp igen.. Ja jag bryr mig inte hahaha..

Kram kram ♥

 
Tjocka Tanten

Tjocka Tanten

22 november 2011 21:55

Hehe... igår fick samtal fårn de med oranga kuvertet... de ringer på mobilen, synd man inte kan nixa den. Jag sa jag sitter på jobbet kan inte prata nu... de ringde idag igen men jag svarade inte utan klickade ner det... vill inte ha med dem att göra sen den oförskämda tjejen ringde...
Krameli Kram

http://tjockatanten.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

22 november 2011 22:46

Fick du de igen =)
Ja du de är synd att man inte kan använda nix med mobilen.

Du får säga till dom att du inte vill prata med dom. De gör jag =)))

Nä dom kan vara så jobbiga. Så då får man allt bita ifrån.

Kram kram ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Gustavsson - Tisdag 16 april 20:45


      Som veterinär kallades jag in för att undersöka en 13-årig hund som hette Batuta.Familjen förväntade sig ett mirakel.Jag undersökte Batuta och upptäckte att han hade cancer och skulle dö av detta och att det inte fanns något att göra för...

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 11 april 20:45

    Den här bilden följer mig i graven. Den har jag tatuerat in på min arm =)       I dag har det varit en jobbig dag, det är det alltid den här dagen. I dag är det 9 år sen du somnade in o jag ser allt framför mig än, vilket är jobbigt....

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 4 april 21:00

  Det är så mycket att hålla reda på när man är hemma o är sjuk. Inte nog med att jag har min fibro o allt annat.. Jag går ju o bryter tån,, ja för ca 2 år sen.. Sen halkade jag ju 22a dec 23 o slog i rejält.    Men nu så har jag pratat med Fol...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 21:02


      Ja nu tjejer får vi ta fram rakhyvlarna, epilatorerna mm o se   till så att vi har lena o sexiga ben =)          ...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 20:35

  I dag har det varit skönt väder, härligt att klä sig lite lättare. I dag skulle jag även gå hem till Rohde o plocka med mig lite kläder o lite annat smått o gott.   Det är så att hon har kommit till ett korttidsboende för hon har varit sjuk. ...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards