Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 2 november 2011

Av Anneli Gustavsson - 2 november 2011 23:22


Hade fötterna på FEL pedal !!!


Det är inte klokt.. Skamligt.


Av Anneli Gustavsson - 2 november 2011 22:13

 



BAKGRUNDER TILL DIN BLOGG ?

Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK  BLOGG RIKET   PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR   Gå Med I Blogstart



 BloggRegistret.se     Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />


Superblogs  bloggtopplista  bloggtopplista Bloggrank.se


 BlogRankers.com   Personligt bloggar

Av Anneli Gustavsson - 2 november 2011 21:43


Ni som bloggar här inne på den här portalen, har NI svårt att ladda upp era filmer ??


OM ni har de,, har ni mailat till "admin" o bett om hjälp ??


Jag har mailat x-antal gånger men jag får inget svar o jag börjar tröttna nu. 


Har hållit på hela jävla dan med att ladda upp lite små"snuttar" men har bara lyckats att få upp en film, som

jag då måste dela av o göra den i två delar.. Ändå funkar de inte.

Del nr 2 får jag bara inte upp o den är Inte stor på något sätt.


Fan så trött jag blir............


Av Anneli Gustavsson - 2 november 2011 18:29



En flicka kom skuttandes hem från skolan en dag.
“Mamma, mamma” tjoade hon “vi räknade i skolan idag, och alla de andra kunde bara räkna till 4, men jag räknade till 10 jag. Skall du höra? 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10!”
“Vad duktig du är”, svarade mamman.
“Det är för att jag är blond”, sade flickan stolt.
“Ja, det är för att du är blond”, svarade modern.
... Nästa dag kom flickan tjoandes hem från skolan.
“Mamma, mamma, idag läste vi alfabetet och alla de andra barnen kunde bara säga till D, men jag kunde ända till G jag! Vill du höra? A, B, C, D, E, F, G!”
“Du är så duktig”, sade modern leende.
“Det är för att jag är blond”, sade flickan.
“Ja, det är för att du är blond”, svarade modern moderligt.
Dagen därpå kom flickan hoppandes hem från skolan.
“Mamma, mamma, när vi duschade efter jympan idag såg jag att alla flickorna hade platta bröst, men jag har de här jag!” hojtade flickan, drog upp tröjan och visade ett par väl utvecklade 36C.
“Du är så duktig min lilla vän”, sade mamman.
“Det är för att jag är blond”, sade flickan.
“Nej”, sade mamman, “det är för att du är 24 år.......



BAKGRUNDER TILL DIN BLOGG ?

Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK  BLOGG RIKET   PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR   Gå Med I Blogstart



 BloggRegistret.se     Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />


Superblogs  bloggtopplista  bloggtopplista Bloggrank.se


 BlogRankers.com   Personligt bloggar

Av Anneli Gustavsson - 2 november 2011 11:26


Jag hade mått dåligt länge så jag fick en tid till ett sjukhus.  Jag fick ta bussen dit för de gick inte att köra med bil. Jag kom i alla fall fram till sjukhuset o jag letade mig till rätt avd. De såg annorlunda ut mot vårat sjukhus här hemma, men de gick ganska bra ändå att hitta rätt.


När jag kommer in på avd så va de så stökigt, sängarna stod obäddade o smutsiga. En sköterska sa till mig att lägga mig på en nyss avänd bädd men jag vägrade. Jag sa till henne att hon får städa av sängarna först. 

Jag fick till slut en ren säng o där fick jag snällt lägga mig. Jag visste inte hur undersökningen skulle gå till o jag ville inte veta så mycket heller för jag var livrädd. 


De kommer in en så snygg sköterska, ja en manlig såklart o han pratade lugnande med mig. Han frågade om jag ville veta hur de skulle gå till osv, men jag ville inget veta förrns läkaren kom. 

När jag ligger i sängen tar han prover på mig o sen lutar han sig över mig för att "låsa" fast mig. Men jag trodde att han sträckte sig efter något på mitt bord som stod jämte mig.


Rätt som de är känner jag hur en nål körs in mitt på huvet o de gör så ont så jag skriker rakt ut. De var ju därför som sköterskan var tvungen att "hålla" fast mig så läkaren inte skulle komma fel..

På den undersökningen skulle jag få reda på mycket.

Själva undersökningen gick väldigt fort, de va "bara" två nålar som skulle in i skallen för att ta prover sen var de klart.


Jag fick svar direkt o de var inga roliga svar. 

Läkaren sa till mig att jag hade väldigt dåliga kärl i hela kroppen o att de inte fanns mycket att göra åt de.


Jag förstod inte vad han menade. Skulle jag kunna leva med detta eller skulle jag dö ?

Han pratade runt de hela tiden, de var precis som han var rädd för att ge mig svaren.   Han avslöjade till slut att jag skulle dö av detta en dag. 


Jag blev chockad, lessen o jag visste inte mycket mer sen efter de han sa.


Hur jag kom hem har jag ingen aning om...


När jag kom hem så hade syrran världens fest hemma o hon o alla som var där va så fulla.. Syrran var ganska ung, medans jag hade min riktiga ålder.. Hur som helst, dom hade vänt upp o ner på hela lägenheten. Av nån konstig anledning så bodde vi hemma igen  i C-huset..

Mamma jobbade som tur var så dom skulle hinna städa upp tills hon slutade.


Jag gick ut för jag ville skingra mina tankar, jag gick runt o runt. Helt plötsligt så kommer min kusin Jessica o vi pratar men hon vill inte lyssna på vad läkaren hade sagt. Varför vet jag inte.

Vi fortsatte att gå runt o runt. 


En av grannarna i C-huset kommer gåendes, mannen är flirtigt glad medans frun bara vill in så hon drar med sig honom så gott hon kan. 

Han stannar kvar ute o pratar med mig, han frågar hur jag mår för han ser att jag är lessen. Han böjer sig då fram o pussar mig rätt på munnen. Frugan ser detta från sitt fönster o hon blir förbannad. Jag puttade undan honom o frågade varför han gjorde så ?

Till svar fick jag att han alltid har velat kyssa mig men inte vågat. Jag fick så mycket skit av hans fru, o visst kan jag förstå de men det va ju ändå inte jag som gjorde något fel. 

Jag råkade bara sitta i vägen för honom.

Han åkte in med huvet före =)


Jag går upp i lägenheten o säger till att dom får städa upp för snart kommer mamma hem från jobbet o då måste hon sova, o de ska vara se ut precis som när hon lämnade hemmet kvällen innan. 


Mamma kom hem o fick se detta, ja de va ganska så städat men hon blev inte glad. Hon frågade mig hur de hade gått hos läkaren o jag sa som de var............


Jag vaknade upp av att Teddy väckte mig o ville gå ut. TACK O LOV ATT DE BARA VAR EN DRÖM......

Jag ska Inte dö,,,, i alla fall inte pga dåliga kärl.......

Men jag kan lova att den undersökningen med nålarna i huvet gjorde förbannat ont.


Gör ett exta inlägg här för jag glömde säga att när jag var hos läkaren så hade jag en klocka på mig, den va jättefin. När jag gick förbi deras taklampa så drogs den till min klocka. Jag försökte komma loss men fick be om hjälp. Lampan ville inte släppa min klocka, de var magneterna i lampan som drogs till min klocka =)

Ha en bra dag, va rädda om er o varandra.


Puss I Pannan  ♥




BAKGRUNDER TILL DIN BLOGG ?

Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK  BLOGG RIKET   PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR   Gå Med I Blogstart



 BloggRegistret.se     Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />


Superblogs  bloggtopplista  bloggtopplista Bloggrank.se


 BlogRankers.com   Personligt bloggar

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards