Mitt Nya Liv

Alla inlägg under november 2011

Av Anneli Gustavsson - 18 november 2011 23:35



"Det bästa man kan spara till ålderdomen är sig själv."
Karl Gerhard
 

BAKGRUNDER TILL DIN BLOGG ?

Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK  BLOGG RIKET   PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR   Gå Med I Blogstart



 BloggRegistret.se     Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />


Superblogs  bloggtopplista  bloggtopplista Bloggrank.se


 BlogRankers.com   PersonligtPersonligt bloggar

Av Anneli Gustavsson - 18 november 2011 23:18


Ja vilken tur att jag bakade lite knäckebröd, nu har jag så jag kan gotta mig i helgen.


Satt lite o lekte med bilder, jag hade inget att göra när jag pratade med Anita. De är ju hon som tjatar hela tiden o jag lyssnar inte mer än att jag behöver säga ,,, mmmm ,,, ja,,, nej,, aaaa,,, osv.


Knäckebröds baket hittar du HÄR om du känner för att baka..


Har ni sett filmen Vad kvinnor vill ha ?  Om ni inte har gjort de så passa på att titta på den. Den är på tv 4 kl 00. De är bla Mel Gibson & Helen Hunt, båda är mycket bra skådespelare. O Gibson är ju ganska sexig.. 



Puss I Pannan ♥




Av Anneli Gustavsson - 18 november 2011 19:01


Jag har bakat mina goa knäckebröd igen... Ja jag ville ha lite gott i helgen, mer än bara mina frukter som jag älskar..


Fick ta en imigran för en stund sen,, vill verkligen inte ha migrän. Håller på att dricka en massa gott kallt vatten. Ska ta ett hopp o skutt in i duschen när plåten är färdigbakad. 


En plåt kvar sen blir de nog tv;n som gäller. Tänk om de kunde vara nåt bra på den ...



Sometimes the answer doesn't lie in the words, but in the silence.



Av Anneli Gustavsson - 18 november 2011 16:09


Jag fick se NU att längst upp i JP så fanns jag... Jag ?!...  Jag slet åt mig tidningen ,, gick in till mamma o vrålade.


Jag - Mammma såg du inte att jag va på första sidan ?

Mamma - Är du ?

Jag - Jaaaa va faaaan.. Visste du de ?

Mamma - Nej de visste jag inte.

Jag - Ja men titta där !!!!! 

Mamma - Ja men se, de va ju roligt.


Javisst va de kanske lite roligt, men jag fick en chock. Eftersom jag inte har den tidningen så började jag bakifrån o letade mig fram till "min" artikel så de va därför som jag inte hade sett detta.... 

Hmmmm ,,, de felar med 2 kg ... De stod att jag hade gått ner 46 kg.. Men det är 48 kg som de står inne i artikeln.. 

O alla vi som är överviktiga vet att vartenda hg räknas =)))

De va helt ok.


Jag skulle varit iväg på en promenad med Susanne innan men fick snällt ligga var i sängen. Jag har inte haft ont i skallen på ett tag men så fick jag de inatt o de satt i ganska länge. Nu är de "sviterna" efter, ungefär som en liten baksmälla =)


Ska äta lite nu. Jag skulle dammsugit idag men de får jag se om jag "orkar".. 


Trevlig Helg go vänner. 


Puss I Pannan  ♥




BAKGRUNDER TILL DIN BLOGG ?

Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK  BLOGG RIKET   PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR   Gå Med I Blogstart



 BloggRegistret.se     Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />


Superblogs  bloggtopplista  bloggtopplista Bloggrank.se


 BlogRankers.com   PersonligtPersonligt bloggar

Av Anneli Gustavsson - 18 november 2011 00:00


Jaha då va den här dagen oxo snart slut. Dagen har varit väldigt snäll mot mig. Hoppas den har varit de mot er oxo.

Snart fredag o då åker dammsugaren fram, sen blir de nog inte så mycket mer ,,,,, tror jag. 


Jag vet inte om jag ska baka lite knäckebröd så jag har att mumsa på i helgen ? Tja ,, varför inte.. 


Nu börjar programmet om barnen som vill byta kön, de ska jag inte missa.


God natt o sov gott... Ja de blir lite "vaket" oxo från youtube =)





Lets see how you think.


Read this: Thepenisinmymouth.






Did you read the pen is in my mouth? Hell no you didn't.


That's got to be worth a smile.





Av Anneli Gustavsson - 17 november 2011 21:28


"Jag älskar arbete. Jag kan sitta och studera det i timmar."
Platon

BAKGRUNDER TILL DIN BLOGG ?

Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK  BLOGG RIKET   PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR   Gå Med I Blogstart



 BloggRegistret.se     Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />


Superblogs  bloggtopplista  bloggtopplista Bloggrank.se


 BlogRankers.com   PersonligtPersonligt bloggar

Av Anneli Gustavsson - 17 november 2011 19:46


Nu tycker jag att de går för långt när man redan som barn får byta kön... Man har kanske inte hunnit o tänka igenom de som man har gjort när man är vuxen. Jag kanske säger nåt plumt nu, men jag menar inget elakt.. 

Om de skulle handla om min son då han va i tonåren så skulle han inte få tillåtelse att göra nåt så drastiskt som ett könsbyte. 

Som ungdom/tonåring går man igenom väldigt många känslor o tankar om allt möjligt. Man ska hitta sin identitet , man ska hitta sitt rätta jag som man ska leva med resten av sitt liv.

De kan ta väldigt lång tid att göra de. 

Jag menar att man kan visst känna i väldigt tidig ålder att man är i fel kropp osv.. Men att få hormon behandling så tidigt är inte klokt. När man väl har gjort en behandling/operation så är de Ogjort....

NÄ när de handlar om barn så tycker jag att de är alldeles för tidigt o helt fel... 


När man är vuxen så kan jag bara säga go for it. Jag tycker att de är väldigt starkt gjort att "våga" byta kön i det samhället som vi lever i idag. Den som byter kön är verkligen en stark människa på alla sätt o vis.


Eller vad tycker ni ? Ska ungdomar få ta såna beslut ?



TV 4 00:00 - 01:00 



Brittisk dokumentär från 2009. I Amerika är det lagligt att ge barn under 16 år hormonblockerare för att stoppa den annalkande puberteten. Det görs för att man sedan ska kunna följa upp med hormonbehandlingar så att de kan byta kön. I den här dokumentären möter man tre familjer där barnen känt att de är födda med fel kön och därför vill genomgå ett könsbyte. Åttaåriga Josie föddes som pojke men har levt som flicka sedan två år tillbaka. Kyla är också åtta år och föddes som pojke men har alltid föredragit tjejiga saker. De två har båda fått diagnosen gender dysphoria, transsexualism. Sextonårige Chris föddes som flicka och började sin behandling för att byta kön när han var 14 år.

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards