Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 16 december 2020

Av Anneli Gustavsson - 16 december 2020 20:46



Första rundan gick jag med Rohde, det blev knappt 2 km men hon har ont i sin fot så hon ska ta det lite lugnare så jag följer med henne o sen går jag min egna promenad.

 

 

Innan promenaden så tittade solen fram så jag sprang snabbt ut på altanen o tog ett kort,, sen försvann hon igen..

 

 

Det var tunga lite mysiska moln idag..

 

 

 

 

Den här tjejen gav järnet. När jag stannade o tog lite kort så gick hon om mig o när hon såg att jag började gå igen så ökade hon hela tiden,, kanske för att jag inte skulle komma ifatt henne =)

 

 

Det är alltid trevligt när man möter andra människor som hälsar glatt.


 

 

 

Som vanligt så hittar jag lite mossa,, det är så fint.

 

Jag brukar tänka på alla som gnäller på att dom inte plockar upp efter sina hundar o det förstår jag o håller med om.. Men jag har aldrig hör någon gnälla på när hästarna har gjort sitt på gatan.. Ibland är det rätt mycket av det oxo o det kan vara utsmetat på vägen efter alla bilar som har åkt på det.

 

     

Den här backen är lite jobbig, den är inte så brant men ändå jobbig.

 

 

Jag älskar den här gamla ladan. 

 

   

Det är en sån underbar natur o särskilt i början av min promenad bakom sjöarna där är det knappt någon som är o man kan gå där o filosofera.. 

 

 

Sen är jag ju sån så att jag älskar att hoppa i vattenpölarna.. Tänk när jag gjorde det både med sonen o med barnbarnen,, dom trodde inte att jag var klok =)

 

   

 

Det blev 10,15 km o 15,649 steg,,, jag är så nöjd..

 

Det tog ett tag att tina upp, men jag förstår inte det för det var inte så kallt. Men det var lite "röset"... 

 

Nu blir det en film o sen sängen. Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra. 

 

BE SAFE ♥

 

Puss I Pannan ♥

 

Av Anneli Gustavsson - 16 december 2020 10:00


 


Hon tittade i spegeln, sen tittade hon på honom, han satt i sängen, hon frågade honom, älskar du mig fortfarande?
Han svarade, som första dagen.
Har du märkt att min kropp inte längre är densamma som när vi träffades?
Han svarade. №, inte alls.
Hon la händerna på magen och frågade honom, har du märkt att min mage är tyngre?
Han svarade. №, inte alls.
Hon tog av sig sin morgonrock och tittade på sina ben och frågade honom, märkte du att mina ben inte är så hårda och smidiga som de brukade vara?
Han svarade. Inte än.
Sen kom hon till honom med tårar i ögonen frågade honom, så vad gör du vid min sida om du inte ser mig längre, om du inte vet hur mycket min kropp har förändrats, vet du inte att jag inte är likadan ?
Han skrattade och sa: Se hur du mår. När jag rör vid din kropp kände jag ditt sätt att älska, jag ser ett hjärta fullt av vänlighet, jag ser din sensuella figur, jag vet att du har den perfekta formen för mig, du gav mig det bästa.
Han fortsatte. Kvinna var inte ledsen över hur du ser på dig själv, var glad vad jag känner. Jag blev kär i din själ och vänlighet, inte fåfänga i din kropp, och genom tårarna ritade han ett leende som fick hennes ansikte att lysa igen.
 
 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards