Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 19 december 2020

Av Anneli Gustavsson - 19 december 2020 19:00


Jag hade velat gå lite mer än vad jag gjorde idag men kroppen sa ifrån. Men,, jag gick ju trots allt ändå milen o det är jag så nöjd med. Jag hade velat gå lite till för i morgon har jag tvättstugan o jag måste handla lite så det tar lite på tiden. Hur som helst så är jag riktigt nöjd o jag höll i dag ett jämt tempo igen...


 

Lille missen kommer ofta o hälsar när man går förbi.


     

Det är lugnt o skönt.


   

Ja det var många backar idag igen.


 

På den här raksträckan blåser det jämt o rejält,, det var inget regn eller duggande idag men det blåste så så att tårarna rann istället =)


     

Jag valde att ta av vid Lillåsavägen o fortsätta den vägen.

 


Men vad jag hade glömt var hur brant den backen är o det gjorde ont i hela kroppen att gå ner här =)


   

Det var underbara moln, men man ser det inte klia bra på korten.


 

Hit går jag o klipper mig,, titta ni noga så ser ni mig i fönstret med reflexvästen på =)


   

Det är mäktigt här när det mullrar på.


 

Mossa mossa,, ja vad ska jag säga ? 


 

Det är så skönt när jag har kommit så här långt så jag ser berget på nära avstånd,, då vet jag att det inte är så långt kvar o det sporrar mig. 

 

Fick veta i dag att en kille i området här åkte upp på berget o tog sitt liv. Hur det gick till har jag ingen aning om o det kvittar. Tyvärr är det många som har kört ut från berget o många har hoppat. 


 

Ja granen som vi fick är ganska fin.. Synd bara att inte dom andra husen får en.


   


Ja jag gick 10 km på 2 timmar o det är bra gjort o jag är så nöjd.. Men det tar på kroppen o värken men jag gör inte så mycket sen när jag kommer hem,, inte mer än att ta det lugnt..

 

Det är mina promenader som jag lägger min energi o ork på just nu o det känns bra,, ja jag är ju helt slut när jag har kommit hem men det känns bra i själen.. 

 

Ha en fin kväll där ute. Var rädda om er o varandra. 

 

BE SAFE ♥

 

Puss I Pannan ♥

 

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards