Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 13 november 2011

Av Anneli Gustavsson - 13 november 2011 23:17


Helgen har gått fort som vanligt. Den har varit lugn o skön,,, som vanligt.. 


I morgon vid 4-tiden händer de som skulle hänt i förra veckan. Jag börjar bli lite smått nervös nu, men det 

ska nog gå bra... Hoppas jag ....

De är ju inget farligt heller =)


Nu är de dags att stänga ner o försöka få sig lite sömn. Dröm sött alla goa människor där ute i cybern.

Ha en bra vecka, va rädda om er o varandra. 


Puss I Pannan  ♥


 


There is no one like you in this world, coz God doesn't make a mistake twice  ;o)




BAKGRUNDER TILL DIN BLOGG ?

Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK  BLOGG RIKET   PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR   Gå Med I Blogstart



 BloggRegistret.se     Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />


Superblogs  bloggtopplista  bloggtopplista Bloggrank.se


 BlogRankers.com   Personligt bloggar

Av Anneli Gustavsson - 13 november 2011 22:05


Skit oxo, jag har missat att detta programmet har börjat igen. De började ikväll tv 1 ,,,halv 10 o slutar när som helst.

Hoppas inte att jag missar reprisen för detta måste jag bara titta på. 


Jag kan säga att om ni ser detta programmet så kommer ni att få många härliga skratt.



Brittisk humorserie från 2011. Det finns vissa saker man bara måste göra innan man dör. Komikerna Ricky Gervais och Stephen Merchant skickar återigen ut sin motvillige kompis Karl Pilkington i världen, denna gång för att irriteras av fantastiska upplevelser och äventyr.


Av Anneli Gustavsson - 13 november 2011 21:39



"Att leva är farligt - man kan dö - men ingen vet om det är farligt att dö."
Stig Arbman
  

Av Anneli Gustavsson - 13 november 2011 20:32


Nu är det tv;n som gäller alldeles strax.. Har pysslat lite ikväll så nu är jag rätt så nöjd. Ja med hemmet alltså.. 

Jag fick ju nytapetserat för ett bra tag sen o jag har inte förrns nu känt hur jag vill ha mina tavlor. Jag är fortfarande inte klar med ett par av dom. Jag vet inte om jag ska ha dom uppe än. De lär vi märka..


Har fått låna in två fina stolar från mamma sen tog jag in mitt gamla bord som är från farmor så nu är de så tjusfullt med lite tända ljus o en tavla på väggen.. 


Så här blev de.


 


Hahaha som ni ser så har jag åkt slalom när jag skulle rätta till sladden till tavlan, de är inte det lättaste att få de rakt heller.  Jaja, de får vara så =)


Hoppas att Söndagen har varit snäll mot er. Ha nu en mysig kväll..


Puss I Pannan  ♥


Av Anneli Gustavsson - 13 november 2011 19:13

Nu har jag fixat lite här hemma så nu har jag fint i vardagsrummet. Ska lägga in en bild på det snart. Ska bara duscha lite o fixa lite till.

Nu är jag redo att ta morgondagen i min famn,, hmm jag är något nervös. Men de ska gå bra de oxo..

Hopp o skutt in i duschen...



Ja ibland ( ofta ) undrar jag vad jag tänker med ? Om jag tänker överhuvudtaget !

Ser ni nåt konstigt med den här bilden ?  Något ska bort, men vad ?

Jag kan ju säga att den här saken som ska bort gick jag o letade efter en bra stund innan jag hittade den.


 




BAKGRUNDER TILL DIN BLOGG ?

Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK  BLOGG RIKET   PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR   Gå Med I Blogstart



 BloggRegistret.se     Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />


Superblogs  bloggtopplista  bloggtopplista Bloggrank.se


 BlogRankers.com   Personligt bloggar

Av Anneli Gustavsson - 13 november 2011 14:23


Jag är så trött på dessa utskick på facebook där man ska sätta de ena o än de andra i sin status för att visa dom cancerdrabbade sitt stöd..


Vad är de för jävla stöd ??

Vad hjälper de dom om du sätter ett ♥ , eller en färg på din väska eller att jag ska bo i Miami i 15 månader.

(jag hade gärna rest till miami) 


Men för guds skull säg INGET TILL KILLARNA !!!

Så ni som inte har nåt bättre för er än att fördriva tiden med att skicka runt en massa skit ,,, gör nåt vettigt istället. 

Ge dom ett bidrag........  Tänk om cancerfonden hade fått ett bidrag för varje sånt här utskick, då skulle dom få in mycket pengar. 


Cancerfonden, 101 55 Stockholm
Besöksadress: David Bagares gata 5


Telefon: 020-59 59 59, +46(8)677 10 00 (utlandssamtal), 


info@cancerfonden.se


Pg: 901986-0 




Bg: 901-9514 

Org nummer: 802005-3370


Detta betyder att du ska sätta ett hjärta i din logg, utan nån kommentar. Sen ska du skicka vidare det här meddelandet till dina kvinnliga vänner, inte dom manliga. Efter det sätter du ett hjärta i loggen hos den som skickade meddelandet till dig...alltså i min logg då ) Och om nån frågar varför du har så många hjärtan ska du inte svara. Det är en tjejgrej, så att vi även denna månad kommer ihåg att vara vaksamma gällande bröstcancer.

Detta mailet jag fick gick ut till  120 personer inne på facebook !!!  

Det är såna här mail som gör att man kan bli anmäld på facebook ,, de kallas SPAM..........




Ladies, it is that time of year again! It is time to raise awareness for Breast Cancer.


Remember the status about our bra color or where we put our purse?? It made more people aware of the problem as it went viral on FB and made the news.


Don't tell any MEN what the status means! Copy, and resend this message to all your girl friends, let's see if we can make it work like before, keep them guessing, let's see if we make the news!


The idea is to use you birthdate, month and day only, no year!


Write: "I am going to live in (see corresponding city for your BD month below) for (day of your BD) and a happy face


Ex. if your BD was on February 14th, then
" I am going to live in London for 14 months!!!!


January - Mexico
February - London
March - Miami
April - Dominican Republic
May - France
June - St. Petersburg
July - Austria
August - Germany
September - New York
October - Amsterdam
November - Las Vegas
December - Colombia



PSSSSST,,,,,,,, FÖR GUDS SKULL TALA INTE OM FÖR KILLARNA ATT JAG HAR SKRIVIT UT DETTA I MIN BLOGG !!




OJJ jag skvallrade visst !!

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards