Mitt Nya Liv

Alla inlägg under november 2011

Av Anneli Gustavsson - 15 november 2011 00:10


Hipp Hipp Hurra Hurra Hurra


Ett stort Grattis på Din Födelsedag



Älskar Dig ♥



 


Av Anneli Gustavsson - 14 november 2011 22:50


För ett tag sen betsällde jag tidningen Historia bara för att dom hade ett erbjudande om en klocka.. En träningsklocka som skulle kunna vara lite roligt att ha. Tidningen är uppsagt o idag fick jag klockan.


Har installerat cd;n men de går banne mig inte få upp manualen från cd-skivan... Nää de kommer upp en massa hieroglyfer o ett rött kryss ... 


Jaja,, jag har försökt att leta lite på nätet o jag får upp hur mycket som helst men det är ju inte rätt klocka...

Jag får väl se om jag kan be någon väldigt snällt som kan detta.. Som t.e.x sonen ♥


Vet ni,, jag har en skön känsla i kroppen. En glad känsla,, bara sådär..  Jag ville inte släppa "taget", jag ville hålla kvar så länge jag kunde =)


Hur som helst,, så här fin,, ja man kan ju säga att min klocka är lite små sexig .. Eller hur =)))



Den är nu "laddad" o har siffror men dom är heeeelt fel =)


På tal om annat så börjar snart pengarna på bordet på tv4 ifall de är nån som ska se.. Jag ska se de, de är lite roligt o se hur långt man själv kommer här hemma.. De är en annan femma OM man skulle varit där på plats..


Nu go vänner så önskar jag er en god natt med söta drömmar. Va rädda om er o varandra.


Puss I Pannan  ♥



BAKGRUNDER TILL DIN BLOGG ?

Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK  BLOGG RIKET   PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR   Gå Med I Blogstart



 BloggRegistret.se     Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />


Superblogs  bloggtopplista  bloggtopplista Bloggrank.se


 BlogRankers.com   PersonligtPersonligt bloggar


Av Anneli Gustavsson - 14 november 2011 21:00


Jalla jalla, Ja nu är de dags för lite bröllop, hoppas vi får trevligt ikväll =)


Jag vill dela med mig av en underbar himmel. Jag kunde inte låta bli utan jag måste

bara ta ett foto tidigare ikväll. 


 

Av Anneli Gustavsson - 14 november 2011 19:41



"Alla djur, utom människan, vet att livets huvudsakliga mening är att man ska njuta av det."

Samuel Butler
  

Av Anneli Gustavsson - 14 november 2011 19:02


Äntligen ett program med Gordon.. De va länge sen man kunde se de på "vanlig" tv.... 


Nu har jag varit ner till Ica o handlat lite. Löste även ut ett paket aaaaaa,, lite nyfiket då =))) 

Jag har ju redan öppnat de,, så nyfiken va jag =)


Kommer en bild på de sen för nu är de Gordon som gäller...




Jo DU "någon" om du ser detta så har jag inte din mail adress så du får höra av dig =)





Av Anneli Gustavsson - 14 november 2011 18:03


Himmel o pannkaka så nervös jag har varit. De va nog inget vettigt som kom från min sida (fibromyalgi hjärna) hahaha.. Men det va så roligt o trevligt. 


Jag kan andas ut,, de va ju inget farligt =)

Denne "någon" blev till 2 "någon" jaja,,, inga dirty tankar nu =)   Fast o andra sidan så va en av denne "någon" ganska läcker =)


Mer kan jag inte säga nu, mer än att jag glömde att ta reda på lite saker men det ordnar sig väl de oxo som allt annat..


Nu ska jag ner till Ica,, hoppas att ni har haft en trevlig dag.. De har ju jag haft ;o)


Puss I Pannan  ♥

Av Anneli Gustavsson - 14 november 2011 15:44


Jag o många andra har fått ett mail där man ska tro att de är ifrån MICROSOFT.. Jag visste innan att de inte skulle vara ifrån dom men jag mailade o frågade så jag skulle kunna lägga ut svaret här tillsammans med bedrägeri mailet.


Mailet som INTE är från MICROSOFT !!!


Enligt mailet ska man fylla i sina uppgifter annars försvinner live mail från Dig. 

FEL FEL....


ACCOUNT ALERT


Special notification email messaging from Windows microsoft&trade


Dear Windows Live Hotmail User,


Thank you for being one of our valued users of Windows Live Hotmail. We hope you are enjoying it and having fun using Windows Live Hotmail & other Windows Live services. We are constantly working to improve the service to you. 

Please be informed that due to the recent upgraded of the service, we would be closing both all unused and anonymous registered accounts. You are receiving this email because your account is among those to be deleted, and your verification would be needed, to enabled you to continue the activities of your account. Verify it by clicking on the reply button in order to reply back to this message and fill out the information required below:


 Username :

 Password: 

Date of Birth:

 Present Country Or Territory: 


XE23Y88Z


Enter the 8 characters you see: 


Warning!!! Account owner that refuses to verify his/her account after a week of receiving this warning, will lose it permanently.


Microsoft controls the data collected in this survey and may use your responses (together with existing data we have about you) to make sure its products and services meet your needs and preferences. Microsoft will treat all data collected from you in accordance with our privacy policy.


Microsoft Corporation
One Microsoft Way
Redmond, WA 98052


Case ID 153114773YXUD9


FYLL INTE I NÅGRA UPPGIFTER ALLS...





SVAR FRÅN MICROSOFT ;


Hej Anneli,


Tack för att du kontaktar Microsoft Kundservice.


E-postmeddelandet du har fått kommer inte från Microsoft eller någon av våra representanter, utan är ett försök till bedrägeri.


Tänk på att Microsoft aldrig kontaktar kund om inte denne själv har bett oss göra så.


På nedanstående länk kan du läsa mer om olika bedrägeriförsök som görs i Microsofts goda namn.

http://www.microsoft.com/sv-se/security/bedrageri.aspx


http://www.windowslive.se/mvh/post/2011/06/21/Vi-pa-Microsoft-skulle-aldrig-ringa-dig-och-be-om-personliga-uppgifter.aspx




Med vänliga hälsningar,

 

Dan

Microsoft Kundservice

Microsoft AB | Box 27 | 16493 Kista |

Tel. 08-55 99 00 00 | Fax. 08-750 51 58 | sverige@microsoft.com

www.microsoft.se |http://www.facebook.com/microsoft.se

Av Anneli Gustavsson - 14 november 2011 15:00


Baka , baka igen så de ska finnas något att knapra på när "någon" kommer hit. Ja, jag bakar inget onyttigt utan de blir mina knäckisar =))


"någon" får något annat istället, men får väldigt gärna smaka knäckisarna oxo.. 


Jag har en plåt kvar, den första är snart färdig att tas ut. Sen ska jag ut med Teddy o sen är "någon" välkommen för då hoppas jag att jag är redo ...


Jag måste bara klaga en gång... Fy f-n vilken värk jag har... Så de va de.


Puss I Pannan  ♥



 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards